Hakutulokset

1. N

Asunnon vuokraus kunnalta vai yksityiseltä?

Kummalta kannattaisi ennemmin vuokrata? Vai onko mitään väliä...
  2. N

Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

:wave: Ai osastolla 11? Olin siellä elo-syyskuun vaihteessa kärvistelemässä yhden viikonlopun IHAN turhaan :kieh: Viikon päästä oli sitten vielä pahemmat tuskat ;)
  3. N

Suositelkaa piirakkaohjetta(suolainen)!!

Ois synttärit tulossa nyt viikonloppuna ja leipomukset ja niiden suunnittelukin vielä aika vaiheessa.. Ois hakusessa joku ihana suolainen piirakka, ehkä lohta tai kinkkua tms. Oisko kellään linkittää joku ihan tosi huippu?! KIITOS :hug:
  4. N

Myötähäpeää palstalaisia kohtaa!

No niinhän se on, että kateelliset ja huonon itsetunnon omaavat kokevat tarvetta nostaa itseään ylemmäksi haukkumalla ja alentamalla toisia.. Toisia pitää kytätä joka millimetriä tiiraamalla, että löytyisi edes joku huono puoli.. Aika teinimäistä meininkiä :/ Surullista, että täällä palstalla...
  5. N

Mistä voi ostaa siihen Autot-tarrakirjaan tarroja?

säästökuopassa ainaki oli, en tiedä onko noita muualla, mutta tokmannilla pitäsi kans olla..
  6. N

On noi NOLOJA nuo BB-tyypit. * Myötähäpeää*

Siis täh :o Miten yhden telkkarissa olevan ihmisen KOOSTA voi tulla tämmönen tappelu!? Minnan käytös oli mun mielestä todella lapsellista ja horomaista, mutta sen kokoa en kyllä edes kummemmin ajatellutkaan.. Mitä sitten vaikka se olisi ollut satakiloinen keijukainen??? Voi kamalaa, silmäni ovat...
  7. N

Ärsyttää vaan..

Ei tästä nyt välttämättä ymmärrä sitä mikä ärsyttää.. Siis se kun toisia pitää väheksyä ja keksiä aina jotain tai joku jolla menee huonommin, joten ei sulla mitään valittamista pitäisi olla... :xmas:
  8. N

mun piti tänään nöyrtyä :(

Niin olen minäkin menossa ostelemaan ruokaa lapsilisillä tänään. Kai se on ihan oikein tehty ;)
  9. N

Ärsyttää vaan..

Ärsyttää kun nykyään tuntuu, että kaikesta pitää kilpailla.. Oon havahtunut siihen, että tutut joille kerron ihan normaalisti vaikka nyt esim. et isoveli kiusaa jatkuvasti pikkuveljeä ja se on rasittavaa! Vastauksena; No ootappa vaan, MEILLÄPÄ... plää plää. Meidän koirasta lähtee niin hitosti...
  10. N

Äitiäni on välillä kovin vaikea ymmärtää

Voi :( Millainen elämäntilanne äidilläsi on? Kuulostaa jotenkin kateelliselta tai jotain..
  11. N

Kerrotaas lasten suusta juttuja

Niin ja vieraita erityisesti naurattaa, kun esikko ei osaa sanoa L:ää vielä.. Kato tää on panoauto, siellä on panomiehiä ja panokoira...
  12. N

Kerrotaas lasten suusta juttuja

Meillä poju viimeks nauratti sanomalla, että sydän yrittää pomppia mahasta ulos.. Ihan tohkeissaan on sydämestä nykyjään :heart:
  13. N

HYI HE****TI!!

Kissas halus esitellä saalistaan, etkö olekkaan nyt otettu :'( :o
  14. N

Muita naisystäviin kypsyneitä?

Kyllä se niin on, että me naiset ollaan joskus ihan liian monimutkaisia. Joskus menee hermot akkoihin joo-o..
  15. N

Ninnuska

Ukko haaveilee suuresti, että joskus vielä sais muskelin meidänki pihaan :D Että eikai sen automaku ihan hukkateillä voi olla.. Nyt vaan on vaihtunu nuo kaarat vähän väliä ja ikävä kyllä kokoajan surkeampaan suuntaan. Välillä tuppaa kyllästyttään, kun miehen koko elämä pyörii autojen ympärillä...
  16. N

Ninnuska

Jenkit on kyllä komeita, mutta aika hintavia vaan :(
  17. N

Ninnuska

Heh, en kehtaa edes sanoa :snotty: Sehän se just onki, ku ymmärtäisin jos ois jenkki tai joku hieno (joista itekki tykkäisin..) mutta että tommonen..
  18. N

G: Mitä miehesi tekee juuri nyt?!

Niin ja 10 alkaa yleinen hiljaisuus =)
  19. N

Voinko tehdä näin?

Joo kai sun isä ois vaan iloinen, jos hänen rahoillaan ois sun sormus ostettu :heart: Hyvä ajatus.
  20. N

G: Mitä miehesi tekee juuri nyt?!

Semmosta. Mun on tallissa autonsa parissa, niinkuin aina :kieh:

Yhteistyössä