»»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

Ihania kuvia ootte laittanu! :hug:

Ilmat ollu mitä mahtavimmat viime päivinä B) Ja jatkuu vaan B) B)

Huomen olis tuonne "lappiin" lähtö ja sinne on kyllä vissiin luvattu viileempää ja pilvisempää ja jopa sadetta!Mut säästä viis se ei tunnelmaa latista pätkääkään ;) Vai mitä Puella?

Elikkäs Puellalle onnea turneelle :wave:

Ei mulla tämän kummempaa...on muuten outoo olla YKSIN kotona!!Millonhan oon viimeksi ollu!

Mut joo meen pakkaileen tavaroita kassiin ja vähä kämppää siistimään et on kivempi kotio tulla sunnuntaina!

Aurinkoista viikonloppua kaikille :)
 
Mökiltä selvittiin hengissä :) eikä mitään suurempia kolhujaan tullu. tosin hyttyset vähän järsi lapsia.. jokaisella paukamia :( ja Eeroo oli sit yks pistäny silmän alle ja alaluomi turpos, laskikin tosin jo.

Nyt sit kotona toi on keksiny ton kiipeemisen oikein kunnolla.. keittiössä painetaan pirttikaluston penkille ja siitä pöydälle.. ja olkkarissa sohvan päältä tietokonepöydälle, argh |O

Essi- ja Eero
 
Iltoja :wave:

[/b]Hippoliina joo heinäkuuta tarkoitin sama pää ku on kesät ja talvet :whistle:

Kyl Topille tuli musta silmä tai puoliks,ulko syrjästä ja alhaalta on musta.

Voi että on ihanat ilmat ollu B)

Me saatiin tänään patio valmiiks tai siis se maalattiin ja laitettiin uudet rimat. Kyl nyt passaa istuksia siinä :D
Meinattiinkin lauantaina kutsua naapurit illan viettoon,eli vähän grillausta ja "virvokkeiden" nauttimista :p

Kyl on ollut luksusta ku mies on ollu tän viikon lomalla,ni on hoitanut Topia syöttänyt ja kylvettäny ym... Mun ei oo tarvinnu tehdä oikeestaan mitään muuta ku nauttia :saint:

Mut eipä sit muuta ku öitä

:wave:

baby dream ja Topi
 
Anu-78
:wave:

Faerie kiva 1-vuotis kuva tuo on! :)

Huh hellettä! Lämmin on mutta ei pidä valittaa :) tiiä taas millon tulee kylmät ilmat...Sakullekkaan ei näin helteellä lämmin ruoka maistu, välipalat menee ja juominen, mut sepä se onkin hyvä! Voi toki johtua tuosta nuhastakin.. Ulkonakaan ei paljoa pysty olemaan ku tää meidän piha on aivan auringossa, (en halua Sakulle auringonpistosta) iltasella sit on varjoa et sit mennään ulos :)
Viikonlopun ostoksillakin käytiin, mut eipä tuolta alestakaan mitään tarttunut käteen, muuta kuin Sakulle shortsit :)

Ja taas käy huuto joten pitää mennä..

Mukavan lämmintä viikonloppua kaikille hippusille! :)

Anu ja Saku
 
Heippa täältäkin pitkästä aikaa;-)

Ihania kuvia =)

Me ollaan oltu tiiviisti veneellä, eilen illalla tultiin kotiin ja torstaina lähdetään taas takaisin, Vauhtia ja vaarallisia tilanteita ollut, mutta hengissä edelleen :LOL: Näillä helteillä Väinö on asunut aamusta iltaan järvessä, ja aiheuttanut sydäreitä mummeleille sukellusinnostuksellaan, vähän väliä vain peppu näkyy pinnalla, kun herra sukeltelee kiviä järven pohjasta, tuntuu olevan ihan fanaattinen uimari :LOL: Saarissa on vähän kompuroitu, mustelmia jaloissa riittää, mutta liiemmin ei herra ole valittanut, illalla vain sitten saa laskea jaloista päivän kompurointisaldon, no, sillähän sitä oppii, että antaa tutkia vain kiviä ja kantojen koloja ;)

Uidessa olen pitänyt päällä ohkaista pitkähihaista, ohkaisia housuja ja hattua, ei ole nahka kärvähtänyt, onneksi, eikä nuo märät vaatteet kuumatkaan ole.

