Muita naisystäviin kypsyneitä?

• Viestiketjun aloittaja Nainen itsekin
  • Ensimmäinen viesti
Nainen itsekin
Miksi naiset saavat asiat niin monimutkaisiksi ja aiheuttavat sekaannuksia ja epäluottamusta ystävien kesken?
Tässä on painiskeltu viime aikoina ystävien aiheuttamissa ongelmissa, hohhoijaa.

hiipulat
Kerran jos toisenkin,ole´n miettinyt, että ovatko jotkut naiset toisistaan mustasukkaisia toisille naisystäville? Sellainen tunne on joskus tullut. Esim. Ai te menette shoppaileen? Miksi me ei koskaan käydä?
Eikö olis kiva: Mennäänkö löylyyn?Joo_Otatko juotavaa?Joo.

Jurppis
Alkuperäinen kirjoittaja nyyti:
Tuo on kyllä totta,että luotettavimmat ystävät ovat miehiä,mutta miehiä,jotka haluaisivat olla VAIN ystäviä on vaikea löytää.
Niin tai naisia, jotka hyväksyvät, että heidän miehellään on naisia ystävinä! Itsekin voisin olla vähän vaikeana, tunnustan. Homomies, paras! ;) En leimaa, en.

nökerö
Alkuperäinen kirjoittaja heikkulis:
Alkuperäinen kirjoittaja nökerö:
Täällä yksi! Aivan täysin olen kypsynyt naispuolisiin ystäviini, ja tällä hetkellä en jaksa enkä halua pitää yhteyttä oikei keneenkään.
Oletkohan minun ystäväni?
Tiedätkö, mulle tuli äsken mieleen että palstaileekohan ne!

heikkulis
Alkuperäinen kirjoittaja heikkulis:
Täällä yksi! Aivan täysin olen kypsynyt naispuolisiin ystäviini, ja tällä hetkellä en jaksa enkä halua pitää yhteyttä oikei keneenkään.
Oletkohan minun ystäväni?
Tiedätkö, mulle tuli äsken mieleen että palstaileekohan ne!
Keski-Pohjanmaalla täällä näin asustellaan, vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Jurppis:
Tuo on kyllä totta,että luotettavimmat ystävät ovat miehiä,mutta miehiä,jotka haluaisivat olla VAIN ystäviä on vaikea löytää.
Niin tai naisia, jotka hyväksyvät, että heidän miehellään on naisia ystävinä! Itsekin voisin olla vähän vaikeana, tunnustan. Homomies, paras! ;) En leimaa, en.
Homomies on paras ystävä. Ei manipuloi, ei tiettyä tarkoitusta. Ainakin mulla :D

nyyti
Alkuperäinen kirjoittaja Jurppis:
mulla taas ehkä niin päin ettei mun mies hyväksyis jos mulla olis mies ystävänä...

vieras
jep mun muka kaveri jauho minulle ystävästäni pahaa ja kerroin ystävälleni,tietty ,niin muka kaveri suuttui ja levittelee pahaa minusta +se on myös kieltänyt lapsiaan mua tervehtimästä,jep ,lapsellista tiedän.

NainenTäälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jep mun muka kaveri jauho minulle ystävästäni pahaa ja kerroin ystävälleni,tietty ,niin muka kaveri suuttui ja levittelee pahaa minusta +se on myös kieltänyt lapsiaan mua tervehtimästä,jep ,lapsellista tiedän.
Meillä taas oli niin, että vitsistä syntyi kauhea selkkaus. Vitsailin yhdelle, tämä puhui asiaa totena kolmannelle. Semmoinen soppa, että luotto meni tähän yhteen. :( Mieheni tuumasi, että nytkö vasta näit millaisesta ihmisestä on kyse? En ollut itse huomannut.

Yhteistyössä