Katossa hämähäkki! Tulkaa pelastamaan!

Nyt tuli kuolema! Ihan on semmosen tappajahämähäkin näköinen! Mieskin tulee vasta illalla kotiin pelastamaan. Nyt pitää vahtia sitä koko ajan ettei se häviä minnekään. Tuntuu vähän väliä että nyt se kiipeilee selässä ja päässä ja jaloissa..

Miten hölömö voi ihminen olla :headwall:
 
Marilii
Meillä oli vanhan ok-talon alakerrassa jumalaton huonehämähäkkipopulaatio. Suurin näkemäni euron kolikon kokoinen hirviö. Ei melkeen hirvennyt selvin päin suihkuun mennä. Kananlihalle menee, kun kirjoitankin niistä.
 
uh, tiedän tunteen. Meillä meni ykspäivä kellarissa (siellä siis ihan huone) semmonen 2metrinen karvamato jolla 5miljoonaa jalkaa...tyttö vaa hoki et "mato mato" nostin vähä vikkelää tytön syliin ja omat kintut penkille ja soitin miehelle...ei kuulemma voinu lähtee ajaan kotio ja käski mätkiä sitä harjanvarrella. sain sen tapettua... inhottavaa kun pelkää tommosia mut ei haluais tarttuu pelkoo tyttöön :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Meillä oli vanhan ok-talon alakerrassa jumalaton huonehämähäkkipopulaatio. Suurin näkemäni euron kolikon kokoinen hirviö. Ei melkeen hirvennyt selvin päin suihkuun mennä. Kananlihalle menee, kun kirjoitankin niistä.
Minä se en varmaan asuisi enää siinä talossa :p
 
Marilii
Minä olen joskus hypännyt keittiön pöydällekin. Toin syyspimeenä iltana kuistilta maton sisälle ja siinä olikin kymmeniä pitkäkinttusia kammotuksia, jotka alko vilistää lattialla. hrrr...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Suihkuta kärpäsmyrkkyä. Tosin se voi tipahtaa päälle tai saa muuten liikettä koipiinsa.
Parempi että kököttää katossa siihen asti kun mies tulee kotiin ja tekee sille jotain, vie vaikka parvekkeelle. En varmasti tee yhtään mitään jos on vaarana että se tippuu päälle :p
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja pautpiut:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Meillä oli vanhan ok-talon alakerrassa jumalaton huonehämähäkkipopulaatio. Suurin näkemäni euron kolikon kokoinen hirviö. Ei melkeen hirvennyt selvin päin suihkuun mennä. Kananlihalle menee, kun kirjoitankin niistä.
Minä se en varmaan asuisi enää siinä talossa :p
En asu minäkään ja ikävä ei sinne ole!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pautpiut:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Meillä oli vanhan ok-talon alakerrassa jumalaton huonehämähäkkipopulaatio. Suurin näkemäni euron kolikon kokoinen hirviö. Ei melkeen hirvennyt selvin päin suihkuun mennä. Kananlihalle menee, kun kirjoitankin niistä.
Minä se en varmaan asuisi enää siinä talossa :p
Etkä varmaan menisi enää rannalle jos törmäisit rantahämähäkkiin ;) On yleinen laji, mutta harvoin tapaa. Oli kämmeneni kokoinen sekin kaveri, jonka kiinni sain =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja pautpiut:
Ihan kylmä hiki tuli. Pitää varmaan kohta pelastaa lapset ja lähteä kanssa ulos, mutta siellähän niitä hämiksejä ei ole :kieh:
Minkä ikäisiä lapset ovat? Ehkä he voisivat hoidella ilkeän hämyrin?

Suosittelen tarkailun jatkamista: jos kadotat hämähäkin, niin siitä seuraa unettomia öitä ja mahdollisesti joudut muuttamaan pois kodista. Meilläkin oli pari viikkoa sitten kauhean kokoinen tappajahämyri ja sain kuin sainkin rohkeutta sen tappamiseen kun ei huvittanut ajatus että muutettaisiin suurella vaivalla rakennetusta talosta joka on juuri valmistunut.
 

Yhteistyössä