Mutta ei ihmeitä tällä erin, ajattelin vain tulla ilmoittamaan, että hengissä ollaan mekin, vaikka näin kesällä vähän nettiiin päästäänkin;-)

Ihanaa ja aurinkoista viikon jatkoa kaikille toivotellen, ja nauttikaa helteistä, niitä ei kuitenkaan enää pitkään riitä, jos kuitenkin vaikka edes.. elokuun loppuun asti? ;-)

Dooris ja Väinö
 
Anu-78
Täällähän nykyään hiljaista..missä kaikki on?? Kesähän se pistää hiljentymään kun on kaikkea muuta puuhaa :) ja kun lämmintäkin on ollut :)

Mut laitampa kuvan meidän isommista tenavista kun ne lotraa tossa uudessa uima-altaassa :) Sakukin kokeili mutta oli niin hirveän kylmää vettä että ei tykännyt laisinkaan, kuhan vesi lämpenee niin sit urakalla siellä polskutellaan :)



Kertokaahan nyt joku teidän kesä-menojanne =)

Anu ja Saku
 
Tervehdys pitkästä aikaa täältä suunnalta!! :wave:
Kiirettä on pukannut, työt kun aloitin kesäkuun alussa ja nyt aurinkoisilla ilmoilla ollaan lähes yötä päivää asuttu ulkona. Piha hommia riittää yllin kyllin.

Mä oon tykännyt olla töissä 4 vuoden tauon jälkeen ja vielä kun on aivan uusi työ, nin sekin antaa uutta innostusta. Mies on kesälomalla ja reilun kuukauden lomautettuna, joten lapset aloittavat hoidon perhepäivähoitajalla vasta elokuun 10. päivä. Tänään käytiin tutustumassa ekaa kertaa paikkaan, ihanan vaikutelman sain ja molemmat muksut ois jääny heti sinne leikkiin.

Lapset on ollut terveinä, eikä mitään ihmeempiä kolhuja ole ulkonakaan sattunut vaikka lähes alasti ovat temmeltäneet.

Työn aloitus on vienyt aikaa netiltä, suurin piirtein tiedän teidän kuulumiset. Vaikka mies kotona onkin ei silti meinaa muistaa tehdä kotitöitä. :kieh: Itte oon aika väsynyt kun töissä on hulinaa ja sit kotona vielä pitäs tehdä kaikkea ja tietty olla lasten kans. Mä kun vaan oon sen luontoinen, että kaikki pitää olla tiptop eikä huiskin haiskin. Minkäs sitä ihminen ittelleen voi kun aina oon tällainen ollut.

Nyt taidan lähteä vielä ilta uinnille ja nukkuun, jotta jaksaa taas aamulla lähteä duuniin.

Aurinkoisia päiviä kaikille...

Huvikummun vääpeli ja Vilma
 
Mäkin täällä taustailen :wave: käyn aina lukemassa kahvikupin kera, mutta en saa mitään kirjotettua. Mä oon viihtynyt töissä kuten Huvikummun vääpelikin mutta kotiasiat meinaa hajottaa mun pään. Työpäivä on kuitenkin yli 10h (pitkät työmatkat) joten ei sitten meinaa jaksaa millään hoitaa kotia, ja itsensä hoitaminen on jäänyt ihan retuperälle, harmittaa.

