Hakutulokset

1. H

lasten asperiini???

te jotka olette syönnyt lasten asperiinia niin minkälaisella annostuksella?
  2. H

Mammaksi-testissä viivanpaikka?

on siinä viivan paikka .sori.mulla oli samanlailla enkä ollut raskaana kai siihen pitäisi tulla vähän väriä että olisi haamu.
  3. H

Itsensätutkijat..k.nipukasta..

mä en taida enään luottaa koko nipukkaan.kaikki sanoo että jos on raskautunut niin se on kova ja takana.olen kokeillut tän koko kierron ja aikaisemminkin tota nipukkaa,yleensä kun kuukautiset alkaa se on alhaalla ja pehmeä.nyt se oli oviksen jälkeen koko ajan takana ja kova,silti mulla alkoi...
  4. H

Kandeisko hakeutuA GYNELLE?

voisinkohan mäkin olla raskaana jos noita lämpöjä ajattelee kun mulla on kp23\24 ja lämmöt on 37,3 ja kohdunnupukka on ylhäällä ja kova?
  5. H

mammaksin herkät raskaustestit?

raakel mikä kiertopäivä sulla nyt on?ja mitä testi näytti tänään?
  6. H

olkaa kilttejä ja lukekaa tää!!kohdunnupukkasta on kyse.jaksakaa vielä vastata.

missä vaiheessa kohdunnupukka laskeutuu kun kuukautiset alkaa?ja onko se ylhäällä silloin kun siihen ei kunnolla yletä?mulla on kp22\24 ja on ylhäällä ja kova edelleen.
  7. H

jano,onko raskaus oire?

onko kellään ollut ennen kuin kuukautiset pitäisi alkaa raskaus oireena kova jano varsinkin yöllä,tää on ihan uutta mulle en yleensä herää yöllä että on jano.
  8. H

mammaksin herkät raskaustestit?

onko täällä kukaan saanut kyseisellä testillä haamua tosi aikaisin ja ollut myös raskaana.tää on tosi hailakka haamu.
  9. H

Pelottaa:keskenmenosta 4 vkoa ja nyt jo raskaana?

mä jäin heti kavinnan jälkeen raskaaksi ja tyttö on nyt 9-vuotias
  10. H

papa,raskaus ja kohdunnapukka?pliis vastatkaa joku!!!!eiks kukaan tiedä?

onko toi kohdunnapukka tai nipukka se mistä otetaan papa koe?ei meinannut ensin löytää sitä kun oli kuulemma niin ylhäällä?voisiko merkata raskauttakp18\24.olisiko pitänyt jo laskeutua jos kuukautiset alkaa.olen tehnyt hätäisenä mammaksin herkän testin joka näytti juuri ja juuri havaittavan...

Yhteistyössä