Hakutulokset

1. H

voiko ovistest....?

Mulla oli testin mukaan ovis kp 12 näytti vahvoja viivoja kolme päivää ja sen jälkeen vähän haaleni mutta nyt on kp 22/24 ja näyttää taas tosi vahvoja viivoja.Eli kysyisin voiko testi näyttää noin jos kuukautiset alkaisi tosta kahden päivän päästä?
  2. H

RFSU:n raskaustesti?

Olen paljon lukenut täältä että on viivan paikka ja ei ole viivan paikkaa kyseisessä testissä ja viivan paikka häviää kuivuttua,onko näin?eli jos ei häviä voisi olla haamu?Vai?
  3. H

outo raskaus testi???

kiitos että joku edes jotain vastasi :)
  4. H

outo raskaus testi???

onko kukaan tehnyt tän nimisellä testillä kuin Analyz exact,apteekista ostettu.OLisin kysellyt onko tässä viivan paikkaa?
  5. H

kn kyselisin

toiset väittää että tuntee,en minä ainakaan ole tuntenut.
  6. H

lukekaa tää pliis!

:) ajattelin kysyä teiltä jotka olette jo raskaana,onko teillä silloin kun kuukautiset on jäänneet pois eli ihan raskauden alussa,kohonnut versnpaine ja syke?
  7. H

vatsa krampit?raskausoire?vai kuvittelenko vaan???

onko kellään ollut raskaus oireena sellaisia outoja vatsakramppeja tai niin minä niitä sanoisin,on sellaisia outoja kipuja.Alkoi viime yönä ja on vieläkin vähän sellainen hellä vatsa.kp18\21ovis oli 10 päivää sitten. :/
  8. H

auki vai kiinni?

eiks toi kohdunnipukka kuuluisi olla kuukautisten aikana ihan auki ja pehmeä ja alhaalla?mulla on kova,ylhäällä ja tiukasti kiinni.Mulla alkoi vuoto viikkoa aikaisemmin kuin yleensä eli 7 päivää oviksesta. :/
  9. H

onko kellään käynnyt näin?OUTOA!!

tää on ihan outoa!mulla on normikierto 27.nyt on kp21 eli 7 päivää oviksesta ja minulla alkoi vuoto,olen ihan ymmälläni ei minulla ole koskaan näin aikaisin alkanut menkat.Eilen minulla nippaili oikealta puolelta ja tänään kun vuoto alkoi on ollut välillä maha oudosti kipeä ja niin paha olo että...
  10. H

prisman ovis testi.Auttakee!!!

olen jostain lukenut että tämä prisman ovis testi on sellainen että jos on täysin nega siihen ei tule mitään eli on ihan valkoinen testi viivan kohdalta?minulla on nimittäin kp22\27 tällä hetkellä ja se testi näyttää haaleaa viivaa,muistaakseni olen tehnyt aikaisemmin kyseisellä testillä ja kun...
  11. H

kysyisin rinnoista.auttakaa pliis!!!

mietin vaan että voiko rinnat tulla jo tässä vaiheessa kipeäksi kun on kp20\27.siis jos on onnistunut ja jäännyt raskaaksi.Normaalisti mulla tulee ennen ovista rinnat kipeiksi mutta nyt tuli oviksen jälkeen ja on sivuista todella kipeät,mulla tulee rinnat kipeiksi myös kun menkat alkaa mutta...
  12. H

ovistesti

miksiköhän ovistesti näyttää kp18 plussaa ja tänään kp19 vielä selvempää plussaa ei kuitenkaan ihan yhtä vahva kuin toinen viiva mutta melkein.Ja miksiköhän se testi minkä tein kp18 siitä oli väri lähtenyt pois ja oli vaan viiva jälellä.testi on advancen.minulla ei ole pco:ta.Joku ajattelee että...
  13. H

-

mulla on 150-170 kun pitäisi kai olla 120-130
  14. H

-

en ole käyttänyt kyseistä lääkettä mutta itselläni on korkea hb ja olen saannut kaksi keskenmenoa ja yleensäkkin on vaikea jäädä raskaaksi,olen alkanut syömään lasten asperiinia jos vaikka auttaisi.
  15. H

kohdunnipukasta vielä.jaksakaa vastata pliis???

mulla on nyt kp26\27 ja kohdunnipukka on edelleen kova ja kiinni,eiks sen pitäisi jo aueta jos mensut alkaa.Tein s-kaupasta ostetun testin tänään ja näytti negaa.Oireita ei oikein ole kumpaankaan suuntaan,rinnat sivusta kipeät ja päätä särkenyt jo kolme päivää.Voisikohan se testi muuttua vielä...
  16. H

onkohan lapsellani ADHD piirteitä?

kiitos vastauksista :)
  17. H

Teini-ikäinen dysfaatikko

ei ole vielä kokemusta teini-ikäisestä Dysfaatikosta mutta minulla on 9-vuotias Dysfaatikko ja noi samat asiat ovat vaikeita.Haluaisin kysyä miten teillä on yleensä pärjätty koulussa kun tuntuu olevan todella vaikeaa.
  18. H

onkohan lapsellani ADHD piirteitä?

tyttö on tällä hetkellä 9-vuotias.Hänellä todettiin kaksivuotiaana dysfasia.Hän kun oli noin neljän viiden vanha hän sai ihan mahdottomia raivo kohtauksia,ei pysynyt ikinä paikalla,todellavilkas.Kova ääninen.Kaksi vuotta sitten hänellä todettiin epilepsia.Hän on edelleen tosi levoton,ei pysty...
  19. H

mammaksin testi?

onko mammaksin herkissä liuska testeissä viivan paikkaa.mulla on kp20\26 tänään ja siihen tuli niin himmeääkin himmempi viiva kuin vain voi olla,eilen ei kyllä tullut mitään.

Yhteistyössä