Kirjottelin joku aika sitten tuttipullo ongelmista, me ollaan otettu nyt käytäntö, että pullon saapi illalla sohvalla ja sitten sänkyyn ilman pulloa. Ja voi hemmetti mikä huuto ollut siitä jo viikon ajan. Eilen meni 1,5h ennenkuin poika nukahti :'( mulla oli todellinen HÄS eilen. Harmitti kun poika vaan itki, enkä keksinyt mitään rauhoittumiskeinoa, yleensä on rauhoittunut noin 10min itkun jälkeen. mutta nyt ei. Sitten loppujen lopuksi auttoi kun vaihdettiin miehen kanssa "vuoroa". Välillä on auttanut sekin että lähden pois huoneesta. Mut eilinen oli ihan järkyttävää. Nuo illat masentaa mua. Kun en tiedä mitä oikeesti pitäis tehdä. Ja aamulla tuo herää aina viideltä, ja kun omaa "nukkumisaikaa" on jäljellä enää tunti, en oo jaksanut alkaa taistella poikaa takas nukkumaan ilman pulloa, vaan annan maitopullon ja otan viereen. Pullon jälkeen hän tyytyväisesti nukahtaa mun viereen vielä tunniksi. Mut kait se pitäis sitten lomalla poistaa kokonaan tuo pullo, tosin ei tuo aamupullo mua kauhistuta, pääasia ettei tankkaa yöllä ja osais nukahtaa ilman pulloa. Mutta osaako lapsi erotella miksi ei illalla saa pulloa mut aamulla saa.....en mä tiedä. Kait tää tästä jotenkin menee....

nyt syömään.

Iloista viikonloppua ja anteeksi näin omanapainen jutustelu.....
 
Hei kaikki!

Palailimme eilen mökiltä kaupunkiin, muuten oli kivaa mutta eilinen 8,5 tunnin ajomatka oli kyllä ihan liikaa pojalle... pidettiin pari pitkää taukoa, mutta loppumatka meni aika itkuisesti. No, onneksi ollaan nyt rauhassa kotona muutama viikko ennen seuraavaa reissua.

Kirjoittelin jokin aika sitten, että hain yhtä työpaikkaa. Niinhän siinä sitten kävi, että sain paikan (koko päivän psykologisten testien jälkeen) ja aloitan työt syyskuun alussa. Tämä tuli niin äkkiä, että emme ole vielä valmistautuneet ollenkaan pojan viemiseen hoitoon. Päätimme siis, että mies jää vuorostaan vuodeksi kotiin. Tuleepahan minullekin vähemmän stressiä töihinpaluusta. Varmaan tekee myös ihan hyvää pojalle saada vähän "laatuaikaa" iskän kanssa.

Hysteeriselle jaksamista pullo-ongelmien kanssa! Mitään neuvoja minulla ei kyllä ole tarjota. Meillä poika juo iltapullon sylissä ja siirtyy sitten sänkyyn nukahtamaan rakkain pehmolelu sylissään. Vieressä pitää kyllä seistä, kunnes nukahtaa...

Mukavaa heinäkuista viikkoa kaikille,
Viljaliina ja poju
 
Hysteerinen mun kaverilla oli kotona käymässä joku aika sitten unikouluammattilainen antamassa neuvoja ja sääntö nro1 oli että maito pitää antaa aina vaan ruuan päälle, ettei esim aamulla annettu maito liity mitenkään enää nukkumiseen. Vain sillä voit taata sen ettei lapsi (aamu)yöllä herätessään ajattele saavansa maitoa. Että ei kai se tuttipullo se ongelma ole, vaan se missä ja milloin lapsi sitä maitoa pullosta saa.
:hug: Tsemppiä teille! Kyllä se siitä sit helpottaa ku saatte vaan ensin voimia aloittaa kunnolla sen "unikoulun".

Meille ei kummempia. Kesälomalla.... Ihana ku on mies apuna. :) Ja kahden viikon kuluttua mä pääsen yksin Englantiin! jippii! ...ai niin, Arttu tekee lisää poskihampaita. Itkenyt raukka pari yötä. Toivottavasti pian puskee läpi. Ennen juhannusta meillä nukuttiin vielä noin 09 saakka (yöunille viim 21) ja nyt on sit lomien kunniaksi heräilty siinä 07 |O No, eiköhän tuo siitä helpota..

