Niukat kuukautiset?

Mulla on ollut parin viimeisen kuukauden aikana oudon niukat kuukautiset, sellaista rusehtavaa vuotoa miltei koko ajan, n. 6 päivää ja vain parina päivänä verisempää vuotoa(silloin myös kk-kivut kuvioissa), mutta lähinnä pyyhkiessä..? Raskaana en ainakaan mielestäni voi olla, testannut en tosin ole. Tarkoitus olisi alkaa tästä kierrosta yrittämään...

Mistä menkkojen niukaksi muuttuminen voisi johtua? Normaalisti ja ennen näitä kahta viimeistä kiertoa menkat ovat alkaneet niukasti, mutta runsaantuneet ja ihan kunnolla vuotoa on tullut n. 3 päivää.
 
Mulla samanlainen tilanne, tosin nuo niukat kuukautiset mun kohdalla johtunee pillereiden lopettamisesta. Ensimmäisiä en edes aluksi uskonut kuukautisiksi, koska tuntui niin mitättömältä se vuoto. Seuraavat tulivat kuitenkin suurinpiirtein samaan aikaan kierrosta, joten uskottava se kai olisi. Nyt odottelen viikonloppua, koska silloin pitäisi seuraavien alkaa ellen sitten ole jo raskautunut. Jos nämä seuraavatkin kuukautiset ovat näin niukat niin varaan kyllä ajan gynelle asioita selvittämään. Jos muilla on kokemuksia tästä tai tietoa siitä mistä se johtuu tai miten vaikuttaa näihin vauvahaaveisiin niin olisi mielenkiintoista kuulla!
 
Mä lopetin pillerit jo marraskuussa, jonka jälkeen menkat tuli normaalisti ja vuoto oli suhteellisen runsasta, mutta nyt sitten nämä kaks viimeistä kertaa on ollu ihan mitäänsanomattomia..?

Laittaa kanssa miettiin, että onko tällä jotain vaikutusta raskautumiseen, pian se kai selviää. Mielipiteitä olisi tosiaan kiva kuulla!
 

Yhteistyössä