Hakutulokset

  1. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    sipuli81 :wave: Pitkästä aikaa! Ihmettelinkin jo, että onko maa sut niellyt, mutta oli tosiaan sen tehnyt kirjaimellisesti! :D Toisaalta ihan kiva, kun on muuta ajateltavaa ku tää kuumeilu.. Jaksamista sinne työn raskaan raatajalle! Iitukka Voi hitto, että tiputtelee vaan.. :( Nyt ne hanat...
  2. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Tervetuloa mukaan kuumeilemaan äitikompleksi ja Siiruli! :wave: äitikompleksi pääseekin heti jännäämään.. :D
  3. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    äiti-88 :hug: Pahoitteluni unelman siirtymisestä hamaan tulevaisuuteen ja pikaista paranemista sulle! Tärkeintä on, että sut saadaan kuntoon. :hug:
  4. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Talvitie Se * taitaa olla kaikkien kohdalla ja on kai selkeyttämässä merkintöjä siinä välissä. Ei siis ole slangia. =) Nimim."Myös useimmiten pihalla tästä slangista"
  5. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Andie Jokos siellä testi polttelee näppejä? :D mamamin Varovaiset onnittelut ja viivanvahvistumispuhurit!! :whistle: aurinkoinen äityli Sieltä on tulossa teiän tytölle ihan ihka aito serkku. Sun tai miehes serkkujen lapset on sitten teiän tytön pikkuserkkuja. mama-84 Suurensuuret...
  6. P

    +++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

    Mä testasin eilen negan ja nyt keskitynkin tädin odotteluun. Ottaa päähän, mutta uuteen kiertoon lähdetään sitten entistä kovemmin panoksin. Yk ysi häämöttää eessä viimeistään ens viikolla. :headwall:
  7. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Kiitos tuestanne.. :heart: Vähän on mieli maassa, semmonen turhautunut ja vähän kiukkunen olo jopa. Mut toisaalta tässä vaiheessa kiertoa osaa aina arvostaa entistäkin enemmän tätä yhtä kullannuppua, ihmettä joka me ollaan saatu aikaan. Iitukka Olis kyllä kiva plussata yhessä, pidetään sitä...
  8. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Iitukka En sitten malttanut. Se negahan siellä TAAS väijyi.. :'( Nyt siis vaan tätiä ja yk ysiä vartomaan .. :headwall: Meillä on 5 yhteistä vuotta takana, kesäkuussa tulee 3-vuotishääpäivä vastaan.
  9. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Andie No tarkastus meni muuten hyvin, paitsi välikaton viimosesta nurkasta löyty tumma läntti, jota ei ihan lähelle päästy tutkailemaan, että onko kosteutta vai mitä. Ens viikolla päästään tutkimaan tarkemmin, kun sinne tehdään varta vasten luukku. Peukut pystyssä, ettei olis mitään isompaa...
  10. P

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Luminka No sanopa muuta! :) Me ollaan kans haaveiltu monta vuotta, mut mä menetin talvella hermoni ja varasin ajan pankista. Halusin selvittää, minkämoinen laina meiän on mahdollista saada nyt ja kun päätös tuli, alettiin etsiä aktiivisesti sitä ihanaa omaa mökkeröä. Me asutaan myös...
  11. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Blondie Kurjaa kun siellä edelleen lakkoillaan. Mutta paremmaltahan tuo kehitys kyllä jo näyttää tosiaan.. Optimismi kunniaan! :heart: :hug: Ihan kivalta kuulostaa rento kesäkin, ei muuta kun nauttimaan! Kiitos peukuista, niitä tarvitaan.. :) Talvitie Tottahan toki mahdut mukaan...
  12. P

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Torey Voi sua yökkäilijää.. Miten tuntuu, et ootte Kesiksen kaa olleet kuukausikaupalla jo tällä puolella ja kuitenkin siitä onkin vasta muutama viikko!!? Hirvee ikävä!! :heart: Ja saa udella!! :) Muuttamassa ollaan tosiaan ens kuussa. Eli joudut lähteä vähän kauemmas kaffettelemaan, kun se...
  13. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Meitä on aika monta ihan perä perään loppukierron puolella. Jänskää, josko tästä sumasta joku plussaisikin! Toukokuu on alkanu niin lupaavasti kyllä, toivotaan että jatkuu samaan malliin ja siirrytään kohisten pikkukakkosten jatkoille. :heart: Mä en tiiä yhtään koska testaisin, tai kauan tätiä...
  14. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Mitäs Blondielle muuten kuuluu? Mennään samoissa kp:ssä, oliko sulla havaintoa oviksesta? Toivottavasti kierto sullakin tasoittuis.
  15. P

    °.°.PIKKUKAKKOSTA odottavat.°.°

    Kesis Ihanalta kuulostaa tuo Pariisin reissu! :heart: Kiva kun pääsette sinne ja kuulostaa niin mukavalta just tuo pojan ehdoilla meneminen. Toivottavasti etova olo pysyy siellä kurissa pelottavan terveellisillä eväillä! :D Onpas sulla itsekuria! Jännä kun nuo lasketut ajat noin heittelee. Mut...
  16. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    rimata No tein jo kaupassa käydessäni sen virheen, että ostin pari testiä kaappiin. Saa nähdä kauanko pidätän.. :D Kovasti ainakin yritän olla testaamatta ja odotan tädin tuloa varmuuden vuoksi. Tuo imetys kyllä sotkee ikävästi kiertoa, mutta eiköhän sekin asetu vähän kerrassaan. Onko sulla nyt...
  17. P

    +++ Pirkanmaan Kuumeilijat +++

    Jouskari :hug: Pahoittelut negasta! Ihan varmasti se pieni tulee vielä teillekin! :heart: Tuskallista aikaa tuo vaihe.. :hug:
  18. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    rimata Oon lueskellu jostain täältäkin, et jotkut plussaa vasta parikin viikkoa oletettujen menkkojen alkamispäivän jälkeen. Mä negasin viime kierrossa aikani ja täti tuli 5 päivää myöhässä. :headwall: Toi on tosi piinaavaa aikaa, toivotaan että sulla kääntyis vielä plussaksi. Latte Mulla...
  19. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    Onnea ja liimatossuja valtaisasti sef!! Mahtavaa!! :heart: Pitäisköhän tässä itekin miettiä jo testaamista.. Ei oikeen jaksa. Tässä kierrossa taitaa olla semmonen tädin odottelu-taktiikka. Eli testailen vasta jos ollaan myöhässä. Talon osto tulee silleen hyvään aikaan, et saa jotain muuta...
  20. P

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.7

    sef Kyllä tuo on selvä haamu!! :heart: Pidän sulle kovasti peukkuja että vahvistuisi! Mä oon käyttäny noita samoja testejä, enkä koskaan ole saanut haamuakaan. Ei ne siis ainakaan ole turhan takia mulle haamuilleet! ;) Tsemppiä kovasti piinailuun ja toivon todella, että se on piinailun...

Yhteistyössä