Anu
 
Hei pitkästä aikaa :wave:

Meillä Topi oksentaa ja kakka on ku sinappivelliä :x Alko sunnuntai aamuna. Ei oo kuumetta ja jaksaa leikkiä.

Mä olin viikonlopun miehen siskon luona. Tehtiin miehelle synttärilahjaks sellanen kansio mihin liimattiin valokuvia hänen elämän vaiheista. Täytti tänään 40 vuotta.

Mulla on ollu hammas kipee kohta viikon verran :kieh: kävin viime keskiviikkona hammaslääkärissä ja kuvasivat kipeen hampaan ni siellä oli pieni tulehdus. Sain penisiliini kuurin sanoivat et kuurin jälkeen hammas kannattaa poistaa ku sitä on paikkailtu jo monta kertaa. Pitää soittaa aamulla päivystykseen jos sais ajan huomiselle,ku lääkekkin loppuu huomenna.

Me meinattiin käyttää poikia Kiteen eläinpuistossa ku miehellä alkaa loma tän kuun lopulla.

No eipä tässä nyt tule muuta mieleen,tuli aika oma napainen juttu :ashamed:

Mukavaa kesää kaikille.

baby dream ja Topi
 
heissuli.

anuuu kun saiskin nukkua sinne seiskaan asti :) meillä on herätys nyt ollu tos 4.50-5.30 |O :headwall:
tarviikin Eerollekin ruveta antaa vaan ruuan päälle maito.. kokeilla josko sillä ois vaikutusta. tosin tohon aamuheräämiseen tuskin on kun ei maitoo saa yöllä eikä sillon aamullakaan..

sunnuntaina käytiin korkeasaaressa (siskon ja sen lasten 4 v ja 2,5 v kanssa) reissu meni hyvin ja Eerokin ihasteli eläimiä

Essi-
 
anuuu kiitoksia vastauksesta :hug:

Essi ihan kuulostaa tutulta :D meillä joka hiton aamu herätään viideltä, joskus sentään jopa puoli kuudelta. Ja on ihan sama mihin aikaan laitan pojan nukkumaan :headwall: eli jos laittaa myöhempään, niin se on vain pojalle huonoksi, koska ei nuku aamuisin kuitenkaan pidempään....ihme säätäjä koko pikku-ukko :D

Ei mulla sitten muuta....TJ2 ja sit lomille LOMPS, jihaa :wave:
 
Moikka!

meilläkin edelleen aamuvirkku poikanen; herätykset on joka_ikinen_aamu klo 6 :kieh:
Ja pahempi vaan jos yrittää iltaa venyttää, silloin herää entistä aikaisemmin.
Nukutaanko teillä aamukukkujilla yhdet päiväunet? Meillä kun ei nuo yhdet onnistu vieläkään, aamupäiväunet on pakolliset. Tässä on nyt reilu kuukausi siihen kun poika aloittaa päivökodissa, sitä ennen olisi pakko yrittää siihen rytmiin...Enpä tiedä miten onnistuu. Aika poikki poika varmaan päiväkodissa on jos herää tuohon aikaan.

Me lähdetään sunnuntaina asuntoautolla reissuun. Katotaan kauanko jaksetaan olla, ei varmaan montaa päivää :LOL: Alkaa varmaan huumori loppua kun toinen herää kukon laulun aikaan ja toisen pitäisi saada nukkua vähän pidempään.
Pitää siis kierrellä noita lastenkohteita; muumimaailmaa, korkeasaarta yms yms.
Kunhan nyt vaan kelit paranis B)
 
meillä nukutaan useimmiten yhdet päiväunet alkaen klo 11 kestoltaan 1,5-3 h
hoitoon Eeronkin pitäs syyskuun alusta mennä, saapa nähä kuin tulee onnistuun kun on aika takiainen. ja vuorohoitoonhan toi raukka joutuu.
 
Hei pitkästä aikaa!

