Hakutulokset

  1. S

    vauvakuume mutta ei vielä

    Jos meitä vauvalla paiskattaisiin, niin meistä tulisi varmasti koko kulmakunnan kauhu kyläluuta. Juostaisiin kaikilla kahvia juomassa vauva kainalossa ja kun kahvi- ja seurustelukaivo kuivuisi yhdessä paikassa niin koppa autoon ja kaasulla seuraavaan paikkaan, vrooommmm!! Pelkään kamalasti...
  2. S

    vauvakuume mutta ei vielä

    Mammukka81m, kiva kuulla että muillakin ajatukset vaihtelee vauvanteon suhteen. Välillä tuntuu kun seuraisi ulkopuolelta tennis ottelua; joo vauva, boing-> ei vauva, doing->ehdottomasti vauva, pong... Hulluksihan tässä itsensä tuntee, kun normaalisti päätöksenteko kaikissa asioissa on mulle aika...
  3. S

    vauvakuume mutta ei vielä

    Heips taas.. Piti vielä laittaa yksi juttu. Kun täällä meitä on monen ikäisiä kuumeilijoita ja itse olen jo 33v niin väkisinkin tilanteet on vähän erilaisia. Monet teistä nuoremmista pähkäilee rahatilanteen, opiskelujen, pätkätöiden tai ei ollenkaan töiden kanssa. Mihin väliin ajoittaa vauva...
  4. S

    vauvakuume mutta ei vielä

    Kiitos sisarHENTOvalkoinen kauniista sanoista! Olisinpa yhtä luottavaisin mielin... Kun omatkin tunteet ja ajatukset vaihtelevat niin tiuhaan, niin voin vaan kuvitella mitä miehen päässä liikkuu. Yhtenä päivänä haaveilen pienistä varpaista ja toisena rojahdan työmatkan jälkeen kotisohvalle...
  5. S

    Toivottomat haaveilijat kesästä nauttien!!!

    Heippa kaikille, Kirjoitinkin jo jollekkin toiselle palstalle, mutta nyt teidän ketjuanne lukiessani alkoi taas runosuoni sykkimään... Mä olen jo ylittänyt kolmenkympin rajapyykin (kamalaa...) enkä enää edes oikein aina muista että olenko 33 vai 34. Taitaa domestos vaivata, tai sitten...
  6. S

    vauvakuume mutta ei vielä

    Heippa kaikille! Kiva palsta tämä, lapsettomien palstoilla kun surraan sitä ettei niitä lapsia tule ja muilla vauvakuumepalstoilla lasketaan viikkoja ja seurataan erilaisia ruumiintoimintoja. Me ollaan mun miehen kanssa jo vähän yli kolmekymppisiä, ihan ikaloppuja siis..=0) Meillä ehkä...

Yhteistyössä