Hakutulokset

  1. F

    palaneen käry mikrossa

    Onko kellään kokemusta miten sen sais pois? Tuulettamalla tietysti mut tällä haisee muutenkin edelleen koko kämpässä. Miehellä suli eilen muoilautanen mikrossa ja haju mikron sisällä on edelleen kauhee.
  2. F

    Hakaniemen leikkiluola

    Joutuuko sillä maksamaan vauvastakin sisäänpääsymaksun? Sivuilla lukee alle 3-vuotiaat 8€. Vauva on
  3. F

    Jalkapalloaiheisia kertakäyttöastioita?

    Ootko jossakin nähnyt jalkapallo/muu urheilulajiaiheisia (ei lätkä) kertakäyttöastioita ja muuta synttäritavaraa? Lidlistä ostin tänään niitä jalkapalloaiheisia kananugetteja suolaseks syötäväks.
  4. F

    Lassie vedenkestävyys?

    Onko kaikki Lassie kankaat vedenpitäviä? Jos huutis kohteessa lukee pelkkä Lassie niin voiko olettaa että on vedenkestävä?
  5. F

    Liberovaipat

    Monta vaippaa Liberon Comfort fit kokoa 4 paketissa on? Mainoksessa lukee säästöpakkaus. Olisin laskenu vaipolle kpl hinnan mut liberon sivuilla en nähnyt pakkauskokoja.
  6. F

    Löysin aivan ihanan blogin

    http://milasdaydreams.blogspot.com/ Taitaa olla hyväuninen vauva kun sitä voi kuvata noin.
  7. F

    Missä voin katsoa Meidän häät netissä?

    En vaan tajua missä niitä jaksoja näkee.
  8. F

    Potilaan ohjaamien, mitä se on ruotsiksi?

    Mikä olis esim. imetysohjaus tai raskausdiabetes potilaan ohjaaminen ruotsiksi? Mietin millä hakusanalla etsin ruotsinkielisisä tutkimuksia aiheesta. Mun äidinkieli on ruotsi joten tutkimusten lukeminen ei tule olemaan ongelma, mut kun mä opiskelen suomeks niin ei tiettyjä termejä tule päähän...
  9. F

    Ollaan kesällä kolme kuukautta ulkomailla...

    mitä kaikkea pitää muistaa järjestää ennen lähtöä? - laskut suoravelotukseen - puhelimet kiinni, meillä on puheaikapaketit - tilapäinen postin siirto mun vanhemille - netin katkaisu poissaolo ajaks Mitä muuta? Yritän tehdä itselleni listan kaikista hoidettavista asioista, tuntuu vaan et...
  10. F

    Mistä saa tilata injektioneuloja?

    Tuli tosta ensiapupakkaus ketjusta mieleen, että mä tarviin kesäks ainakin yhden pakkauksen injektioneuloja, siis niitä erikoksia mitä voi ottaa matkalle mukaan jos ei halua että paikallisia neuloja käytetään jos joutuu tiputukseen. Jonkun aikaa sitten oli jossain linkki näille sivuille, ei...
  11. F

    Peliapuja

    http://www.bigfishgames.com/online-games/5144/miminost/index.html Meressä oon jumissa, voitteko auttaa.
  12. F

    Millä kissan pissan hajun saa pois?

    Työkaveri kysy tällasta ja ajattelin että teillä on varmaa tietoa asiasta:
  13. F

    Kuinka moni ei tiedä lastensa horoskooppimerkkiä?

    Poika täyttää ihan kohta 3v eikä mulla kertaakaan ole käynyt mielessä selvittää mikä olis horoskooppimerkiltään. Omani tiedän, mut miehen horoskooppimerkkiä mä en tiedä. Onko muita joita ei horoskoopit kertakaikkiaan kiinnosta?
  14. F

    Apteekkitavaraa 3 kk Nigerian matkaa varten

    Lähdetään kesällä kolmeks kuukaudeks miehen kotimaahan, Nigeriaan. Onko palstalla fiksuja neuvoja mitä lääkkeitä ym. apteekkitavaraa kannattas ottaa mukaan. Lähdetään siis miehen ja 3v. pojan kanssa. Rokotukset on kunnossa ja malarianestolääkitystä syödään, mut mietin mitä muuta tarttis ottaa...
  15. F

    Suomeks käänetty, oikeaksi todistettu koulutodistus

    Missä saa englanniks olevan koulutodistuksen käännettyä suomeks ja oikein todistetuks? Kyse on miehen kotimaassaan aikoinaan saaduista koulutodistuksista, ei siis voi pyytää apua tai neuvoa todistuksen myöntäneestä koulusta. Onko kellään kokemusta tai ideoita miten pitää toimia?
  16. F

    Koukuttava peli!

    http://www.bigfishgames.com/online-games/5088/carnival-star/index.html En meinaa päästä vitostasosta läpi millään, edes lähellekkään läpi.
  17. F

    Eilinen imetysohjelma tulee nyt uusintana

    Subilla. Eilen täällä töissä simahti telkkari just kun ohjelma oli alkamassa. Mut työkaveri oli saanu ongelman korjattua päivän aikana, joten nyt pääsen kattomaan.
  18. F

    Tosipaikka:Sijaisimettäjät

    12.04.2009 klo 22:40-23:35 Minkälainen on imettäjän ja imetettävän suhde toisiinsa? Haastateltavina muun muassa omia ja ystäviensä lapsia imettäviä naisia, leikki-ikäisiä imettäviä naisia sekä rintamaidon ostajia ja myyjiä. Parantaako rintamaito syöpää? Britannia 2008. Ootteko huomanneet?
  19. F

    Lettikuvia?

    Miten mä löytäsin kuvia afrikkalaistyylisistä leteistä, siis sellasia pikkulettejä jotka menee joko päätäpitkin tai sit irrallisena? Googlaamalla en löytny kunnon kuvia. Kesällä saan letit päähän, mut mä haluaisin katella ideoita jo nyt. :p
  20. F

    Miten haetaan opintovapaata?

    Mun pitää kesäks hakea opintovapaata töistä, onko kellään kokemusta sen hakemisesta?

Yhteistyössä