-

en ole käyttänyt kyseistä lääkettä mutta itselläni on korkea hb ja olen saannut kaksi keskenmenoa ja yleensäkkin on vaikea jäädä raskaaksi,olen alkanut syömään lasten asperiinia jos vaikka auttaisi.

Täällä sitä tyhmäkin viisastuu! Enpä ollut kyllä tollasestakaan tietoinen! Siis että korkea hemoglobiini vaikuttaa lasten saantiin. Viimeksi kun mitattiin niin lääkäri kyseli oonko koskaan harkinnu luovuttaa verta. On kuulemma niin paksu veri että tekis hyvää. Tais lukema olla 155. Ja hassua on se että teinivuosina olin aneeminen ja useasti rautakuureilla!

Onkos jotain kotikonsteja jolla saa laskemaan? Lihaa, pinaattia, nokkosta ja maksaa ei varmaan ainkaan kannata kovin syödä. Kaikki neuvot otetaan täällä päässä kiitollisina vastaan. Vuoden vaihteessa olis nimittäin tarkotus alkaa yrittämään perheen perustamista ja kaikki mikä siihen voi vaikuttaa kiinnostaa kovasti!

Kiitos tästäkin tiedosta! :)

Kalaöljyllä eli omega3:lla kuulemma saa ohennettua verta..

Mä eksyin tänne lukemaan kuumeilujuttuja tuolta odotuspuolelta.. Mulla oli ekassa neuvolassa hb 157 ja tokalla kierrolla raskauduin eikä mulle neuvolassa sanottu mitään et olis haittaa raskaudelle tms.. Että toivotaan ettei tule siksi mitää keskenmenoa tms. Nyt menossa vasta rv 12. Ekaa odottaessa mulla ei ollut hemppa ku korkeintaa 125 että uus tilanne mulle. Itseasiassa kyllä mä uskon et neuvolassa olis sanottu jos olis suora vaara sikiölle hempan takia.

Yhteistyössä