Hakutulokset

  1. N

    yllätyksiä raskausaikana...

    ihania juttuja!! :laugh: ja eikös ole ihanaa kun loppu raskaudesta tenava liu'uttaa jalkaa pitkin mahaa ja kauhistuneena kattelette kuinka taas uusi, pitkä ja leveä raskaus arpi syntyy hetkessä navasta palleaan asti kaunistamaan sitä ah, niin kiinteää vatsan ihoa? :p
  2. N

    nyt raskaana, entä imetys?

    moips! tälläistä tietoa mulle on kerrottu neuvolan, äitipolin ja gynen tahoilta: imetys voi aiheuttaa kohdun supisteluja, jotka voi joissain tapauksissa nopeuttaa alkuraskauden keskenmenoa, mutta niissä tapauksissa keskenmenon pääsyy on jossain muualla, imetys toimii vain "viestintuojana"...
  3. N

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    oho, ei mun pitäny novellia kirjoittaa, yritän ens kerralla olla lyhyempi ! :laugh:
  4. N

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    morjens! huh, just ostoksilta palattiin tytön kans! kummipojalle lahjaa ostamas, poju täyttää 5v, sunnuntaina pirskeet! lähti mukaan 56senttisiä vaatteitaki vaaleansinisenä..tietenkään en aikonu ostaa tämän raskauden aikana niin pieniä.. :laugh: tyttärelle ne mahtui sen 2ekaa viikkoa ja...
  5. N

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    heii...mikä juttu tää on?! =) meille olis kans syntymäs marratähti, LA 9.11! maaliskuussa salmiakinhimo sai tekemään testin, positiivinen yllätti...ei kai mulle pitänyt imettämisen ja cerazetten aikaan tämmöistä käydä! iloinen mieli silti! ...suru tuli pääsiäisenä kun sikiöpussi tuli...
  6. N

    Taitaa mennä kesken...

    voi että kun jäi nyt teidän murheet kalvamaan mieltä, miten voitte tuizu ja angelina? :hug: ja roxy ladylle olis semmonen piristävä kommentti, joka ei perustu lääketieteeseen vaan omaan kokemukseen: lopetin pillerit joulukuun alussa 2005, piti olla ehkäisyneuvola tammikuun alussa, jossa sit...
  7. N

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    kiva yhdistelmä! meillä esikoinen moona hannele, moona tuntui niin 'omalta' ja mikomoona oli jo masuasukki nimenä ja hannele on sekä isän että äidin suvuissa kulkenut! nyt toinen masussa, ultra 22+1 kertoi että pikkuneiti saa itseään pienemmän pikkuveljen, jonka nimeksi ei tulekaan se miko vaan...

Yhteistyössä