Tulin eilen palstalle ja tarkoitus oli onnitella kyytiläisistä Merikeijua ja Vappista. Marlin surullinen tieto sai mut jotenkin ihan pois tolaltani. Samaa kohtaloa en toivo kellekään meistä. Kirjoitit
Marli, että teillä on ajatuksia miten eteenpäin, se kuulostaa hyvältä. Mutta muistattehan pysähtyä nyt ja antaa surun tulla kokonaan kipeästi ulos? Se pysähdyttää joskus joka tapauksessa, joten parasta kun suru ei ehti koteloitua ja kasvaa liian isoksi möykyksi. Uskon, että sinulla on kaikesta huolimatta levollinen tunne pienten poikiesi osalta. He ovat taivaan isän hellässä huomassa. Ehkäpä heillä oli siellä tärkeä tehtävä odottamassa, ehkäpä heitä tarvittiin siellä vielä enemmän? Lämpimät halit sinulle :hug:
Miru minunkin unessani olivat Marlin pienet pojat. Oli taas sellainen unien yö... Millään en ole kuitenkaan nähnyt unta kenenkään muiden lapsista, vaikka olen vähän koittanutkin :| Laitat sitten Miruliini tosiaan yksäriä, kun tiedät milloin olet tulossa. Viikolla 29 olen joitakin päiviä poissa Turusta, mutta koitan käydä lukemassa postiani kyllä. Muutoin lomani taitaa mennä kotinurkilla. Jos siis joku muukin käväisee "Ruissalon Aurinkokahvilassa" eli Turkkusen suunnalla kesän aikana, lähden mielelläni kahviseuraksi!
Sumuttelu alkavat ensi tiistaina, 8.7., ja piikittely 23.7. Että ei tässä vielä oireita pitäisi olla
Mitä nyt tissit mukavasti kipeät, mutta se on ihan normia näin kierron puolivälin jälkeen. Oikein odottelen silti, mitä Synarela tekee näin toisella kerralla. Auts, josko pukkaa vaihdevuodet täysillä tällä kertaa... Viimeksi selvisin parilla hikisellä yöllä, nekin vasta kun annos oli jo puolitettu. Vaan ihan sama, sitä kestää niin vähän aikaa.
Hanneli mulla on sama juttu: loman viimeisellä viikolla (pitäisi) olla punktio. Mä en jotenkin keksi parempaa lomapuuhaa kuin munapalleroisten kasvattelu, punktio ja siirto. Paras loma ikinä siis tulossa.
Kurre mitkä tosiaan ovat fiilikset? Ja pitikös sun mennä verikokeelle huomenna vai perjantaina?
"Mikä elo onnellinen
keinuvassa kehtolinnas!
Siellä kiikkuu oravainen
armaan kuusen äitinrinnas"
-7 veljestä -
PeePee voi vitsi! Miten sua nyt koetellaan...? Toivotaan tosiaan että zumeista johtuu. :hug:
Kamilla hyvä, että täti lehahti kylään, vaikka vierailu onkin ikävä näissä tunnelmissa... kiva kuulla, että "jaloillesi" olet pääsemässä myös. Muistathan ladata akkusi lomalla? Syksy tuo uudet koitokset tullessaan!
Hih,
Soraya ja Finttu kyllä te olette raskaina:heart: .
Tuoreet raskautuneet
Vappuviuhka ja Merikeiju, olen niin onnellinen, kun saitte molemmat vielä pakkaseenkin pikkuisia. :heart: Onnea! Nyt tosiaan
Toivotaan, että teidän lapsoset tekevät pesänsä näin kauniin vihreän kesän keskellä. Työkiireet ja muut hösötys ovat kaukana - kesä - vaavit - Meripoiju ja Pippuri - rakastava mies - Onni ja Toivo - !! (Tää oli siis kiinnittymismantra) Nauttikaa naiset!