Hakutulokset

  1. V

    Mitkä vaunut/rattaat ostaisit vauvallesi, jos nyt olisit hankkimassa(tai juuri hankkinut)?

    Kyselen vaan vauvakuumeisena ja tylsistyneenä, kiinnostaisi tietää minkälaiset nykyään on suosiossa:)
  2. V

    Turkulaiset, kertokaas...

    ...lemppari ruokapaikkanne! Tai oletko kokeillut jotakin viime aikoina avattua uutta paikkaa? Olen ihan pihalla mestoista:)
  3. V

    Kissankarkoitusvinkkejä!?

    Vanhana kerrostaloihmisenä kyselen, kun rivitaloon muutettuamme on tällainen haitta ilmaantunut:) Eli eräs naapuruston kissimirreistä käyttää kukkapenkkiäni vessanaan - tämä asunto oli jonkin aikaa tyhjillään ennen kuin muutimme tähän, ja kisu on ilmeisesti kehitellyt itselleen reitin joka...
  4. V

    Olisiko paikalla Peg Perego Pliko-rattaiden omistajia?

    Olen hakenut käyttäjäkokemuksia, mutta tartteis lisää:) Lähinnä seisomapaikasta kyselisin... kuinka iso tai painava lapsi siinä pystyy kulkemaan? Himoitsen noita kauppa/kesäreissurattaiksi, lapset täyttävät kesällä kaksi ja kolme. Molemmat kävelevät jo reippaasti, mutta tulee väsyvät toki, ja...
  5. V

    Maxi Cosi Mura-rattaat...

    Olisiko kellään kokemuksia jakaa? Kiitti:)
  6. V

    Mikä lastenlaulu?

    Laulussa lauletaan jotenkin näin... "maailman paras pikkuinen ukko(/akka), sinua rakastetaan..." muistaako kukaan, tietääkö mistä löytyisi? =)
  7. V

    Mistäs leluista/mahdollisesti muista jutuista 7-vuotiaat pojat tykkäävät?

    Pähkäileen joululahjaa ystävän pojalle... Kiitos etukäteen:)
  8. V

    Mulla on uudet rillit! Riskillä tilasin...

    nettikaupasta. Olen pari vuotta käyttänyt oikeastaan vaan piilareita, ja rilleinä on ollut vaan vanhat varalasit. Sitten varalasit hajosi pari päivää sitten, enkä voi käyttää piilareitakaan juuri nyt, koska on allergiaoireita silmissä. Tilasin ihan summanmutikassa sitten nettikaupasta...
  9. V

    Onko tuplarattaat ihan välttämättömät?

    ... sisaruksilla, joilla on pieni ikäero. Kertokaapas kokemuksianne asiasta... tai tietystikään ei ole ihan välttämättömät, mutta mitenkä tärkeiksi olette kokeneet ne? Itse pähkäilen, ostaisinko ollenkaan, ostaisinko jotkut halvat varmuuden vuoksi vai panostaisinko kunnolla. Niin, ja...
  10. V

    Kirppariosasto poistettu?

    Siis se "oikea" kirppis, ei tuo keskustelujen kirppis. Juuri laitoin sunnuntaina sinne ilmoituksen, nyt ei koko kirpputoria näy missään... outoa, kun siellähän kauppa kävi paljon vilkkaammin kuin tuolla keskustelujen kirppiksellä.
  11. V

    "Lentoemäntädieetistä" tietävät!

    Viime viikollako tääl oli juttua tuosta lentoemäntädieetistä, niin voikohan greipin jättää pois tai korvata jollain? Se ei mene alas, ei millään... Puolikkaasta puolet sain tänä aamuna syötyä, ja oksennus meinasi tulla. :x
  12. V

    55- senttinen jumppapallo?

    Haluan sellasen. Mistäs niitä saa? Tietääkö kukaan?
  13. V

    Jumppapalloista...

    Tietääkö kukaan, mistä saa halkaisijaltaan 55-centtisiä jumppapalloja? Haluaisin juomppapallon, ja löysin sellaisen taulukon, jonka mukaan mulle sopiva koko olisi 55 cm. Kaikkialla myydään vain 65 ja 75 cm.
  14. V

    Ristiäiset tänä viikonloppuna!

    Ihanaa!!! =) Meillä on pikkupojan ristiäiset sunnuntaina! Tänään tulee mun sukulaiset, siis pitkämatkalaiset, ne ei ole vielä nähnyt vauvaa paitsi kuvissa. Olen niin onnellinen kun näkee taas muita perheenjäseniä :heart: Mä en ole kyllä vielä aloittanutkaan leipomuksia sun muita, koska...
  15. V

    Suosittele matkarattaita!

    Mun pitäisi hommata sellaiset... ei vaan olis kauheasti varaa, joten pähkäilen että ostanko uudet halpikset vai käytetyt vähän kalliimmat... Kertokaa kokemuksia omista rattaistanne! =)
  16. V

    Onko Turussa äiti-lapsijumppaa?

    Tai jotain sen tapaista? Olisi kiva päästä jotain vauvan kanssa tekemään.
  17. V

    Kestovaippakerhosta...

    Onks sellanen Kaksplussalla? Jostain osui silmään että olis.
  18. V

    Onko kellään Emma bmx-rattaita?

    Ne olis tarjouksessa... käyttökokemuksia?
  19. V

    Mitä tämä tällainen pakkoehkäisy oikein meinaa???!!!

    Sain hiljattain lapsen (6 viikkoa sitten)ja olin eilen jälkitarkastuksessa. Kyselivät siellä sitten että minkäs ehkäisyn haluan johon vastasin etten halua mitään. Kauhuissaan katselivat ja kyselivät että miksi näin... Mä en vaan halua mitään hormooneja yhtään lisää. Ja jos lisää lapsia on...
  20. V

    KOSKA VAUVA ALKAA LEIKKIÄ?

    Eli koska ns ensilelut alkaa kiinnostaa vauvaa? Koska vauva osaa tarttua(tarkoituksella) esineeseen?

Yhteistyössä