Hakutulokset

  1. M

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Moi En ole pinoutunut, seuraan keskusteluja vain lukemalla. La 13.8, pikkukakkosta odotellaan. Ihan pakko oli kommentoida tuohon Neitiperhon viestiin, että vauva ollut hiljaisena. Nimittäin mulla myös, nyt vko 29 ja aikoihin ei ole masuasukki ollut näin hissukseen! Kyllä se vähän välillä...
  2. M

    2. synnytys edessä, ekasta paha maku jäljellä

    Samankaltainen tarina täällä. Tosin (pää)kätilö ei ollut ihan yhtä epäystävällinen, mutta tuo makaamaan komentaminen ilman mitään selvennystä syystä oli samanlaista. Pyysin silloin kivunlievitykseksi ilokaasua, kätilö nauroi ja antoi kaurapussin. Synnytys meni ihan sekoiluksi, mun jalkoja...
  3. M

    kahvia saa juoda vaan suomessa?

    Ehkä kahvisuositus tulee muuttumaan Suomessakin jossain vaiheessa, vaikka kovin kahvi-orientuneita olemmekin. Itselleni ei ensimmäisen kanssa maistunut kahvi ollenkaan, nyt toisen kanssa maistuu ja piristää... :|
  4. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Keskiviikko 22.8.2007 Silirimpsis................kp 25/27................yk 3.............1.toiveissa Mantelinkukka..........kp 25/27-29...........yk 8.............3. toiveissa Tinkatar..................kp 26/28................yk 1............1.toiveissa katbe......................kp...
  5. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Miten meitä vuotavia onkin nyt niin paljon :laugh: Mantelinkukka, katsotaan aamulla sun tilanne :) Mä vuosin tänään sen verran paljon, että olen ihan pihalla. Tädiksi liian outo, aivan liian ajoissa ja niukka, mutta jos olisin raskaana, miten voisin näin paljon vuotaa? Katson vielä.... :o
  6. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Huomasin, että mun kp on väärin. Tarkistin kalenterista, että tänään on kp24. Sähläsin silloin kun ilmoittauduin. :/
  7. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Mun eka fiksu testauspäivä taitaa olla la tai su. Ja lauantaina olemme menossa koko päivän, joten jos täti ei ilmoittele itsestään silloin, taidan testata sunnuntaina. Muita oireita ei ole kuin vuoto :o . Olen vuotanut oudon paljon. Ensin heti oviksen jälkeen. Sen jälkeen vuotoa on tullut...
  8. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Kesälomalla ollaan, ja nettipimennossa aika lailla. Mä olin aika epätoivoinen jo, testasin tiistaina (kp 17), kun oireilin mielestäni niin paljon, että ajattelin, jos olisi napannut jo edellisestä kierrosta ja menkat olisi olleet niukkoina vain hämäystä :headwall: No huh... tietysti nega...
  9. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Venla-05, mulla ainakin on ovisoireiden aikaan ollut vatsasta nippailua jonkin verran. Sekä ennen että jälkeen oviksen. Nyt alkaa olla tädin vierailu ohi. Olikin hieman outo täti tällä kertaa, niukka ja vähäkipuinen. Mutta sen verran kuitenkin vuosin, etten epäile raskautta :x
  10. M

    ### Piinaviikko 34 ###

    Moi Tulisin mielelläni mukaan. kp 3/28-34.....yk11......2 toiveissa. Ensimmäinen sai alkunsa 1. yrityskierrosta, nyt olemme joutuneet tosissaan hommiin :o Ykkönen on suloinen poika, 2 v 8 kk; villikko ja remujooseppi, jonka olisi aika oppia jakamaan asioita :)
  11. M

    ~Viikot 31 - 32~

    Kiitos kaikille. Elän hengessä mukana, sillä jännitän ketkä kaikki plussaa :D
  12. M

    ~Viikot 31 - 32~

    Viesti karkasi..... Tilsulle ihan hirmuisesti liimasukkia =) Ja kiitos nanna :)
  13. M

    ~Viikot 31 - 32~

    Minut voi poistaa, täti tuli kylään. :'(
  14. M

    ~Viikot 31 - 32~

    MiksiSiksi, sinulla aika on tosiaan pitkä, kun kiertosi on noin pitkä. Minä odottelen tätiä tänään. Ainakin tuhrua pitäisi tulla, viimeistään huomenna. Tai sunnuntaina.... :headwall: Esikoisesta en minäkään saanut plussaa kun testasin päivän tai kaksi menkkojen myöhästymisen jälkeen, joten...
  15. M

    ~Viikot 31 - 32~

    Mulla on lähes joka yrityskierrossa ollut oireita. Nipistely, turvotusta tai sen kuvittelua, rintojen arkuutta, heikkoa oloa.... ei ole koirien etuoikeus olla valeraskaana :laugh: Nyt yritän olla levollisempi ja ryhtyä tutkailemaan asiaa ja testaamaan vasta tyyliin kp32, jos tätiä ei...
  16. M

    ~Viikot 31 - 32~

    Mulla oviksen aikoihin tulee valkovuotoa enemmän, se on kirkkaampaa ja liukkaampaa. Huomaa suihkussa alapesulla, joskus vessassa pyyhkiessä, ja joskus ihan muutenkin, ikääkuin alkaisi menkat, jotain "valahtaa". Milla73 Onnea uudesta työpaikasta =) Mun kohdan listalla voisi korjata...
  17. M

    ~Viikot 31 - 32~

    Milla73, ymmärrän hyvin ristiriitaiset tunteesi. Tilanne on hankala, vaikka kaikki sanovatkin, ettei tuollaisella ole väliä, otat työn vastaan jos saat, ja jos tulet raskaaksi, niin hieno homma. Mutta jos kyse on työpaikasta, jonka todella haluaisi, ei ole kiva ajatus "huijata" tulevaa pomoa...
  18. M

    ~Viikot 31 - 32~

    Mä luulen bongaavani oviksen aika varmasti, mutta mutta... ;) Eihän sitä koskaan tiedä _ihan oikeasti_. En ole koskaan käyttänyt ovistikkuja, jostain luin aikaa sitten, että näyttävät oviksen kun se on jo käytännössä ohi, ja tämä ajatus jäi päähäni niin voimakkaana, että en sitten ole tikkuja...
  19. M

    ~Viikot 31 - 32~

    Moi kaikille En olekaan tänne aiemmin kirjoittanut, silloin tällöin luen viestejä. Olisi mukavaa seurata muiden samanaikaisten kuulumisia :) Mulla on tänään kp 19/28-34. Yrityskertoja tulee edelliseen kuun vaihteeseen laskettuna 10. Esikoinen sai alkunsa pillereiden jälkeisessä...

Yhteistyössä