Hakutulokset

  1. M

    Mitä ajttelet rakastellessasi?

    Hei. Mam. Mielestäni ei oo likaista tai syyllistävää jos ajatelee/ fantasioi rakastellessa. Näin mies näkökulmasta ajatellen niin se mitä ei toinen tiedä ei voi vahingoittaa. Ja Onhan se miehellekkin kiihoittavaa kun nainen nauttii. toki asiaan löytyy varmaan monia mielipiteitä. ajattele ja...
  2. M

    Nolo kysymys..

    Mielestäni kouluttaminen on huono sana. yhdessä ollessa ja rakastellessa kyllä oppii ja huomaa kyllä mitä toinen haluaa tai mistä pitää. kaikki me olemme erillaisia ja meillä kaikilla erillaiset toiveet. Rohkesti vaan tutustumaan itseensä ja vastakumppaniin. se mikä ei satuta niin...
  3. M

    Naiset kertokaa!

    vaimo kyllä ihan avoimesti tyydyttää sillointällöin itsensä sängyssä. Kysyy ensin multa asiasta ja sitten rupeaa hommiin. Minua se ei häiritse sillä usein kiihotun siitä itsekin ja teen samaa sitten itselleni. Ja toki vaimoni lauetua jos en itse ole vielä valmiina niin pääsen "liukkaille"...
  4. M

    kysymys kierukasta

    Hei. Olen siis mies mutta kysymys liittynee yhteiseen asiaamme eli ehkäisyyn. Vaimoni on päättänyt ottaa kierukan jotta saamme hoitoon ehkäisyasiamme. Päluku perheessä täysi ja viimeiset 5v olemme käyttäneet vain kondomia. Nyt vaimo haluaa muuta. Itselleni heräsi kysymyksiä joihin toivon...
  5. M

    Miehen g-piste ?

    Minulla kyseisen alueen kiihoittaminen johtaa nopeaan ja uskomattoman kovaan laukeamiseen. Vaimo tietää sen olevan varma keino saada minut laukeamaan hänen kanssaan yhtäaikaa. Mielestäni se ie ole h´+´+´+ utta vaan antaahan toiset naiset miehen painua sinne itsekkin.
  6. M

    Seksinpuute parisuhteessa

    En tiedä onko se vaiva mutta meillä vaimo haluaisi joka ilta. Itselle riittäisi ehkä nykyään jo vähempikin ( 2-3 kertaa /vko) Ollaan oltu yhdessä n.26v.
  7. M

    Laivalla

    Vaimo lähti työristeilylle eilispäivänä. Laivalla 3vrk seminaari. En tiedä olinkos rohkea mutta laitoin vaimon käsilaukkuun pari kondomia. Meillä fantasiana ollut rakastelu jossa vieras mies mukana. vaimo ei tietääkseni ole ollut ikinä muiden kuin minun kanssa. Yhdessä ollaan oltu jo n.26v en...
  8. M

    Kun otat suihin, niin nieletkö

    meillä vaimo ottaa loppuun asti ja nielee kaiken. näin on aina tehnyt ekasta kerrasta lähtien. välillä sitten koittaa kiusoitella minua ja haluaa suudella heti nielemisen jälkeen. en pidä sitä vastenmielisenä. näin meilla.
  9. M

    Miehelläkin on G-piste

    yup. Pitää paikkansa ainakin minun osaltani. Laukeaminen on selkeästi "rajumpi" ja taattu kun edellämainittua aluetta hierotaan. Toki laukeaminen tapahtuu tosi nopeasti silloin. Tykkään.:)
  10. M

    G: Onko korkokengät mielestäsi seksikkäät?

    Minä ainakin kiinnitän huomioni naisiin jotka käyttävät korkokenkiä. Ne tekevät naisesta naisellisen ja jopa " haluttava" jos voi niin sanoa. Meillä kotona muutama pari ns. makuukamari piikkareita. E mitään platformeja tai tolppakorkoja vaan siroja piikkikorkoja. yup.
  11. M

    Mistä mies nauttii eniten?

    siitä että nainen on aktiivinen haluaa kiihkeästi kanssani vaikka heti eteisessä. pidän siitä että nainen osaa ottaa suihin ja pitkittää nautintoa huomatesaan kiimani. ja siitä että osaa hyväilä palleja välilihaa ja oikeasti " kiduttaa " nautinnolla minua. on ihana saada laueta naisen suuhun...
  12. M

    Voisitko harrastaa kimppakivaa?

    haaveissa ( fantasia ) on että toisen miehen kanssa vaimoni olisi. nuorempana kerran yksissä bileissä ksi pari meni lämmittelemään toisee huoneesen ja sitten tulimme paikalle useamman pojan kanssa ja rohkeimmat meistä 2kp naivat tyttöä ja vähemmän rohkeat hyväilivät ja nuolivat rintoja. tyttö...
  13. M

    Ratsastamisesta...

    otat miehen kalun käsiisi ja sovitat itse huulillesi ja varoen istut sen päälle ohjaten käsilläsi sen sisään. ensi alkuun lyhyempiä liikkeitä ylös alas hitaasti keinune tunnustellen kuinka paljon voit liikkua jootei kalu tule ulos sitten ihan oman tuntemuksesi mukaan nojaut taakse , etten tai...
  14. M

    Kumpi

    no joo kyllähän Se kaikilla on erillainen niin kuin naisillakin. miehillä on pystyasennon kulmassa eroa mutta taitaa olla naisilla myöskin toisilla edessäpäin toisilla takaapain paremmin tarjolla. mutta eiköhän silti se juuri sisälle pääseminen tai ihan huulilla olo alkuun ole...
  15. M

    Kumpi

    asennosta riippuen jompi kumpi tai sitten vain ihan ilman käsienapua. jos vaimo alla selällään niin silloin minä joko kädellä autten hieroen samalla veijjaria vaimoni huulille tai sitten ihan ilman apuakin. jos vaimo päällä ratsastaen niin silloin hän normaalisti auttaa käsillä veitikan...
  16. M

    Loppuraskaus ja seksi

    meillä harrastettiin ensimmäistä lasta odotellessa sexiä viimeidenä iltana takaa kylkiasennossa. se laukaisikin varmaan synnytyksen koska 3-4 h päästä tuli lapsivesi ja lähtö synnyttämään. toisella kertaa taisi vaimoni antaa suusexiä ja taas aamuyöstä tuli lapsivedet ja menoksi sairaalaan...
  17. M

    Pidättekö korkokenkiä rakastelun aikana?

    kyllä meillä vaimo aina silloin tällöin laittaa itsensä tip top eli kivoja korsetteja sukkanauhat stayupit + piikkikorot ja viettelee minut . mielestäni on tosi sexikästä ja " kiihoittavaakin kun nainen käyttää piikkikorkoja meilläkin taitaapi olla 3 paria pelkkiä sänkykamari kenkiä. :p

Yhteistyössä