lapselle parturi Turusta?

Poika 2v2kk ei ole käynyt hiustenleikkuussa vielä kuin haparoivassa kotisalongissamme. Nyt kuontalo alkaa olla sen mallinen että kerran mallin voisi hakea parturistakin. Löytyykö suosituksia, siis että olisi pienten lasten kanssa toimeen tuleva ja kohtuuhintainen parturi? Ja mitä se voi maksaa??
 
Mä kävin reilu 2,5-vuotiaan kanssa ihan Myllyn Hiuskulmassa ja hyvin se meni. Hinta oli muistaakseni 20 euroa.
Alkutyöt neiti olikin tehny ite...kietonut harjan hiusten ympärille ja todennut että "kato isi tuli hieno kampaus" jooo....isi oli sitten leikannu harjan irti hiuksista ja vaikka sitä koitettiin siistiä lopputulos vaati viellä parturin siistimistä.
 
ei enää Myllyyn
Mä kävin kerran Myllyssä myös ja veikkaan et samassa paikassa kuin LisaMarie. No, siellä alakerrassa kumminkin, nimeä en muista. Tosi tympeä nuori likka yritti leikata ja alle 2-vee poika pisti hanttiin täysillä. Parturi keskittyi vain siihen, että se suojus tai mikä essu onkaan, pitäisi laittaa lapsen päälle. Poika väänsi itkua, eikä halunnut sitä. Sanoin, et leikataan ilman, ei haittaa, vaikka vaatteisiin tulee hiuksia. Parturi vaan vähän väliä jänkkäsi samaa asiaa ja joka kerta lapsi hermostui enemmän. Yritin sanoa, et unohdetaan nyt se essu ja leikkaa nyt äkkiä niin kauan kun lapsi vielä vähänkin suostuu tuossa istumaan. Palvelu oli huonoa ja hinta tosi kallis, yli 20 eur. Toiste en mene. Ennen tätä kertaa lapsi oli antanut ihan nätisti leikata hiuksensa. Tästä kauhukerrasta jäi ilmeisesti joku kammo, koska seuraavalla kerralla tämän jälkeen itku alkoi heti kun mentiin parturiin, vaikka paikka oli eri.
 
No se tuossa Hiuskulmassa on "vikana" että siellä on monta parturia. Mun kaveri varaa aina ajan samalle kampaajalle siellä, mutta itselle ei ole osunu viellä niin huonoa, että olis tarvinnu joku vakituiseksi valita. Meilläkin oli nuori tyttö, mutta osas jutella ihan mukavasti likalle ja likka oli jänittynyt ja innoissaan, kun päsi kampaajalle.

Niin ja onhan siellä sitten se HairStore, jossa en ole koskaan käyny ja Sokoksellakin on kampaamo, että onhan noikin tuossa huonossa kokemuksessa mahdollisia, mutta tuossa hiuskulmassakin on niin monta kampaajaa, että varmasti sielläkin on huonoja.
 

Yhteistyössä