Hakutulokset

1. I

Arkaluonteinen kysymys!

Kiitos,onnas just;) et edes tiedä miten huojentavaa on kun voi täälä puhua totta.Ei oikein ole voinut kenellekkään kertoa näin intiimiä asiaa. On saanut taas niin paljon toivoa että kyllä nyt jaksaa!
  2. I

Arkaluonteinen kysymys!

Kiitos kaikille! kyllä helpotti mieltä kun tietää että on muitakin ja että koti-inseminaatio voi onnistuakin. Mä en osaa lähettää noita yksityisviestejä joten kirsica en voi laitta sulle,jos neuvot onnistuu varmaan,mielelläni kuulisin lisää meillä aika samankaltainen tilanne.
  3. I

Arkaluonteinen kysymys!

Hei! Kyselisin onko kukaan "turvautunut" koti-insemiaatioon syystä tai toisesta? Meille ihan lääkäri suositteli tätä menetelmää joksikin aikaa. Me molemmat haluamme kovasti lapsen,mutta hiukan stressaa tämä menetelmä. Tai siis olisi ihana lukea että se oikeasti toimii ja että toivoa on.Me teemme...
  4. I

Uusia ystäviä pienten lasten äideistä Porvoosta?

moi! mä olen 26vee äityli,tyttöset on 4,5vee ja 2vee.mielellään voitas nähä ja puistoilla/kahvitella yms.
  5. I

porvoo

Hei! missä,millon ja monelta te ootte tapaamassa? ois kiva tulla tyttöjen kanssa mukaan.Eli oon 26v ja mulla on 4,5v ja 2v tyttöset:)
  6. I

porvoo

Hei täälä ois vielä yksi äityli porvoosta. pääsiskö vielä mukaan tapaaamisiin?
  7. I

sipoosta/porvoosta juttuseuraa?

olen 26v kahden tyttösen äiti ja juttuseura olisi ihanaa:)

Yhteistyössä