Hakutulokset

  1. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    KESKIVIIKKO 17.3.2010 Orwokki.................................kp 40/35..............................yk 10 Frutti......................................kp 36/27..............................yk 7 kekkis....................................kp 33/31-33.........................yk 2...
  2. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Ja Orwokki, pahoittelut. Onnittelut tosiaan lipsahtivat väärään kohtaan :ashamed: Voimia sinulle kolmannen kuumeiluun :hug:
  3. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Iltoja kaikille! Ollut tiukka päivä tänään, nyt vasta ehdin koneelle. Pitihän sitä sitten tietysti aamulla testata ja niinhän siinä kävi että PLUSSA pärähti ruutuun! Tein vielä varmuudeksi toisenkin testin johon samaisen tuloksen sain, joten uskottava se sitten kait on: Minä olen kuulkaas...
  4. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Ai niin, Kekkis, kyselit luteaalivaiheesta. Mulla on ollut taipumusta kierron jäämisestä liian lyhyeksi jolloin mun luteaalivaihe on ollut n.9-10 päivää ja se on liian vähän alkion kiinnittymista ajatellen. Jotta alkio ehtisi kunnolla kiinnittyä tulisi mun käsityksen mukaan luteaalivaiheen olla...
  5. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Päiviä! Onnittelut Helmikuun! Itsellä oli myös kakkosesta samantapaista vuotoa useampi päivä ja silti kaikki meni hyvin! Ole positiivisella mielellä vaan! Tervetuloa Harhaanjohtaja ja poitsujenäippä! ON: Täällä testit polttelee kaapissa. Mietin hätäisenä joko huomenna jo testaisin...
  6. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Huomenia! Mullakin oli kp:t yhden edellä, lieneeköhän muillakin? Mulla nyt omat oikei, tarkistakaa omanne. Vaikka mieluummin olisin kyllä edes sen yhden päivän edellä ;) Ovis täällä tuli ja meni ja hyödynnettiin tehokkaasti. Nyt pitäis taas jaksaa odottaa... Onnea Gitta!!!!
  7. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    TIISTAI 9.3.2010 töppänä..................................kp 46/~35...........................yk 11 Orwokki.................................kp 32/35..............................yk 10 Frutti......................................kp 28/27..............................yk 7...
  8. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT MAALISKUUSSA

    Hyvää talvilomaa kaikille joilla sellainen on! Täällä itse talvilomailen lasten kanssa, miehellä ei lomaa nyt ole mutta hiukan kevyempi viikko kuitenkin kun muuten olisi. Niinpä se onkin varsin mukavaa kun ovis osuu tälle viikolle.Eilen jo aloitettiin harjoitukset. Tosin meillä on jo...
  9. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Moi! Korjailin kp:t omalta osaltani, jossain kohtaa olivat väärin menneet. Nyt siis kp 6 ja edelleen vuotaa vuolaasti :kieh: Sais nyt jo loppua, kuiviinhan tässä vuotaa kun ainavaan lorottaa...
  10. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    LAUANTAI 27.2.2010 :heart: töppänä................................ kp 35/~35..........................yk 11 maitsu83...............................kp 29/29............................ yk 3 Tarkse...................................kp 25/29-32...........................yk 3...
  11. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    MAANANTAI 22.2.2010 :heart: gammi....................................kp 30/28-32....................... yk 4 Mädchen................................kp 27/26-28.........................yk 4 maitsu83...............................kp 25/29............................ yk 3...
  12. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Täällä kp 1 ja yk 4 Niinhän siinä kävi kun uumoilinkin että se lauantainen tiputtelu tätiä enteili. Oli vaan ennätyslyhyt kierto, 22 päivää! En ole mitenkään hirveän pettynyt kun tiesin ettei ovista tullut hyödynnettyä. Seuraavaan kiertoon siis...
  13. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Huomenia! Ella-83,kyllä minäkin siinä haamun näen vaikka kuvan laatu ei hyvä ollutkaan. Toivottavasti pääset vuotamatta tämän päivän! Täällä outoja juttuja ilmassa. Mulla on tullut tänään kp20 hieman pyyhkiessä veristä limaa paperiin joka vessareissulla. Koskaan ei ole moista ollut ennen...
  14. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    VAU! Ihanaa! Onneksi olkoon Snowangel!!! Noilla yrityskerroilla täytyy sanoa että taatusti tuli itku :heart: Kaikkea hyvää odotukseen sulle! :heart: Onnea myös sutulii ja Justiina!!! Itellä on tämä kierto mennyt vähän hukkaan. Ei olla juuri jaksettu peittoja heilutella kun tuo...
  15. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Päiviä kaikille! Mietin tässä itekseni sellaista että kuinkahan yleistä on et raskaaksi tuleminen samalla pariskunnalla ei onnistukaan niin helposti kun aiemmilla kerroilla? Meillä molemmat lapset on saaneet alkunsa oikeastaan heti kun heitä on toivottu, kun taas tällä kertaa ei ole vielä...
  16. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Noista lämmöistä, kun Lihapulla olit kysellyt. Niitä itsekin ihmettelen. Mulla on edelleen lämmöt koholla (37,2) kun aamuisin mittailen, vaikka menkat alkoi eilen, et en sitten tiedä voiko sitä osviittana niin käyttää. Muutenkin olin ihan varma että raskaana olen, niin iltaisin viluttaa ja...
  17. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    MAANANTAI 1.2.2010 äitx2......................................kp 59/27-31........................yk 2 UuTeEnNoUsUUn...................kp 56/28.............................yk 7 syksyinen...............................kp 37/35-36.......................yk 2...
  18. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

    Kp 1 yk 3 Ja tämä täällä ei enää koskaan osta Predictoria... Mutta onnea plussanneille kuitenkin!
  19. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Terve! Aattelin tulla kertomaan kuinka pönttö sitä voikin olla! Luulis kun on kolmannen kerran asialla niin olis jo vähän viisastunut, mutta ei... :laugh: Eli testasin siis hätäiseen, eilen kp 22/26 ja sain Predictorilla aamupissasta haamun. Ihan selkeä sellainen ja väriäkin oli. No...
  20. A

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TAMMIKUUSSA

    Terve! täällä ovis oli mitä ilmeisemmin eilen, mulla myös ollut viime aikoina tosi kovia oviskipuja! Ihan joutui välillä istumaan alas ja hengittelemään kun lantionpohjanlihaksia jomotti ja munasarjoissa kipuili. Eli Sssalla, tuttua on tuo täälläkin. Ennen lapsia en ovista tuntenut koskaan...

Yhteistyössä