Hakutulokset

1. S

Ystäviä!!

Hei ! Olen 41 vuotias 5 lapsen äiti. Kaipailisin uusia ystäviä, joiden kanssa jutella kaikesta elämään liittyvästä. Elämä ei aina ole ruusuilla tanssimista, ja joskus tuntuu, ettei päiviin mahdu muuta kun velvollisuuksia. Tällä hetkellä elämääni kuuluu olennaisena osana opiskelu, jota vielä...
  2. S

onko kellään ollut iskias vaivaa?

Voi olla iskiasta. Minulla pahimmillaan särki koko jalkaa varpaisiin saakka, tosin puutunut minulla ei ollut.
  3. S

mitä voi tulla jos..

Minulta otettiin röntgenkuva lantion alueelta kun en vielä tiennyt olevani raskaana, odotus oli aivan alussa. Lopputuloksena oli kuitenkin terve poika. Synnytysten erikoislääkäri kertoi, että jos jotain vauroita olisi tullut, niin alkio tulisi pois heti alkuunsa, ei alkaisi kehittymään eteenpäin.
  4. S

Mikä vaatekoko 5veelle?

Meillä käyttää 110 cm vaatteita. En sitten tiedä onko nyt niinkään pitkä poika.
  5. S

kasvukivuista

Minä olen laittanut jalkoihin hiukan Mobilat voidetta. Se ainakin meidän lapsilla näyttää auttavan. Hieron samalla vähän aikaa.
  6. S

Meillä on kylmä! entäs teillä?

Aamulla oli pakkasta reilut -19, nyt on vielä -13,7.
  7. S

G:Pakastimestasi tällä hetkellä löytyvät 5 tuotetta?

Marjoja Jauhelihaa Lohta Vihannessekoitus Pullaa
  8. S

Mitä kirjaa luet?

Diane Chamberlain: Äidin heijastus
  9. S

Mikä auto teillä on?

Chrysler Voyager -97
  10. S

Mikä Eetun pikkuveljen nimeksi?

Eeli
  11. S

Mitä muuta makaronista

Juustoinen jauhelihakeitto
  12. S

Eskarilaisen koulukypsyystesti ja puheterapia

Ei siellä eskarissa mitään erityisiä taitoja tarvita, riittää kun ne perusjutut osaa, siis puksemiset, ruokailut yms. Eskari on lähinnä sitä varten, että opetellaan olemaan ja toimimaan ryhmässä, näin kertoi minulle tyttäreni eskarin opettaja käydessäni muutama viikko sitten...
  13. S

Mitä 5v neuvolassa

Käytiin syyskuulla. Jotain leikattiin tosiaankin, olisko ollut ympyrä. Sitten oli ne normaalit näkö, kuulo, pituus ja paino. Verenpaine mitattiin. Seisottiin ja hypittii yhdellä jalalla. Sit oli jotain ilmeisesti tasapainoa "mittaavia" juttuja. Oli se ns.lumiukkotesti, johon liittyen erilaisia...
  14. S

laittakaas

1 1/2 dl vettä 2 tl kuivahiivaa 1/2 tl suolaa n.4 dl vehnäjauhoja (3-5 dl) 2 rkl öljyä
  15. S

kirjeenvaihtoa

Laitoin sinulle yv.tä
  16. S

Helppoa jälkiruokaa?

Joku marja- tai hedelmärahka.
  17. S

tuli sitten hyvitys arlalta

Minulla aikoinaan vaippoja ostaessa sattui Liberon suuressa paketissa kaikki vaipat viallisia. Sisäpinnassa oli koko pinnan mittainen viilto, josta sisus pursui ulos vaipan kastuessa. Otin yhteyttä sinne kuluttajapalveluun ja pyysivät laittamaan pari vaippaa näytteeksi (ns.molemmista...
  18. S

5-v neuvola käynnistä kysyisin.

Meillä oli 5-vuotis neuvolassa samoja juttuja kun jo edellä on lueteltu, näkö, kuulo, pituus, paino, yhdellä jalalla seisominen ja hyppiminen sekä pari muuta tasapainoa hahmottavaa juttua. Sit oli piirtämistä mallin mukaan, oma nimi piti kirjoittaa, laskea kuuteen ja tunnistaa värejä. Sit piti...
  19. S

Vauvan syntymä ilmotus tekstejä pinoon

Auringonsäde maahan koski syntyi soma nukkaposki. Tuli tähän maailmaan sydän iloa tulvillaan.

Yhteistyössä