Hakutulokset

  1. olkinalle

    Toimiiko kännyköissä radio herätyskellona?

    Eli siis että herätyskellon herätysääneksi valitsee radion? Mulla on nokia X3-2 ja siinä olisi mahdollista valita herätyskellon ääneksi radio, mutta uskaltaako siihen nyt luottaa että sitten herättää...
  2. olkinalle

    Kuka suomalainen mieslaulaja?

    Sellainen tumma, n. 40-v, laulaa vähän samanlaista musiikkia kuin Tommi Läntinen.
  3. olkinalle

    Mistä se askarteluketju löytyy?

    Siis se missä kilpaillaan joka viikko jossain tehtävässä? Onko se vielä voimissaan?
  4. olkinalle

    Mä söin pilaantunutta suolalihaa

    :x Kun on niin helvetillinen nuha etten mitään haistanut/maistanut ja mies äsken sanoi, juuri kun olin leivät syönyt, että haisee ihan järkyttävän pahalle tuo liha :x Ja nyt sattuu mahakin niin perkeleesti. YÄÄÄÄK!!!!!!
  5. olkinalle

    Linkitetään hyviä elokuva-kohtauksia!

    Liam Neeson-Taken http://www.youtube.com/watch?v=P-pHc811Ym8&feature=related
  6. olkinalle

    Olis kanattanut siivota edes vähän...

    Harvemmin mun silmiin mikään tuollainen ottaa mutta nyt varsinkin kun kerran vielä myytävänä kämppä... http://asunnot.oikotie.fi/card/6228909
  7. olkinalle

    Äiti salasi lapseltaan syövän

    Mitä mieltä olette? Tekikö oikein vai väärin? http://www.iltalehti.fi/syopa/2010081712202915_sy.shtml
  8. olkinalle

    Terrorisoiva esikoinen

    Meidän esikoinen, 5,5-vuotta, on alkanut terrorisoimaan koko perhettä ja tietenkin varsinkin pikkusisariaan. Koko ajan jotain kiukuttelua meneillään. Tänään viimeksi aamulla hampaiden pesun yhteydessä tuli jotain sanomista pikkuveljen kanssa niin sitten tuo esikoinen puristi pikkuveljen hiuksiin...
  9. olkinalle

    1-v siili söi kastemadon

    Just näin pihalla, järkkyy!
  10. olkinalle

    Missä myytäisiin "itämaistyyppisiä" vaatteita?

    Siis sellaisia värikkäitä, vähän intia-pakistanilais-tyyppisiä vaatteita? Nettikauppoja lähinnä tai sitten täällä Turun seudulla olevia kauppoja.
  11. olkinalle

    TÄNÄÄN KAUPASSA NÄHTYÄ!!!!

  12. olkinalle

    Pojat meinasivat kuvata meidän 3-v kiroilemassa, kun ensin opettivat!!

    Eli meidän pojat olivat ulkona (3- ja 5-v). Naapurin lapset tulivat myös meidän pihalle (kouluikäisiä). Mä tein puutarhahommia siinä sivussa ja yht´äkkiä havahduin siihen kun naapurin yksi lapsista opetti meidän 3-vuotiaalle kirosanoja! Käski aina toistamaan mitä hän sanoi. Ja niin kuin tuossa...
  13. olkinalle

    Gobeliini på svenska?

    Mikä on siis gobeliini ruotsiksi? Oon etsimässä sellaista gobeliinikankaasta tehtyä takkia mutta kun en Suomesta heti tältä istumalta löytänyt niin pitää siirtyä rajan toiselle puolelle. Mutta millä hakusanoilla haen?
  14. olkinalle

    Komeita miehiä pinoon!

    Onko ollut pitkään aikaan? Tässä yksi Pako-sarjasta :p
  15. olkinalle

    Turkulainen vonkauspuisto :D

  16. olkinalle

    Ihmeellistä historiaa...

    Kysy historian opettajalta jos hän voi selittää seuraavan... Abraham Lincoln valittiin kongressiin vuonna 1846 John F. Kennedy valittiin kongressiin vuonna 1946 Abraham Lincoln valittiin Presidentiksi vuonna 1860 John F. Kennedy valittiin Presidentiksi vuonna 1960...
  17. olkinalle

    Vauvat-elokuva tulossa :D

    Melko mielenkiintoisen tuntuinen leffa tulossa: http://www.youtube.com/watch?v=db3Fifi8JiY
  18. olkinalle

    Mikä perkele meidän netissä on?!

    Aina kun avaan jonkun uuden sivun, missä en vielä sinä päivänä ole käynyt, niin netti sammuu. Kaikki avatut ikkunat. Sitten kun menen toisen kerran jollekin uudelle sivulle niin ei enää sammu. On meinaan jokseenkin rasittavaa kirjautua moneen kertaan aamun aikana tänne, facebookiin.... Tämä...
  19. olkinalle

    Soda Streamistä

    Onko kenelläkään? Jos niin onko hyvä? Entä ne maut mitä sinne joukkoon voi laittaa, onko yhtä hyviä kun esim. cola ja jaffa?
  20. olkinalle

    ovelta ovelle-kauppias terveysasioissa.

    Oletteko törmänneet? En ollut itse kotona ja Äijä oli naisen tiehensä ajanut, mutta jäi kaivelemaan että mitä ihmeen terveysasioita hoidellaan ovelta ovelle? Nainen oli sanonut olevansa Jyväskylästä. Ajoi suoraan kuulemma meidän pihalle, ei käynyt naapureiden luona ja kun lähti niin lähti pois...

Yhteistyössä