Jotenkin tuntuu, ettei millään ehdi tänne koneelle kun koko porukka ollaan lomalla. Mies menee töihin ens viikon alusta, niin että jospa sitten ehtis paremmin. Mitään ihmeellistä ei kyllä olla tehty, vähän sukulaisissa reissattu, mutta enimmäkseen vaan oleiltu kotosalla.

Meilläkin tissittelyt sitten loppui kokonaan tuossa viikko sitten. Tosi hyvin jäi pois, vaikka kyllä vähän etukäteen jännitin. Tais olla koko homma tärkeempi äidille kuin pojalle. :) Isikin toissa iltana nukutti Otson ensimmäistä kertaa ja hyvin meni sekin. Niin että nyt voi sitten alkaa jotain iltamenojakin joskus kehittelemään. ;)

Hoitopaikkakin saatiin perhepäivähoitoon tuohon ihan parinsadan metrin päähän. Ihan sitä hoitajaa ei saatu mihin olis haluttu, mutta hyvä tuokin. Itku vaan melkein väänsin kun perhepäivähoidon ohjaaja soitti. Mutta ei auta pakko on töihin mennä. Onneksi teen vaan osa-aikaista ja voin jonkun verran omiin vuoroihini vaikuttaa. Ja varmaan löytyy innokkaita tekijöitä jos haluan tehdä vähemmän tunteja- Rahassahan se sitten vaan taas näkyy.

Zeenalle hyvää matkaa!

Hysteerinen vähän myöhässä tämä minun vastaus, mutta minä en montaa iltaa antais huutaa. Siitä tulee helposti semmonen kierre, että lapsi alkaa jo valmiiksi pelätä nukkumaanmenoa. Itse yritän lasten kanssa yleensäkin pitää kiinni siitä että jos joku homma ei toimi, niin sitä pitää muuttaa. Muuta nukkumaanmenorutiineja jotenkin. Lue iltasatua, sylitelkää enemmän tai vaikka vaihda nukkumajärjestelyjä, tai ihan mitä vaan keksit. Tällä hetkellä Otso nukkuu jatkettavassa mun vieressä ja nukahtaa illalla joko kainaloon tai omaan sänkyynsä. Mutta joka ilta jonkun aikaa kieppuu vieressä ja päällä ja omassa sängyssään. Aikaa menee n. puoli tuntia, mikä minusta ihan ok. Suurimmaksi osaksi kuitenkin nukkuu itsekseen. On niin levoton nukkuja, että ilmeisesti kokee olonsa ahtaaksi vieressä. Mutta tsemppiä sulle! :hug:

Alkaisi olla sitten Otson aika päästä syömään ja päikkäreille ja aurinkokin paistaa! B)
 
Anu-78
:wave:

Zeena kyseli että nukutaanko yhdet unet, meillä Sakulla meni pitkään että aamuisin heräs siinä 5.30-6.00 aikaan ja ekat unet otti yhdeksän maissa. Toiset unet otti sitten jossain 13-14 välillä. Mut nyt kun muutettiin tähän omaan taloon niin on luksusta ollut kun poika nukkuu tuonne yhdeksään asti :) joskus voi sitten herätä kuuden aikaan (mutta harvemmin nykyään) jolloin sillon on kahdet unet tarpeen mutta nyt kun herää ysiltä niin yksillä unilla mennään :) ja voi olla vaikutus tossa sekin kun ostettiin toi pimennysverho makkariin (entisessä asunnossa sitä ei ollut) ja samoten entisessä asunnossa ei ollut ovia makkarissa (kaksi ovi aukkoa, toinen olohuoneeseen ja toinen keittiöön) et ne ois saanut kiinni ja aivan keittiön ja olkkarin vieressä makkari et todellakin kaikki äänet kuului selvästi, nyt onkin mukavaa kun saa ovenkin kiinni makuuhuoneeseen :D
 
Heippa täältäkin jälleen;-)

Viikko asuttiin taas veneessä, nyt vaihteeksi pari päivää kotosalla, mies töissä ja saa pyykitkin pestyä;-)

Meillä on mennyt kesä hienosti, vaikka vähän hirvittikin ensin, miten saadaan pikku-ukko pidettyä hengissä.. Mustelmia riittää, kun saarissa ollaan tosiaan rämmitty, mutta mitään pahempaa ei ole sattunut.. (koputtaa puuta..)



