Olis kanattanut siivota edes vähän...

Mona
Miksei toi kuvaajaa oo esim. tuolla vessassa jalalla vaikka siirtäny noita roippeita syrjään ku on kuvaa ottanu?!

Mä törmäsin kans eilen yhteen asuntoilmotukseen jossa kämppä oli melko kivassa kunnossa... Eniten myyjiä varmaan ahdisti se kuva missä rintsikat roikkuu kuvan etualalla tuolin selkämyksellä... sellaset ihanat hien kellastamat...
 
Ei herrajumala sentään mikä sotku. Ja mä ainakin vedän tosta sellaisen johtopäätöksen, että jos yleisestä puhtaudesta ei pidetä huolta, ei ole sitten asunnosta muutenkaan pidetty huolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Ei herrajumala sentään mikä sotku. Ja mä ainakin vedän tosta sellaisen johtopäätöksen, että jos yleisestä puhtaudesta ei pidetä huolta, ei ole sitten asunnosta muutenkaan pidetty huolta.
Juu näin. Onhan meilläkin välillä reipas vaatekasa ruokailuhuoneen pöydällä mutta sitten kun tuo sekaisuus menee jo lian puolelle (tai ainakin antaa sen mielikuvan) niin sitten menee liian pitkälle, niin kuin tässä tuo siteen suojapaperi vessan lattialla ja takkaan tungetut vaipat. Ties mitä lutikoita tuollakin on :x :x
 
Kuitenkin sisustuksesta näkee, että silmääkin on ja sisustus kiinnostaa, niin ois luullu, et olisivat vähän ees yrittäneet. =)

Tai sitten niillä on mies sopinu kuvausajan kertomatta vaimolle. :D tai sit kävi kuten meillä: välittäjä tulikin yllättäen ottamaan kuvia ja meillä oli ...no ei ihan tommosta, mutta tyypillistä lapsiperheen arkea esillä. :xmas: Kiersin kyllä kiireen vilkkaa tyrkkäämässä tavaroita kaappiin, kun välittäjä tuli kameroineen perässä (näin jo mielessäni, kuinka meidän asunto tulee linkitetyksi tänne just tuolla otsikolla :LOL: ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mona:
Miksei toi kuvaajaa oo esim. tuolla vessassa jalalla vaikka siirtäny noita roippeita syrjään ku on kuvaa ottanu?!

Mä törmäsin kans eilen yhteen asuntoilmotukseen jossa kämppä oli melko kivassa kunnossa... Eniten myyjiä varmaan ahdisti se kuva missä rintsikat roikkuu kuvan etualalla tuolin selkämyksellä... sellaset ihanat hien kellastamat...
mä en ymmärrä, miksei ihmiset tarkista, mimmosia kuvia niiden kämpästä nettiin laitetaan... Siis en itse ainakaan antanu laittaa yhtäkään kuvaa meidän kodista yhtään minnekään ilman, et olin ne itse ensin tarkastanu. :xmas:
 
jospa se on vuokralla ja vuokralaista ei kiinnosta saako omistaja asuntonsa myytyä? :snotty:
tai sitten tuolla on välittäjä käynyt kuvaamassa oma-alotteisesti niin ettei omistaja ole osannut varautua ja on ollut vaikka töissä kuvaushetkellä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Mut hei oikeesti...vaikka kuvaaja tulis aivan yllättäen niin lojuuko teillä libressepaperit ja muut roskat pitkin vessan lattiaa?
No ei, mut jos siellä on vaikka vaikka vaikka vaikka kissa käyny? :saint:
:LOL: Hyvä yritys :wave:
Ehkä meillä on sitten kiltti ja hyvin opetettu kissa kun ei sen jäljiltä tuommoista siivoa synny.
 
sotkuiita
Jotenkin tuli mieleen se Ulvilan surmatalo. Huonekaluista ja muista näkyy, että jossain vaiheessa on mennyt ihan hyvin, mutta viime aikoina sitten on kaikki kaatunut. (Joo, anteeksi vain omistajille, että näin ruodin parin vanupuikon ja vaatekasan perusteella.)
 
Meillä kävi kerran näin:
Välittäjä tuli arvioimaan asuntoa ja kun kaivo kameran esiin niin kysyin et miks? "helpompi sit antaa arvio" oli vastaus. No myyntiin meni asunto ja kun netistä katoin niin just ne kuvat oli siellä myynti-ilmotuksessa vaikka olin tähdentänyt et niitä EI laiteta. Sänky petaamatta, takan päällä maito- ja mehupurkkeja, käsiraudat roikku verhotangossa jne.
Soitin muuten siltä istumalta välittäjälle ja haukuin sen pystyyn, otin uudet kuvat itse ja ne laitettiin vanhojen tilalle.
 

Yhteistyössä