Hakutulokset

  1. M

    lapselle parturi Turusta?

    Poika 2v2kk ei ole käynyt hiustenleikkuussa vielä kuin haparoivassa kotisalongissamme. Nyt kuontalo alkaa olla sen mallinen että kerran mallin voisi hakea parturistakin. Löytyykö suosituksia, siis että olisi pienten lasten kanssa toimeen tuleva ja kohtuuhintainen parturi? Ja mitä se voi maksaa??
  2. M

    apua, lapsi raapii päätään niin, ettei nukuta

    Pelkään että menee ihan iho rikki. Ei allergioita, ei uusia pesuaineita. voiko korvatulehdus tuntua pään kutinana? päänahassa ei näy muuta kuin raapimisen jälkiä. Täitä?mitä keskellä yötä asialle voi tehdä? lapsi on 1,5vee
  3. M

    Kiertopäivien laskeminen, kun..

    Olen jättänyt Nuvaringin pois ja ekat menkat tulivat kuten pitikin, kestivät kolme päivää. Tästä muutaman päivän kuluttua vuoto alkoi uudelleen, niukkana, mutta kuitenkin. Laskenko kiertopäivät nyt sitten ekoista menkoista vai tästä ylimääräisen vuodon alkamisesta? Ajoitus on tärkeää, kun...
  4. M

    Millainen oli ensimmäinen työpäiväsi?

    Mulla se lähestyy kovaa vauhtia, 7.1. kolkutellaan työpaikan ovea. Lapsi on silloin 1v5kk. Hoito on järjestynyt siten että isä hoitaa pääosin aamut, minä teen 30h viikkoa työssä ja naapurin täti katsoo silloin kun ollaan molemmat työssä. Hoitoasiat ei mua jännitä lainkaan. Työhön olen menossa...
  5. M

    Vahaliinan pesu?

    Eli voiko sen laittaa koneeseen? mikä lämpötila? Lapsen tomaattipohjaiset purkkiruuat tahraavat vaalean liinan..
  6. M

    Keuhkoputkentulehdus

    No juu, ei kovin vakava sairaus, mutta kun on meillä ensimmäinen, niin heti kyselyä laitan. 1v pojalla siis henki rohissut jo viikon, tiistaina oltiin muun asian takia lääkärissä ja keuhkoputkentulehdus oli. Saatiin Ventolinea yskänlääkkeeksi. En ole huomannut mitään muutosta tilanteessa...
  7. M

    Miten nopeasti maitoallergian oireet katoavat?

    Hei kaikille! Meidän 1-vuotiaalla epäillään maitoallergiaa. Ihotesteissä mitään allergiaa ei havaittu. saimme ohjeeksi olla kaksi viikkoa Nutrisoijalla maidon sijasta, tästä on nyt viikko takana. Poika on hyväntuulisempi, nukkuu vähän rauhallisemmin, mutta vatsa on edelleen sekaisin, siis...
  8. M

    Telttailemaan

    Hei Onko jollain kokemuksia telttailusta vauvan kanssa? Meillä on poika 11,5kk ja ollaan lähdössä Ruotsiin ja Tanskaan reissaamaan. Otetaan teltta mukaan ja kokeillaan miten sujuu. Jos ei suju, niin mökkiin/hotlaan sitten. Olen varannut vauvalle hyvät varusteet. Samaan makuupussiin emme...

Yhteistyössä