Hakutulokset

  1. K

    Imetyksen lopetus -> paremmat yöunet

    Piti vielä lisäämäni, että itse kuulin tuosta vasta sitten kun olin sen jo kokenut. Oisinpa saattanut jättää imetyksen jo aiemminkin jos joku ois vaivautunut kertoon siitä mulle jo aiemmin! :headwall: :laugh:
  2. K

    Imetyksen lopetus -> paremmat yöunet

    Sattumaa tai ei (olen itsekin pohtinut asiaa) mutta meillä kävi juuri niin. Tyttö joka siirrettiin omaan huoneeseen 5kk iässä, jolta yöimetys lopetettiin 9kk iässä ja iltaimetys (ennen nukkumaan menoa) 12 kk iässä, jatkoi yöheräilyjä aina siihen asti kunnes imetys jäi kokonaan 14 kk iässä...
  3. K

    Pidättekö vauvalle seuraa kokoajan?

    Hyviä kommentteja jo tulikin mutta vielä lyhyesti oma vastaukseni eli EI. Mielestäni vauvan kanssa ei todellakaan pidä olla/seurustella kokoajan. En usko että sellainen on välttämättä edes lapselle hyväksi ja aina se ei edes ole mahdollista (esim mahdolliset sisarukset yms). Mutta...
  4. K

    Mikä ikäisen pienen kanssa ootte käyneet kylpylässä?

    Meillä oltiin 7 kk ekaa kertaa kylpylässä. tosin oltiin käyty vauvauinnissa joten ei niin jännittänyt (äitiä). Tyttö nautti! Meillä oli tuolloin mukana matkarattaat joihin sai tiskiltä sellaiset muovisuojat renkaisiin ja niillä sai mennä ihan pesutiloihin ja kylpylänkin puolelle. Niissä oli...
  5. K

    Mitä me tehdään väärin? (1-vuotiaan yöunista)

    Millaiset päiväunet teillä nukutaan? En ainakaan huomannut pikaisesti muiden vastauksia lukiessani, että kukaan olis maininnut päiväunien mahdollisesta vaikutuksesta noihin yökukkumisiin. Meillä nimittäin alkoi ihan vastaavanlainen yövalvominen siinä 11 kk iässä ja meillä auttoi kun...

Yhteistyössä