Hakutulokset

  1. V

    Ruoka-apua! Pastalle kastike, mutta ei...

    Ruskista kanasuikaleita, lisää pannulle herkkusieniä ja ananasta. Heivase purkillinen ruokakermaa joukkoon ja siihen sitten mausteita maun mukaan, esim. pippuria, valkosipulia, persiljaa jne. Ja tietty aurajuustoa, jos siitä tykkää! Myös esim. tuo mustapekka sopii! --------- Ruskista...
  2. V

    2 vokaalia alussa, POJaLle nimi!

    Tunnen yhden Iisakin ja veljen toinen nimi on Aapeli! Molemmat kivoja nimiä! Aarre ois harvinainen! Entäs Uolevi?
  3. V

    2 vokaalia alussa, POJaLle nimi!

    Aamos, Iikka, Eelis, Eerik, Eikka...
  4. V

    Missä mun puhelin voi olla????????????

    Tyynyliina, vaatekaappi, sangynpaaty...
  5. V

    Leevin siskolle nimi! :)

    Meeri? Ois vähän harvinaisempi... Liisi, Liisa, Siiri, Saara, Saana, Miina, Piitu, Tuuli...
  6. V

    Leevin siskolle nimi! :)

    Ilona, Elviira, Alina, Milja...
  7. V

    Hackmanin matador...

    Niin meillä on kovanaama toisena pannuna ja se on kestäny yli vuoden! Osta ennemin se!
  8. V

    Hackmanin matador...

    Mullon jo toinen paistinpannu menossa takuuseen, eikä pysy pinnoite! Induktiolla käytän, etten tiedä vaikuttaaks se asiaan, mutten siis todellakaan täysillä tehoilla edes paista...
  9. V

    Pitäis varata 5pvä matka, mutta mihin?

    Mä lähtisin Tallinnaan!
  10. V

    onko muilla käynyt näin??

    Mulla tulee tollaisia vuotoja... Tuli edellisestäkin raskaudesta ja samalla tavalla mennään edelleen! Ajattelin kuitenkin ensi viikolla yrittää yksityiselle ultraan varmistamaan, että sikiöltä löytyisi syke, jottei tarvisisi enää pelätä! Jostain syystä nuo vuodot tulee mullakin usein juuri sen...
  11. V

    tyttäreni vietiin iltapäivällä vatsa kipujen takia sairaalaan

    Pakko kommentoida, että nuorethan saavat omaan asuntoon asumistukea, äiti saa äitiyspäivärahaa ja vanhempainrahaa sekä sen jälkeen kotihoidontukea mikäli päättää jäädä kotiin alle kolme vuotiaan lapsen kanssa. Mikäli isä opiskelee, saa hän opintotukea. Lapsesta saa lapsilisän ja tarvittaessa...
  12. V

    Mitäs tykkäätte nimestä Isabella?

    Eiliseen palatakseni entäs Evita? Tuli vaan vastaan tuolla... Isabellakin kaunis nimi! Entäs perinteiset Ada ja Ava? Nuo sopisi sekä suomalaiseen, että ruotsalaiseen suuhun..
  13. V

    Tytölle nimi... ?

    Erin?
  14. V

    FACEBOOKISTA JA TUOSTA KETJUSTA...

    Ja mä en hokannu et miten sieltä voi nähdä hakemalla sun kuvia? Siis mistä? Ainoastaan jos menee jonku sun kaverin kautta jonka kuvia sulla on merkittynä ni voi nähdä??? Tai näin mä ainakin ainoastaan näen kavereiden kavereiden kuvia...
  15. V

    tytön nimiä joissa R

    Renja, Serafia, Serafiina, Varpu, Terttu, Pirita, Pirkko, Esmeralda, Minerva, Krista, Verona, Kerttu...
  16. V

    Äitit, keillä odotusaikana verenvuotoa/tuhruttelua

    Heippa vaan kaikille epätoivossa eläjille! Mun edellinen raskauteni oli pelkkää vuotoa ja pelkoa! Vuotoja tuli koko raskausajan ajan parin viikon välein tasaisen epätasaisen tahtiin. Aina kun luulit voivasi hengähtää sama rumba alkoi alusta! Missään vaiheessa, ei varmuutta löytynyt asian...
  17. V

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Mitäs mieltä mammat on, pitäiskös meidän pikkuhiljaa siirtyä tonne vauvallisiin??? Ja muuthan voi jatkaa kans siellä vaikkei vauvoja vielä oiskaan syntynyt... :)
  18. V

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Pieni prinsessa syntyi siis 26.4 klo 4.49... Perjantaina terkkari laittoi miut polille kun verenpaineet edelleen jonku verran koholla ja oma olo sellainen että jos ois vielä eteen päin menty niin en ois jaksanut enää synnyttää!!! No ultrassa neidin painoarvio jo yli neljä kiloa, niin lääkäri...
  19. V

    mikä v**** siinä on että toi 3vuotias saa mut raivohulluuden partaalle??!!

    Kuulostaa niin tutulle!!! Ja usko pois et se tulee jatkumaan vaan vuodesta toiseen!!! Se on ihana tapella siitä et mitä lapsi suostuu syömään, mitä pukemaan päällensä, tottelemaan jos jotain kielletään, tekemään kun pyydetään jne... Onneks noi harvemmin tulee kaikki samaan aikaan päälle vaan...
  20. V

    Mikkeliläisiä odottajia???

    Sunnuntaina ois laskettuaika jo! Et ei tässä enää paljon ois muutenkaan jälellä, mut ku toi vauva painaa niin ihanasti tonne kylkiluihin ni tuntuu ettei pysty istumaan eikä olemaan mitenkään päin ku ei happi ees kulje! Ja se on siis vielä jo laskeutunukkin, ettei sekään ees tuo helpotusta tähän...

Yhteistyössä