Mistä wall e paita tytölle

  • Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
Epätoivoinen
En jaksa enää etsiä itse.

Olen googlen kanssa katsonut eri nettimyymälöiden sivuja, mutta ei tärppää.

Tyttöni on aivan ihastunut Wall e-hahmoon tai valleen kuten hän sanoo.

Näin citymarketin mainoksen jossa oli tarjouksessa wall e ja high school mucikal ja muita disney paitoja.
Mentiin sitten lapsen kanssa kauppaan ja kaikki wall e paidat oli pojille.
Ei se poikien osastolta osto olisi haitannut, mutta olivat kaikella tapaa poikien paitojen näköisiä.

No tyttö tuli surulliseksi kun ei sitten saanutkaan paitaa. Hypisteli sitä sylissään.
Lähdettiin kotiin ja päätin, että hankin sen paidan vaikka kiven kolosta.

Kiltit auttakaa, oletteko nähneet turussa jossain liikkeessä näitä tai jossain nettimyymälässä.
Jatkan vielä netin penkomista.
Ja kiukuttelen kun ei voida hankkia kauppaan neutraalempia paitoja, vai eikö kukaan muu tyttö ole valle fani.
 
Olen itse painanut lapsille mieluisia printtejä paitoihin tulostettavilla silityskuvilla. Saa helposti minkä tahansa kuvan ja kestäneet hyvin pesuakin! =)

Ainoa vaatimus noissa silityskuvissa tietysti on että pohjan on oltava aika vaaleaa kangasta jotta värit erottuvat oikeanlaisina. Valkoiset alueet tulostuvat läpikuultavina.
 
ap
Hei

Kiitos.

Täytyy etsiä silityskuva kangaskaupasta tai jostain ja ostan jonkun vaalean yksivärisen paidan.

Ajattelin jo, että ostan sellaisen poikien yöpuvun, yöllä ei kukaan näe mitä päällä on, mutta tuolla silityskuvalla saisi ihan käyttöpaidan
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hei

Kiitos.

Täytyy etsiä silityskuva kangaskaupasta tai jostain ja ostan jonkun vaalean yksivärisen paidan.

Ajattelin jo, että ostan sellaisen poikien yöpuvun, yöllä ei kukaan näe mitä päällä on, mutta tuolla silityskuvalla saisi ihan käyttöpaidan
Niitä silityspapereita myydään siis ihan tietokonetarvikeliikkeissä, kirjakaupoissa jne. Kangaskaupoissa niitä tuskin on. Eivät ole siis valmiita kuvia vaan papereita joihin itse kuvankäsittelyohjelmalla sommitellaan haluttuun kokoon mikä tahansa piirros tai valokuva ja sitten tulostetaan kuva arkille ko. ohjelmalla peilikuvaksi käännettynä. Sen jälkeen vaan silitetään kankaalle.

 

Yhteistyössä