Hakutulokset

  1. P

    kireä kielijänne

    Meidän pojalla oli ,yös kireä kielijänne. Itse kiinnitin asiaan huomiota jo laitoksella samoin eräs sairaankuljettajaystävämme heti ensimmäistä kertaa pojan nähdessään. Neuvolan täti on asiaa seuraillut, mutta ei sitten juurikaan kukaan muu. Hammashoitaja ei ottanut asiaan mitään kantaa eikä...
  2. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Ajattelinpa minäkin pitkästä aikaa terveisiä kirjoitella. Aina välillä olen lukaissut kuulumisia, mutta näin vain aikaa ei tunnu olevan kirjoitella. Aluksi onnittelut kaikille uuden vauvan jo saaneille ja odottaville! Meillä myös kaikki sujuu hienosti. Vähän on sairasteltu talven mittaan...
  3. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Vähän sama juttu täälläkin, en osaa päättää noita rokotuksia. Viime vuonnahan ei otettu edes normi influenssarokotetta. Meillä on neuvola 3.11., pitäis varmaan siihen mennessä päättää... Vaikka voihan se olla niinkin, että sitten kun olis rokotuksen aika, niin on jo liian myöhäistä. On kuulemma...
  4. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hei kaikille! Me täällä syyslomaillaan koko perhe. Tänään lähdetään muutamaksi päiväksi sukuloimaan Kainuuseen, kunhan vaan nuo isommat lapset herää. Minä olen kans taipumassa siirtoon tuon rokotusasian kanssa. Ja lähinnä olen Laylahin kanssa samoilla linjoilla, minusta kans tämä...
  5. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Minultakin MB:lle hurjasti onnea! Sulla meni sitten vähän niinkuin mulla kakkosen kanssa, synnärille tulosta kuuden minuutin päästä oli nyytti sylissä! Iskä ei kerennyt mukaan, kun jäi parkkeeraamaan autoa. :laugh: Laylah :hug: Mulla nyt pari päivää vapaata. Tosi kiva olla Otson kanssa...
  6. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    No onpas täällä ollut todella hiljaista. Meillä on ollut töissä muutto ja tehty viime viikolla ympäripyöreitä päiviä ja muutenkin yhdentoista päivän työputki. En ole konetta ehtinyt edes avaamaan ja joinakin päivinä en Otsoa juurikaan ehtinyt näkemään, mutta nyt pitäisi onneksi helpottaa. Muuten...
  7. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Moi pitkästä aikaa! Doorikselle ja Väinölle tsemppiä tuttivierotukseen! MB voimia viimeisiin päiviin ja synnytykseen! Minäkin aloitin työt kolme viikkoa sitten( miten tuo aika kuluukin niin nopeesti?). Meillä ei tuo hoidon aloitus ole sujunut ihan yhtä hyvin kuin Essillä, onnea teille...
  8. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Zeena :hug: Tuo on kyllä karmeeta jättää pientä itkemään. Anu-78 Otsolla on kans jonkun verran ollut tuommosta atooppisen näköistä ihottumaa. Sormissa kämmenen puolella, ranteissa ja polvitaipeissa. Nyt varsinkin näyttää, että on kesän aikana lisääntynyt. Apteekista neuvoivat kokeilemaan...
  9. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hei pitkästä aikaa! Jotenkin tuntuu, ettei millään ehdi tänne koneelle kun koko porukka ollaan lomalla. Mies menee töihin ens viikon alusta, niin että jospa sitten ehtis paremmin. Mitään ihmeellistä ei kyllä olla tehty, vähän sukulaisissa reissattu, mutta enimmäkseen vaan oleiltu kotosalla...
  10. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Zeena :hug: Hyvää Juhannusta kaikille! Tää hiljenee nyt pyhien ajaksi. :wave:
  11. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Athena onnea! :flower: Kiitokset kaikille turvaistuinongelmaan vastanneille. Hankimme siiis huokeamman istuimen kakkosautoon hyvällä omallatunnolla. :saint: aippa3 heh, ollaanhan me sitten varmaan pelattu vastakkain! :laugh: Minä siis palloilen JuNsUn porukassa. Tänään taas lähdetään...
  12. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Mavi onnea! Lilja :hug: Faerie :hug: sinullekin! Saathan jotain apua tuohon masennukseen? Näin monia tapauksia vierestä seuranneena voin sanoa, ettei missään tapauksessa saa jäädä liian pitkäksi aikaa itse seurailemaan tilannetta. Jos pääsee tilanne pahaksi kestää tosi kauan taas...
  13. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    aippa3 Kultavaskooliin hyvinkin ja C sarjaa pelataan. Tosi innoissaan olen lähdössä, viime kerta kun jäi väliin. Mitä sarjaa te pelaatte, jos vaikka vastakkain oltais? Meillä Otso lähtee mukaan ja Janna myös. Mies pelaa myös, eli joudutaan vähän vuorottelemaan. Otso vetäisi viime yönä, meni...
  14. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hysteerinen :hug: se on kyllä tosi raskasta kun ei saa nukkua. Meillä kaikki olleet huonoja nukkujia ja toiseksi vanhimmalla oli myös koliikki, joten tiedän tunteen. Otson kanssa ei vieläkään ole ollut yhtään täyttä yötä, mutta nyt en jotenkin tunne sitä raskaana. Olen vissiin jo niin vanha...
  15. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hysteerinen myöhästyneet synttärionnittelut sinulle! :flower: Ja onnea tjottailuun. ;) Tuttiasiaa: minä olen kaikilta noilta vanhemmilta lapsilta jättänyt tutin pois vähän reilu vuoden ikäisenä. Olleet kyllä aikamoisia tutin imijöitä siihen asti, mutta ihan helposti on meillä ainakin jäänyt...
  16. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hei täältäkin! Näin vaan meilläkin menee aika ulkona ollessa. Paljon helpompaakin kun ei koko ajan tartte olla Otsoa kieltämässä, että ei saa koskea. Kunhan vaan kulkee perässä ja antaa toisen tutustella luonnon ihmeisiin. Dooris onnea miehellesi! :flower: Meidän miehillä on näköjään sama...
  17. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Huomenta pitkästä aikaa! Meillä ollut netti pois käytöstä muutaman päivän, kun teki ukkonen tuhoja, mutta nyt pelittää taas. Anu-78 onnea uuteen kotiin, ja voimia muuttohässäkkään! Hippoliina mulla tuli kans mieleen tuosta teidän koirasta, ettei olisi virtsatientulehdus. Mulla on...
  18. P

    Penisilliiniallergia vai vauvarokko?

    Meillä on poika 1v. Oli vähän nuhainen neuvolakäynnillä, mutta silti laitettiin rokotus. Samana iltana nousi korkea kuume, yli 39 kainalosta. Jatkui seuraavana päivänä ja kun oli kovin itkuinen niin käytin lääkärissä. Toinen korva punainen ja sai Amorion-kuurin. Kuume jatkui vielä kahtena...
  19. P

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    Oys:17.4.92 Oys:3.11.94 Oys:15.7.99 Oys:5.5.08
  20. P

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Essin Eerolle hyvää nimipäivää. Minä tyhmä menin sitten lauantaina syömään homejuustoa, se kun on niiin hyvää. No sunnuntaiaamuna oli Otso sitten taas täynnä ihottumaa! Olinhan minä joskus jostain lukenut, että penisilliiniallergikot voi joskus reagoida myös homejuustoon, mutta arvatkaapa...

Yhteistyössä