Hakutulokset

1. V

Onko 1,5-vuotias mielestäsi liian nuori päiväkotiin?

Meillä lapset aloitti ryhmäperhepäivähoidossa eilen, kun menin 3 vuoden tauon jälkeen töihin. Tyttö on 1v2vko ja aika reippaasti siellä ollut, poika täyttää 3 tän kuun lopussa. Ovat kans samassa ryhmässä ja ryhmäkoko on 8-10 lasta. Haetaan kans pois välipalan jälkeen mut joinain aamuina menevät...
  2. V

miten voinkin olla täys m****u rakkaille lapsilleni

:hug: :hug: Samoja fiiliksiä täälläkin..... ikävä kyllä.
  3. V

punaviinimarjamehua...

Meillä anoppi hoiti tänään mehunkeittohommat ja tuli hyvää mehua...kuten aina :p
  4. V

mä odotan innolla töihin paluuta!!!

Samat sanat. Oon kans ollut 3v kotona ja perjantaina alkaa työt. Tänään lapset olivat harjoittelemassa hoidossa 5tuntia ilman mua ja oli mennyt kivasti. Helpottaa entisestään töihinpaluuta kun näkee että lapsillakin sujuu hyvin =)
  5. V

Lapsen 1v-synttäreistä

Kuulostaa aika hurjalle väenmäärälle.. Voisko vieraat jakaa esim. kahdelle päivälle? Pojan synttärit ollaan vietetty kaks päiväisesti, yhtenä sukulaiset ja toisena kaverit. Meillä oli tänään tytön 1 v-synttärit ja vieraita kaikenkaikkiaan 25, ja porrastetusti tulivat.. Juhlat meni kivasti.
  6. V

Onko täällä paljon 30+ v palstailijoita?

mä oon 31-vuotias ja kahden lapsen äiti.. kyllä sitä ajattelee eri tavoilla asioista kun on vaan se yksi lapsi... :/
  7. V

mitä kieliä osaat?

suomea, englantia suht hyvin, turkkia.. kans jäänyt mieleen noilta nuoruusvuosilta :whistle:
  8. V

käytkö yksin vai yhdessä miehesi kanssa viihteellä?

Viikko sitten olin yksin kun pitkästä aikaa pääsi ulos tyttöporukalla :) Kaks lasta 1- ja3-vuotiaat niin ei ole paljoa tullut baareissa käytyä joten oli ihanaa päästä "vapaalle" ja ennenkaikkea tanssimaan.
  9. V

Sinäkö

Uteliaisuudesta kysyn että onko puolisosi mahd. turkkilainen?
  10. V

saa poistaa

mulla ekan lapsen syntymä kesti kaikenkaikkiaan 11 h ja kuopus sitten tuli maailmaan 1h50min.. Synnärillä ehdin olla 11min.. Mies myöhästyi paikalta 4min kun oli viemässä esikoista mummille joten itse leikkasin tytöltä napanuorankin :)
  11. V

ÄITEJÄ TURUSTA?

Ei ihan mut 30km:n päästä, jos Piikkiöläinenkin ilmoittautuu niin ehkä mäkin voin :) Poika kohta vuoden, mä 29v ja mies 31v Yv:tä saa laittaa :wave:
  12. V

2005

Meidän ihana poika syntyi 27.08.05 :heart: :heart:
  13. V

Ruosteinen vesi

Täytyy varmaan sitten yrittää sillä.. kuulostaa aika urakalta mutta jos saa lattian siistiksi niin on sen arvoista =)
  14. V

Sauvosta ketään?

Minkälainen paikka Sauvo on asua? Esim. lapsien kannalta? toimiiko palvelut ym.? Ollaan ostamassa taloa Sauvosta ja kiinnostaisi tietää ihan mitä tahansa Sauvoon liittyvää =)
  15. V

Yhden lapsen äitejä

Minä 29v, mies 31v ja poika nyt tasan 8kk.. Kyllä jossain vaiheessa ois kivaa saada toinenkin lapsi, mutta toisaalta halutaan nauttia täysillä yhteisestä ajasta tämän ykkösen kanssa :heart: Tulkoon toinen jos on tullakseen..

Yhteistyössä