mikä v**** siinä on että toi 3vuotias saa mut raivohulluuden partaalle??!!

mä en v*** p****** s****** j******** jaksaaa |O

sata kertaa asiaa kielletään ja silti se sen tekee, tai sit hokee et mitä?? jaa mitä? ai mitä?

mul on maha tosi kipee ja pojalle on satamiljoona kertaa sanottu et älä tuu halailee ettei tartu ja älä riehu siin lähellä et ei äitiä satu. ja saatana eikös se riehu. ja sittenhän se käsi ja jalka osu mua mahaan niin lujaa et nyt vaan itken kun sattuu niin VITUSTI |O

mä en jaksa :'( :ashamed:

enkä ymmärrä miten voi VIHATA ja silti RAKASTAA yhtäaikaa jotain näin paljon..
 
Kuulostaa niin tutulle!!! Ja usko pois et se tulee jatkumaan vaan vuodesta toiseen!!! Se on ihana tapella siitä et mitä lapsi suostuu syömään, mitä pukemaan päällensä, tottelemaan jos jotain kielletään, tekemään kun pyydetään jne... Onneks noi harvemmin tulee kaikki samaan aikaan päälle vaan tuntuu et on kausia kussakin asiassa niin ettei mikään ole hyvä!!! Ja sitten tulee se huono äiti olo...
 
Kyllä se siitä helpottaa :hug: kyllä tuollaisia tunteita aina tulee ja menee ja niitä saa olla ihan luvan kanssa :heart: Itselläkin pari rumaa sanaa päässyt kun olen kipeänä ja tuo reilu 1v kiukutellut, kiljunut ja huutanut koko päivän... Rakkaus ollut koetuksella, mutta silti se on aina tärkein kaikesta ja henkeni hänen vuokseen antaisin :heart:
 
hei
Mulla taitaa olla ihan samanlaisia fiiliksiä tuon meidän samanikäisen hirmun kanssa. Tuntuu että nyt hermot muutenkin kireämmällä oman koulun paineen takia ja tuon ikäinen riekkuja ei yhtään sitä kyllä helpota.
 
Tiedän tunteen :hug: Oma kakkoseni osaa joskus olla juuri samanlainen..Ennen oli niin kiltti ja tottelevainen,mut nyt on 3-v."kriisi",eikä välillä mikään mene jakeluun.. |O Vaikka esikon uhmaiän olen jo läpikäynyt niin ei sitä muista että se olisi olut tämmöistä.tai sitten se vaan on erilaista..
 

Yhteistyössä