Hakutulokset

  1. L

    Vauvan ja vaunujen kanssa hienoon ravintolaan?

    1,5 v. poikani on ollut syntymästään saakka meidän mukana hyvissä ravintoloissa. Hän ainakaan ei kummeksu tilannetta mitenkään vaan istuu syöttötuolissa, syö, juo (ja lukee kirjoja) ja nautiskelee. Luulen, että juuri siksi, koska olemme käyneet paljon ulkona syömässä, poika "osaa käyttäytyä". Ja...
  2. L

    Miksi MPR rokotusohjelmassa, jos ko.tauteja ei Suomessa?

    Saksassa on sama rokotusohjelma kuin Suomessa, ilmeisesti juuri EU-pykälien takia...
  3. L

    Suosittele syöttötuolia

    Tripp Trapp, ehdottomasti!Kallishan se on, mutta todella hintansa väärtti! En vaihtaisi mihinkään muuhun.
  4. L

    Kiinteiden aloituksesta 6kk:n iässä

    Täysimetin poikaani 6kk ja sitten aloitin porkkanasoseella. Kokeilin jo seuraavana iltana jauheesta tehtyä puuroa, eikä maha mennyt sekaisin. Porkkanan jälkeen maistatin porkkanaa + perunaa ja lihaa annoin muistaakseni n. viikon kuluttua ensimmäisestä porkkanasoselusikallisesta. Edettiin aika...
  5. L

    yöimetyksen lopetus!!

    Lopetin n. 3 viikkoa sitten 10 kk:n ikäisen poikani yösyötöt (heräsi kerran). Annoin tissin tilalla vettä pullosta ja huuto oli aivan valtavaa viiden ensimmäisen yön aikana. Itkun ajaksi isä otti pojan ja kulki ympäriinsä. Siihen lapsi rauhoittuikin, muttei suostunut enää menemään omaan sänkyyn...
  6. L

    Kokemuksia imetystyynystä?

    Olen käyttänyt pienillä rakeilla tms. täytettyä suurehkoa, puolikuun muotoista imetystyynyä ja olen ollut tosi tyytyväinen. Tyyny muotoutuu helposti, vauvan saa hyvään asentoon ja itselläkin on mukava olla. Myös odottavalle tyyny antaa kivan selkätuen esim. sohvalla istuessa. Myöhemmin pieni...
  7. L

    Tuttien vaihto?

    Olen vaihtanut tutin silloin kun suositellaan, koska vauvan leuka kasvaa ja liian pieni tutti voi aiheuttaa vikoja purentaan. Myös turvallisuussyistä tutit olisi hyvä vaihtaa parin kuukauden välien, koska ne haurastuvat mm. keittäessä. Tai sitten ainakin tarkistaa, ovatko tutit kuluneet.

Yhteistyössä