Veneessä ukkeli on nukkunut paljon paremmin, kotosalla tosiaan heräsi aina 4-5 aikaan aamulla, veneessä nukkuu about 7.30 asti. Tietty kun kaikki päivät ollaan ulkona, ja on väliin leikkikavereita ja uusia virikkeitä, ja pääsee uimaan, siellä järvessä tuo olisi varmaan aamusta iltaan.. Ihmiset saa sykäreitä, kun väliin näkyy aina vain peppu pinnalla, kun sukeltelee kiviä pohjasta :LOL:

Neuvola olisi jälleen ensi tiistaina, mitenhän tuon uskaltaa viedä sinne, kun tuntuu, että olisi taas kasvanut ihan järjettömästi... Paras oli, kun Virroilla eräs pariskunta tuli juttelemaan laivarannassa, että varmaan samanikäisiä meidän poika ja heidän poika... No, heidän oli kuulemma 2,5 v ja meidän tosiaan ensi viikolla 1v 3kk.. Pieni mies siis meillä... ;-)



ihanaa viikon jatkoa kaikille hipuille, jaksamista ja aurinkoisia päiviä toivotellen

Dooris ja Väinö
 
Heippa täältäkin pitkästä aikaa! :wave:

Unista Zeena kyseli ja meillä nukutaan vaihtelevasti yhdet tai kahdet päiväunet. Joskus jos ollaan liikenteessä aamupäivällä niin saattaa jaksaa valvoa iltapäivään, jolloin mennään yksillä unilla (2-3h) ja sama juttu iltapäivästä jos tullaan kotiin vasta joskus kuuden maissa niin yritän pitää hereillä kasiin enkä enää laita nukkumaan. Eilen esim. nukahti kasilta kun nukuttiin vaan yhdet unet ja heräs aamulla silti vasta puoli 9. Yleensä herää 7:30-8:30 välillä. Ja meilläkin nukkumaanmenon venyttäminen illalla lähinnä aikaistaa aamua, joten parempi vaan laittaa ajoissa nukkumaan niin saa itekin nukkua aamulla pidempään :)
Niin ja hyvää matkaa täältäkin.
Korkeasaaressa mekin käytiin tällä viikolla. Tosin oli aikamoinen pettymys, kun tuntu että joka toinen aitaus oli "tilapäisesti tyhjä" tai muuten vaan rempassa. Ja sit ne loput eläimet oli jossain kauimmaisessa nurkassa lepäilemässä. Luulen, että iltapäivä oli mahdollisimman huono aika vierailla tuolla kun kaikki tuntui viettävän siestaa, ehkäpä pitäis mennä heti aamusta tai myöhään illalla..?

Doorikselle nostan hattua, kun jaksat pienen kanssa veneessä ja saarissa. Mä oon niin cityihminen, etten varmaan uskaltais edes lähteä moiselle reissulle :ashamed:

Tilattiin netistä uudet rattaat (Phil&Tedsin tuplat), jotka saapui viikko sitten. On kyllä todella hyvät rattaat ainakin näin ensikokemusten perusteella kun kävin neidin kanssa lenkillä. Vielä tietty ei oo sisaristuinta mukana, että vois "oikeasti" kokeilla niitä. Mutta oikein hyviltä vaikuttavat. Ja enkuista tilattuina säästettiin 300e!

