Hakutulokset

  1. E

    Tässä meille laihduttajille motivaatiota!!!

    Ihan hirveetä!!!! Eikö tuo lapsi pitäs jo ottaa pois vanhemmiltaan? 3- vuotiaana jo niin lihava, ettei voinut kävellä! Lapsiraukka, tosi loistava lapsuus lattialla lösöttäessä läskiensä vankina.. :( Tuo on pidettävä mielessä, sit kun oma tyttö kasvaa isoksi...
  2. E

    Raskaus ja ero

    Täältähän löytyy kohtalontovereita! Minä jäin yksin pari kuukautta ennen laskettua aikaa, kun lapsen isä ja paras ystäväni tajusivat olevansa ne oikeat toisilleen... Olihan se kamalaa, elämältä tuntu lähtevän pohja ihan yhtäkkiä vaan. Jouduin sitten sairaalaan, kun en saanut syötyä enkä nukuttua...
  3. E

    Hyvät neuvot olis tarpeen!!!

    Miten voi olla mahdollista, ettei valvottuja tapaamisia järjestetä teille enää?? En todellakaan ymmärrä.. :o Eihän kukaan voi olettaa, että annat lapsen miehelle edes hetkeksi, jos tapaamisvalvojankin mielipide on se, ettei isä pysty huolehtimaan lapsesta yksin!! Neuvoisin sinua soittamaan...
  4. E

    hyppykiikku

    No mutta kohtuus kaikessa :) Kyllähän se on lapselle tosi iso riemu kun saa "hyppiä itse" vaikkei osaa vielä kävellä:) Pikku hetki hyppykiikussa tuskin tekee pahaa.
  5. E

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Täällä yksi! :wave: Pikkuinen prinsessa syntyi 02/07 :heart:
  6. E

    Lapsi ja opiskelu

    Tämän mä allekirjoitan kans! Mulla meni kyllä opiskelu aika pitkälti sinne opiskelijailtojen puolelle, nyt se ei enää tuu olemaan mahdollista, eli koulu tulee (TOIVOTTAVASTI) hoidettua paremmin =)
  7. E

    Lapsi ja opiskelu

    Heips! Kyllä siitä sisulla selviää :) Ei vielä ole omakohtaisia kokemuksia, mutta tammikuussa ois tarkoitus lähtee kouluun takas (amk kesken, tyttö nyt 4kk). Aluks hirvitti, kun en ihan niin pientä lasta haluis minnekään kunnalliseen hoitoon viedä, mut sitten meidän äiti sai loistoidean, että...

Yhteistyössä