Hakutulokset

  1. S

    Anovulatorinen kierto

    Tyhmä kysymys :ashamed: : Jos kuukautiskierrossa ei ovuloi, niin tuleeko kuukautiset kuitenkin aivan normaalisti, ilman ovulaatiotakin? Mistä tietää, että varmasti ovuloi?
  2. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Täällä tosiaan muuttui se sunnuntain pikkuvuoto kunnolliseksi tädiksi... Mut saa tiputtaa. Tsemppiä kaikille tippuneille ja tarrasukkia plussanneille! :flower: =)
  3. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Täälläkin taisi täti sitten kaartaa pihaan eilen... Välillä tulee vaaleanpunaista vuotoa alkkareihin ja alamahaa juilii... Viikonloppuna jo panikoin sitäkin että entä jos oonkin jo heti raskautunu ekasta, joten toisaalta olen helpottunut, toisaalta taas pettynyt. Eli, se mun ovis tosiaan olikin...
  4. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille! :heart: Koskahan sitä ite uskaltautuis testailemaan..? Alkaa painostamaan kun oon tuossa listassa nyt "seuraava"..! ;) Voipi olla että odottelen vielä tonne maanantaihin, jos se täti sieltä kuitenkin yllättää, ettei sitten tulis niin paha...
  5. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Voi =) Paljon onnea Hysteerinen! :flower: Täällä jatkuu sama kyttääminen, alkaako menkat vai ei... Toivottavasti ei alkais, toisaalta taas toivoo että alkais niin pääsis ainakin alottaan homman pian alusta... Hermo menee! En uskalla vielä edes testailla vaikka normaalisti tuhrua tulis jo...
  6. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Paljon onnentoivotuksia Tilsulle!! :hug: Ja pahoittelut MahDOTomalle! :/ Täällä odotellaan kanssa tädin saapumista kylään, ainakin oireet antaa osviittaa siihen... Pinna kireellä, vatsa pinkeenä, ikävää juilintaa alavatsalla, nännit arat ja kokoajan täytyy käydä vessassa tarkistamassa mitä...
  7. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Rosalux, samaa mieltä! Mäkin uskoin vielä ennen tätä projektia että osaisin ottaa homman suhteellisen rennosti, mutta olen alkanut "hieman" epäilemään tätä asiaa... ;) No, pian nähdään tuleeko täti vai ei...
  8. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Suorastaan rasittavaa tää piinailu... Tulis jo ens viikko! Vähän masentaa kun viikonloppuna oli taas kuin ovisoireita, jo toistamiseen..?? Limat oli liukkaammat välillä pyyhkiessä ja pientä tuntemustakin oli havaittavissa alavatsalla(viikko sitten sama, mutta selvempänä ehkä??), nyt taas...
  9. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Oviksen pongailusta sen verran, että tällä kertaa on kyllä vaikee sanoa onko se jo ollu vai ei, tuntuu että tää hössötys itsessään jo aiheuttaa sen ettei ovista edes tapahtuis... Vapaapäivinä tuntuu välillä että tää itsensä tarkkailu menee yli, mutta nyt alkaa helpottaa kun töissäkin oon...
  10. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Ompas tänne kertynyt porukkaa, ihanaa kun on kohtalotovereita jännittämässä mukana!! =) Toivotaan nyt kaikille kovasti plussaonnea! Ja jos ei onnista nyt niin pysytään mukana seuraavalle jännitysviikolle!!! Aika matelee...
  11. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Ensimmäinen pienokainen olisi toiveissa joo...
  12. S

    ~Viikot 31 - 32~

    Täällä kanssa yksi jännittäjä, kun osaisikin rentoutua ja olla ajattelematta liikaa... Kp 6/30-35. 1. yrityskerta starttas.
  13. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Täällä olis yks kevät-/kesävauvasta 2008 haaveileva! Palstaa on tullut luettua jo pidemmän aikaa mutta nyt vasta uskaltauduin rekisteröitymään, mahtuuko tähän pitkään listaan vielä mukaan..? Eka yrityskerta menossa, nyt kp 6/30-35.
  14. S

    Niukat kuukautiset?

    Mä lopetin pillerit jo marraskuussa, jonka jälkeen menkat tuli normaalisti ja vuoto oli suhteellisen runsasta, mutta nyt sitten nämä kaks viimeistä kertaa on ollu ihan mitäänsanomattomia..? Laittaa kanssa miettiin, että onko tällä jotain vaikutusta raskautumiseen, pian se kai selviää...
  15. S

    Niukat kuukautiset?

    Mulla on ollut parin viimeisen kuukauden aikana oudon niukat kuukautiset, sellaista rusehtavaa vuotoa miltei koko ajan, n. 6 päivää ja vain parina päivänä verisempää vuotoa(silloin myös kk-kivut kuvioissa), mutta lähinnä pyyhkiessä..? Raskaana en ainakaan mielestäni voi olla, testannut en tosin...

Yhteistyössä