Hakutulokset

  1. P

    äiti +40 yöllinen hikoilu ja huono uni

    Hei, olisin kysynyt onko muilla äideillä +40 ollut yöllistä hikoilua mikä haittaa unta tai sitten uni on jo muutenkin huonoa. Herään aamuisin klo 7.00 silloin kun pikkuinenkin (11 kk) herää ja sänkyyn on pakko mennä jo viimeistään 21.30, koska olen niin väsynyt. Päivisin ei tule nukuttua. Siis...
  2. P

    11 kk vanha vauva ja vain maito kelpaa

    hei, mitä ruokaa voisi kokeilla, kun 11 kk vanhalle vauvalle ei maistu mikään? Tosin hän on ollut kuume-räkätaudissa viime perjantaista,mutta eipä syönyt sitä ennenkään oikein mitään. Aamulla ei puuro kelpaa, ainoastaan pala grahampaahtoleipää (ei paahdettu)minkä päällä aavistuksen verran...
  3. P

    Milloin tuttipullosta eroon?

    Siis itselläni 10 kk poika ja tuli mieleen, että milloin olisi aika siirtyä nokkamukiin ja tuttipullosta eroon. Mulla ei ole aavistustakaan. Mietin, että montako uutta tuttia tulisi vielä hankkia pulloon ja minkälaisia on Aventilla tarjolla tämän ikäisille. Ei käräytin vahingossa keittäessä...
  4. P

    Onko täällä ulkosuomalaisia äitejä?

    Olisi kiva kuulla missä maassa oleskelette ja kuinka vanhat vauvat/lapset teillä on. Itse olen äitiyslomalla Aachenin lähistöllä Saksassa (mies töissä täällä) ja meillä on 10 kk vanha poika. Tiedä vaikka joku muukin suomalainen asustelisi vauvansa kanssa täällä päin ja voisimme vaikka tavata...

Yhteistyössä