Hakutulokset

  1. M

    avioero?

    Tilanne on sekava.....toinen mies on unohdettu siis se jonka kans petin vappuna miestä katkaistiin välit siis! Mutta uskokaa tai älkää uusi mies on tullut kuviohin tutustuin tämän ensimmäisen pettäjän kautta tähän herrasmieheen meillä on noin 17vuotta ikäeroa mutta molemmat on ihastunut...
  2. M

    toinen mies!!

    Sanokaa mitä hittoa mä teen??? Tapasin monen vuoden jälkeen yläaste aikaisen seurustelu kaverin baarissa muutama kuukausi sitte sen jälkeen en ole saanut häntä mielestäni minä olen ollut se joka on pitänyt yhteyttä häneen no vapun aikaan hän soitti ja pyysi mua tuleen kylään kaverilleen jossa...
  3. M

    OPAMOX

    Itellä olen kauan tätä lääkettä käyttänyt välillä mennyt paremmin niin en ole ottanut. mutta nyt mennyt taas päivittäin en muista miten pitkän aikaa MITEN hitossa pääsen eroon opamoksista otan sitä epätodelliseen oloon ja ahdistukdeen.....nuorin lapsi on kotona pitäs sitä pystyä hoitaan.....en...
  4. M

    itkettää.....

    mä en tiedä löydänkö oikeita sanoja nyt mut yritän. syön masennuslääkettä ja opamoksia. joka päivä tulee ahdistava ja epätodellinen olo ja sitten tulee sellanen että päätösten teko on vaikeaa joka tulee myös silloin kun olo on vähän parempi rauhoittavan oton jälkeen mä vaan jahkailen ihan...
  5. M

    tupakoinnin lopetus

    saiskohan täältä tukea tai neuvoja tupakoinnin lopetukseen tai muiden äitien kokemuksia Haluaisin lopettaa jo lastenikin takia mutta miksi se on niin hankalaa? minulla ei toimi se että päätän vaan että en polta niin se onnistuu...mieskin polttaa ja olisi valmis lopettaan mut minulla alkaa tehdä...
  6. M

    9kk ikäisen paino ja ruokailu

    paljoko teidän 9kk ikäiset painaa? entä paljoko syö kiinteitä ja juo maitoa? Mietin tässä että onkohan meidän poitsu liika pullukka painaa reilu 11kg syö aamupuuron, lounaan, purkillisen välipalaa, puoli purkkia/purkillisen päivällistä ja illalla velli pullon. tuttelia juo noin neljä pulloa...
  7. M

    painonvartioiden pistetaulukko.

    Hei. oiskohan mahdollista saada joltain ihanalta ihmiseltä painonvartioiden pistetaulukko?? Olen hukannut omani ja 10kg pitäis saada pois. Kiitos. :hug:
  8. M

    Epätodellinen olo!!

    No niin tätä huonoa kautta on siis kestänyt elokuusta asti silloin kaupassa tuli epätodellinen olo ja on jäänyt päälle nyt sitä on siis ollut päivittäin! Olen tällä hetkellä sairaala hoidossa ollut kohta kaksi kuukautta nyt olen lomalla sieltä. Sairaalassa lääkäri ja hoitajat sanovat että minun...
  9. M

    Takki

    Voipi olla tyhmä kysymys mutta nouseeko teillä tuulitakista hihat ylös jonkun verran kun laitatte ja solmitte kenkiä tai ylipäätänsä takista??? Mulla on ihme neurooseja ostin takin ja nyt mietin että nouseeko hihat aina? =) :snotty:
  10. M

    Risperdal

    Hei. tk lääkäri antoi risperdalin reseptin onko minkälaisia kokemuksia muilla tästä lääkkeestä?? Mihin teille määrätty onko tepsiny oireisiin?
  11. M

    Miten kestätte??

    Mä olen 23.v kolmen pienen lapsen äiti ja olen kotona heidän kanssaan ja päivät ovat kaikki samanlaisia aina samat asiat toistuu onko se normaalia koska mä en välillä kestä sitä. Miten muilla arki/viikonloput? tähän lisäksi vaikuttaa että kärsin masennuksesta, paniikkhäiriöstä ja ahdistuksesta...
  12. M

    Mitä minä teen?

    mistä aloittaisin...no olen nyt kärsinyt epätodellisesta olosta syyskuusta saakka ja talvella diaknosoitiin keskivaikea masennus eikä vieläkään loppua näy... :'( minulla on kolme lasta. itsetuho ajatuksia on päivittäin nytkin tuntuu että olen aivan vihannes haluaisin vain maata mikään ei...

Yhteistyössä