Hakutulokset

1. M

Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

Kiitos kaikille osanotoista. Muistakaa nyt nauttia raskaudestanne. Se ei tarkoita, ettei saisi nauttia ja iloita omasta raskaudesta kun toisella kohtaa epäonni. Me olemme kaikki odottaneet sitä päivää kun on raskaana ja saa haaveilla ja ihannoida raskaudesta ja tulevaisuudesta. Tästä mennään...
  2. M

Pömppömahaiset plussaajat!!

Suuri kiitos kaikille osanotoista! Kyllä täällä pärjätään, hetken se vie ennen kuin taas ollaan täysin jaloillaan. Eilen menin läskikerhoon ilmoittautumaan ja tästä se taas lähtee. PeePee, hienoa että jaksatte ajatella jo tulevaisuutta ja seuraavaa hoitoa. Itse en tiedä tuleeko sitä...
  3. M

Hei ystävät rakkaat. Nyt joudun teille kertomaan surulliset uutiset. Menin taas viime torstaina sairaalaan vuodon takia ja kaikki oli vielä hyvin. Minut otettiin kuitenkin sairaalaan sisään. Perjantaina oli toisen pienen rakkaan sydän kuitenkin pysähtynyt. Supistukset ja oksentelu alkoivat...
  4. M

Hei ystävät rakkaat. Nyt joudun teille kertomaan surulliset uutiset. Menin taas viime torstaina sairaalaan vuodon takia ja kaikki oli vielä hyvin. Minut otettiin kuitenkin sairaalaan sisään. Perjantaina oli toisen pienen rakkaan sydän kuitenkin pysähtynyt. Supistukset ja oksentelu alkoivat...
  5. M

Hei kaikille =) Olin eilen neuvolassa ja siellä paljastui hemoglopiini arvoksi 95, joten jollei rupee nousemaan, niin nostetaan verensiirrolla. Kuulinkin eilen molempien vauvaleiden sydänäänet, jotka olivat 160 ja toisen 165. Oli se jännää. Viikon päästä on neuvolalääkäri ja siellä sitten...
  6. M

Älä nyt Kamilla. Mähän olin aivan ilman minkäänlaisia oireita viikolle 6 saakka. Ai niin, näin viime yönä unta, että saimme 7kk pienen adoptiopojan, olin siinä unessa niin onnellinen. Rakastin sitä lasta ensimmäisestä silmäyksestä saakka. Herätessäni olin niin iloinen ja onnellinen. Ajattelin...
  7. M

Hei taas kaikille! Tulin välillä ilmoittautumaan. Onkin ollut kuten tiedätte rankka raskaus, vuotojen takia. Tänään oli sitten niskapoimu-ultra ja siellä kaikki kunnossa toisella turvotusta 1,2 ja toisella 1,3mm joten normaalia sanoi lääkäri. Pelottaa vain toi ruokavalio kun olen kyllä syönyt...
  8. M

Hei, Olin juuri np-ultrassa ja siellä turvotusta 1,2 ja1,3 eli normaaleissa lukemissa. Joo tuli sitten juttua juustoista ja ette arvaa olenkos syönyt ravintolassa vuohenjuusto voileipiä ja vähän kaikkea. Sitten luin tuolta alkuraskauden hermoilijoista kun Lentoemo-76 pelotteli kaikilla ruoilla...
  9. M

Hei taas kaikille. Juhannus mennyt todella rauhallisesti, siis normaaliin juhannukseen verrattuna. Voi Ulpis.... Perhana, että pistää vihaksi. Nyt tosiaan uhohdat sen ukkos hetkeksi, mietit kaikkia kivoja juttuja. Pistät hyvät musiiikit soimaan ja rupeet kuule hellimään itseäsi. Kasvokuorinnat...
  10. M

Kiitos kannustuksista. lääkäriltä yritin kysyä, että miten tästä tulevaisuus, niin ei osaa kukaan sanoa mitään. On ollut vastaavia tapauksia ja kaikki kuitenkin mennyt loppuun asti hyvin. Ihan varmastí löytyy myös vastapuoleisiakin tapauksia. Ei nyt ihan hirveesti kiinnosta mennä nettiin...
  11. M

Lääkäri kysyi nyt viimeksi, että haluanko tulla sairaalaan sisään. Sanoin etten halua. Seuraavaksi meinaan kyllä jäädä sisälle. yksi päivä sairaalassa maksaa 26 euroa ja siihen kuuluu ruuat, lääkkeet, hoito ja ne sairaalan turbositeet mitä ei kaupasta saa. Kiitos rutistuksista. Kyllä tämä tästä.
  12. M

Moikka kaikille. Mulla alkaa pikku hiljaa tää mun kylmä itsehillintä pettämään. Olen itkenyt tänään koko ajan. Mulla piti olla eilen neuvola, mutta meninkin sen sijaan taas ensiapu polille. Verta tulee niin ettei mitään määrää. Ihan kuin olis joku hana jäänyt auki. No siellä sitten taas...
  13. M

No vuotoa, ai onko ollut, kysy vain kuinka monella ja kuinka paljon? On niitä onnekkaita joilla ei sitä vuotoa ole, mutta sitten vastakohtana esimerkiksi minä, Jolle lääkäri viimeksi sanoi, että ei ole sanottua ettenkö vuotaisi koko yhdeksän kuukauden ajan. Tää on todella puuduttavaa ja...
  14. M

Voi itku Tiiti, kaikkee sitä kuuleekin. Ihan niinkuin tekemällä tehtäis meille kaikkee jäynää. No ette arvaa missä taas aamuyöstä kävin :D No sairaalassapa tietty. Kovat kivut ja runsas vuoto, siis sillai taas että valui. No lääkäri kattoi ultralla (nyt mahan päältä...jeee) Sanoi että...
  15. M

Aivan mahtava saalis Soraya. Harjoitus mestarin tekee :D Tsemppiä siirtoon.
  16. M

Voi Ulpulummukku, olet siellä niin huolissasi, sehän on sitä äidin huolta. Toivotaan, että kaikki on siellä asukeilla hyvin. :heart: :heart: Mulla on sitten näitten pahoinvointien päälle hypännyt vielä migreeni :( Pääsen ylihuomenna hierojalle. Voi luoja miten vaikeaksi tää on meille...
  17. M

Ai kun oli ihana lukea Raitapaitaisen elämästä. On se niin ihanaa kun on asiat hyvin. B)
  18. M

Mulla kanssa jatkuvaa pahoinvointia ja tuntuu niinkuin menisi huonompaan suuntaan taikka sitten aika kultaa muistot. Tänään tuli aamupala parin tunnin kuluttua syönnin jälkeen ylös. Eilen kävin taas sairaalassa näyttäytymässä ja siellä oli sitten niin tyly naisgynekoloki, luulisi naisten...
  19. M

Hei kaikille, mulla on ollut niin ihana päivä tänään mieheni kanssa. Ollaan käyty torilla kahvilla ja sitten myöhemmin ranvintolan terassilla syömässä ja vaan nautittu. Oli pitkästä aikaa huoleton päivä ja oli niin mukava jutella mieheni kanssa ja naureskella kaikkia hulluja juttuja. Soitin...
  20. M

Mulla on ollut nyt pari päivää töissä ihan tösi ällö olo. Ei ole ooikein tiennyt, että tuleeko se oksennus vaiko ei. Lähdin tunnin ajoissa töistä tänään, kun on tuntejakin reippaasti sisällä ja on aivan törkee väsy. Eikö nää oireet lopu jo kohta! Ainiin Adeliini, tervetuloa vahvaan...

Yhteistyössä