Kiertopäivien laskeminen, kun..

Olen jättänyt Nuvaringin pois ja ekat menkat tulivat kuten pitikin, kestivät kolme päivää. Tästä muutaman päivän kuluttua vuoto alkoi uudelleen, niukkana, mutta kuitenkin. Laskenko kiertopäivät nyt sitten ekoista menkoista vai tästä ylimääräisen vuodon alkamisesta?

Ajoitus on tärkeää, kun mies on reissutöissä..

Osaisiko joku auttaa?
 
Mä kyllä odottaisin seuraavia menkkoja laskisin sitten niiden välin tuosta ekasta vuodosta ja siihen seuraavaan vuotoon. Ota huomioon että ehkäisyn lopettamisen jälkeen voi mennä pitkäänkin ennen kuin kierto tasaantuu. Ja voithan ottaa ovistestit käyttöön jo tässä kierrossa niin tiedät suurin piirtein laskea missä kierron vaiheessa olet ja sitten kun menkat alkaa niin siitä lasket taas... Onnea yritykseen! Mutta mä veikkaisin itse että se toinen vuoto oli se oikea vuoto jos eka olis vaikka pelkkä ehkäsiyn jättämisen jälkeen tuleva välityhjennysvuoto..
 
Ok, kiitos avusta!

Ovulaatiotestejä en ole aiemmin käyttänyt. Olen diabeetikko, joten ovulaation voin havaita verensokerimittauksin (silloin vs nousee rajusti ja samalla myös insuliinin tarve). Ongelma täsä on lähinnä miehen töiden järjestelyt, päiviä lasekmalla asiaa olis voinut suunnitella (aiemmin)paremmin.

 

Yhteistyössä