Hakutulokset

  1. M

    Bona, Piltti vai Muksu? - Mitä suositte?

    meillä söi esikoinen pilttiä ja bonaa, muksu aiheutti yökkäystä.
  2. M

    vauvan ruoka - New York

    Manduca on kantoreppu, todella mukava käytössä, sopii isommallekin ja ihan vastasyntyneelle :) meidän nuorempi juuri rattaissa/vaunuissa viihdy joten tuolla saan itsekin kädet vapaaksi. Meillä oli lennolla se sky cot mutta ei juuri ollut käytössä, tyttö tais olla siinä 2 kertaa ehkä 5 min :)...
  3. M

    vauvan ruoka - New York

    Vaipoista liberoa ei löydy, pampers ja huggies löytyy varmaan joka kaupasta. Esim www.diapers.com sivuilta löytyy ruokia ja vaippoja, voit vähän tutkailla mitä merkkejä löytyy. Gerber ruoat on ainaki yleisiä. Meillä oli matkalla manduca ja se oli tosi kätevä, lapset 2,5 v ja 4 kk kun tänne...
  4. M

    Lapsi nyt 1v 9kk. Onko hölmöä ostaa talveksi vain takki ja housut?

    Meillä oli tytöllä viime talvena vain housut+takki, niitä oli kyllä kahdet käytössä, toiset pihalle ja toinen kauppa/kylästely reissuille. hyvin toimi eikä missään vaiheessa kaivattu haalaria :) tyttö siis silloin vajaa 2, täytti maaliskuussa 2. niin ja pihalla touhus kotona ja päiväkodissa :)
  5. M

    Ed Hardy

    hei, mun kautta saattais onnistua tilaaminen, laita mulle yv:llä mailiosote niin kerron lisää :)
  6. M

    Mistä wall e paita tytölle

    ap laita mulle yv:llä mailiosoite. en voinut sulle laittaa kun oot vierailija. :)
  7. M

    Kiinteiden vaikutus yöunien paranemiseen

    Meillä tyttö nyt 7,5 kk ja herää 1-2 tunnin välein...3-4 kk iässä oli jo parempia öitä mutta ei enää. kiinteitä syöty jo pari kuukautta mutta ne ei ole vaikuttaneet mitenkään. mutta olen kuullut että joillakin yöt paranee kiinteiden myötä, toivottavasti teilläkin =)
  8. M

    7-8kk rytmi, miten teillä?

    mepa-75: valmisruokia syödään, pastaa ja riisiä on broilerin kanssa syöty.
  9. M

    7-8kk rytmi, miten teillä?

    Hei! Meillä neiti on n 7,5 kk. aamulla neiti herää noin 9-11 välillä ja illalla mennään nukkumaan noin 22-23 aikoihin, päivällä nukkuu 2-3 päikkärit noin 30-45 min kerrallaan.joskus harvoin nukkuu 1,5 tuntia. aamulla syödään riisipuuroa jossa joskus lisänä hedelmää...lounaaksi ja...
  10. M

    Imettävät vauvakuumeilijat, ei menkkoja vielä näy....

    No niin...mieskin sanoi tässä yksi päivä että on valmis yrittämään toista lasta :) niin se mieli muuttui hänelläkin....aluksi kun puhui 4 vuoden ikäerosta ja sit parin vuoden...tyttä meillä siis on nyt reilu 6 kk. nyt siis odotellaan menkkoja...
  11. M

    Vauvan kynsien hoito

    meille annettiin jo synnärillä vauvalle oma viila. ei pyydetty vaan oli laitettu vauvan sänkyyn joten miksei niitä sais viilata syntymästä asti? meillä tosin ei ollut tarvetta viilalle ennen kuin joskus parin viikon ikäisenä.
  12. M

    Imettävät vauvakuumeilijat, ei menkkoja vielä näy....

    täällä tunnelmat samat kuin ennenkin...kuume jatkuu vaikka aivan ihana tyttö on jo :heart: neiti kasvaa ja on sitä kyllä niin ihana seurata, kiinteitä ollaan maisteltu ja 2 hammastakin on puhjennut. sen verran edistystä on tapahtunut et mies on luvannut et vuoden päästä voidaan kakkosta...
  13. M

    milloin vauvasi on kääntynyt selältä...

    Meillä tyttö kääntyi kyljelleen joskus 2-3 kk:n ikäisenä (en kyllä tarkalleen muista) ja mahalleen pyörähti noin viikkoa ennen 4 kk. :D
  14. M

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Onneksi olkoon naimisiin menosta minunkin puolesta :D Meillä jätettiin pillerit pois viime vuoden toukokuussa ja kesäkuussa olin jo raskaana, tyttö on tänään tasan 4 kuukautta "vanha". joten nopeaa tärppäs meillä mut on todella yksilöllistä mitä täälläkin on muiden kokemuksia lukenut...
  15. M

    Miten määritellään ahdas lantio?

    minun esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla. synnärillä ollessani ennen kotiin lähtöä lantiosta otettiin röntgen kuvat joista lääkäri sitten sanoi et yksi mitoista on "normaalia" pienempi. mutta varsinaisesti ei ole ahdas lantio. siinä mittojen mukaan katsoi taulukoista mitkä ovat ahtaan...
  16. M

    Imettävät vauvakuumeilijat, ei menkkoja vielä näy....

    Hei! täällä ois yks imettävä kuumeilija lisää. tyttö on kohta 4 kk ja mulla vauvakuume nostaa päätään :ashamed: Oon tätä jo aikani miettinyt ja olin yllättynyt kuinka moni muukin näin ajattelee. En voi usko tätä että vauvakuumetta on vaikka kotona on vauva!! ja ihana vauva onkin :heart...

Yhteistyössä