kysymys kierukasta

m38
Hei. Olen siis mies mutta kysymys liittynee yhteiseen asiaamme eli ehkäisyyn. Vaimoni on päättänyt ottaa kierukan jotta saamme hoitoon ehkäisyasiamme. Päluku perheessä täysi ja viimeiset 5v olemme käyttäneet vain kondomia. Nyt vaimo haluaa muuta. Itselleni heräsi kysymyksiä joihin toivon asiallisia vastauksia teiltä.

roikkuuko siis kierukan "naru" jollain tapaa?
tuntuuko se haitallisena rakastellessa?
tuntuukos kierukka millään lailla rakastellessa?
jos miehen elin on pitkähkö tai paksumpi niin haittaakos se.?
tuntuukos kierukka jos elin osuus rakastellessa " pohjaan" kohdunkaulaan?
joutuukos jollain tapaa varoa liian "intensiivistä , kiihkeää" rakastelua?

yllä muutama mieltä askarruttava asia näin miesnäkökulmasta.

Vaihtoehtona on sitten kuulema minulle vasektomia joka kyllä askarruttaa myös.

Asiallisia vastauksia kokemuksistanne odottaen. :)
 
Olen synnyttämätön, mutta vastailenpa silti tähän.

Asennettiin noin reilu kuukausi sitten kuparikierukka. Naru roikkuu, sormilla sen löytää ja hyväkin niin. Siitä tietää että se on paikallaan. Tämä on lyhennettävissä jos seksissä mies tuntee.

Oma mies on sanonut että ei tunne mitään eikä hänellä ole vehje mistään pienimmästä päästä :p Itse en tunne kierukkaa rakastellessa, ei vaikka mennään ns. pohjaan asti. Alussa orgasmin tullessa jonkinlaista "jännitystä", mutta se hävisi ensimmäisen viikon jälkeen.

Näistä on kuitenkin tarinoita yhtä monta kuin on naistakin. Kaikki on yksilöllistä. Kokeilemallahan tuo parhaiten selviää.
 
En halua manata, mutta kuparikierukka on 98 % varma. Tiedän tän, koska kuulun siihen 2%,
jotka ovat raskaana kierukasta huolimatta. :D
Eli meillä ei ainakaa (jos edes oli enää sisälläni)
valitettu että langat sattuisi,ja muutenkin seksi oli ihan normaalia ja samanlaista,kun ennenkin,
 

Yhteistyössä