Kokemuksia imetystyynystä?

Olen käyttänyt pienillä rakeilla tms. täytettyä suurehkoa, puolikuun muotoista imetystyynyä ja olen ollut tosi tyytyväinen. Tyyny muotoutuu helposti, vauvan saa hyvään asentoon ja itselläkin on mukava olla. Myös odottavalle tyyny antaa kivan selkätuen esim. sohvalla istuessa. Myöhemmin pieni vauva voi pötkötellä tyynyn suojissa lattialla. Puhallettavista malleista en valitetavasti tiedä, mutta tällaista "tavallista" voin suositella lämpimästi!
 
Meillä kans käytössä bumerangin muotoinen imetystyyny. Oon ollut siihen tyytyväinen vaikka nyt onkin käyttö vähän vähentynyt, kun tyttö 3,5kk niin on vähän isompi niin imetys sujuu jo ilmankin. Tykkäsin siitä etenkin kun vauva oli ihan pieni kun siihen sai niin mukavasti vauvan makuulle ja sitä pystyy muokkaan halutun paksuiseksi ja eri paikoista tukevaksi. Tulevaisuudessa olenkin ajatellut, että siitä saa lapsi sitten hyvän selkänojan kun harjoittelee istumaan, niinkuin KooKookin kertoi, ja leikkeihin muutenkin mukaan. Muista tyynyistä ei ole kokemusta mutta suosittelen jonkun hankkimista kuitenkin.
 

Yhteistyössä