Muuten tänne ei mitään ihmeitä. Masu kasvaa ja neiti ei meinaa kohta enää syliin mahtua ;)
 
Niin, mä en tajua miten nuo meidän aamut on aina vaan noin aikaset. On tosiaan pimennysverhot ja rauhallista yms mutta silti ei nukuta kuutta pidempään. Eikä tosiaan päikkäreiden rajoitus auttanut, päinvastoin se kokeiluviikko yksillä päikkäreillä oli ihan kamala, poika oli yötä päivää niin pahalla tuulella ja itkuinen väsymyksestä.
Pitää katsella. Ja varmaan tässä reissun aikana päiväunet menee aika minimiin, saas nähdä millanen sekasotku unirytmi meillä sitten on :whistle:
Mä aina pelkään, että lapsilla menee rytmit sekasin reissuilla, me ollaan suurinosa vuodesta kotona ja lapset on ollu aina ihan sekasin kun ollaan oltu muualla yötä :p
Pitäis kai harjotuttaa niitä ja olla joka viikko jossain yökylässä :D
 
MB: Meillä ollut phil&teds rattaat sisaristuimella ja tyytyväisiä ollaan oltu. Itsekin tilattiin aikoinaan englannista.

Meille ei mitään ihmeellistä. Kovin on iso poika jo vaikkei kokoa olekaan paljoa. Itse syö ja juo muksta. Hampaatkin pitäisi itse saada pestä ja harja huuhdella niin kuin isovelikin. Kiipeillään kovasti ja tälläkin hetkellä mustelma otsassa.
 
Katsotaas, naurattaako teitä ketään...Heh heh...kävin kaupassa ja sillä aikaa oli lapset 2½v ja 1v, tulleet rappukäytävään koiran kera.. Kyllä hävetti ja nauratti.
Kävin kaupasta hakemassa leivän ja kun tulin takasin naapuri tuli vastaan ja sano "Tule äkkiä lapses ja koiras on rappukäytävässä" Mä olin vähän että häh..
Mies oli tullu töistä kotiin, oli ollu tuplavuorossa ja nukahtanu istualteen sohvalle.. :LOL:
Ja siis meillä ei lapset portaisiin pääse, kun portaat on vielä raskaan lasioven takana. Ja naapureitakin meillä on vaan 3, kaikki tosi mukavia. Siis jos kukaan osaa kuvitella sitä näkyä...molemmat tytöt oli pelkillä vaipoilla, tosin vanhempi oli vielä croksit laittanu jalkaansa.
 
Mutta muuta kuulumisia. Meillä Anni on nyt vihdoin alkanu käveleen enemmän. On siis jo jonkun aikaa kävelly ilman tukea, mutta vaan lyhyitä matkoja, vaikka olis osannu kyllä pidempiäkin. Nyt sitten ihan tällä viikolla on alkanu käveleen, niin että melkein kävelee enemmän kun konttaa.
Ulkona olo olis paljon mukavampaa jos kävelis siellä, kun housuista kuluu polvet puhki kontatessa.
Anni puhuu kans paljon, tai siis toistaa perässä tosi paljon, itsenäisesti sanoo usein katokatokato ja tyttö (on Annin lempisana)

Meillä mies tosiaan siirtyi tekemään taas pelkkiä viikonloppuja töissä. Tekee siis pe 22-14 ja su 10-22. Noh, samalla palas riidat mitä oli aiemmin kun teki tota vuoroa.
Vaikka mä yritän olla välittämättä ja yritän ymmärtää että mies väsyny, kun ei pysty nukkuun, kotona, muuta kun perus yöt. Mutta kun se kiukkuaa koko ajan. Nää viikonloput alkaa olemaan taas yhtä helvettiä.
Eilen pääsin koiran käyttämään vasta 22.30, kun mies meni nukkumaan ja mun piti ensin saada Nella nukkumaan, ennen kun pysytin lähtemään koiran kanssa.
Että sellaista täältä tänään.. :)

Hippoliina ja Nella 2½v ja Anni 1v1kk
 
Heippa jälleen;-)

1v3kk neuvolassa käyty, strategiset mitat olivat:
Pituus 88cm, paino 14,4kg ja pipo 48,5. Kasvaa edelleen, omilla käyrillään :whistle:

Lähdetään taas viikoksi reissuun, enempi taas palattuamme;.)

Ihanaa kesäistä viikonjatkoa kaikille toivotellen

Dooris ja "pikkuinen Väinö" :LOL:
 

Yhteistyössä