Hakutulokset

  1. roberta

    mentiin naimisiin

    Kiitos onnitteluista =) Kummallista kun joku nimimerkillä vieras harmaana jaksaa kettuilla nettiin ehtimisistä yms. Ei varmaan oo muutakaan tekemistä :whistle:
  2. roberta

    mentiin naimisiin

    kiitoksia =)
  3. roberta

    mentiin naimisiin

    Ihanaa =) Mutta joo, mihkä joka paikkaan mun on nyt ilmotettava mun uusi nimi ja mitkä kaikki kortit yms on tilattava uudella nimellä? Mihkä se menee automaattisesti?
  4. roberta

    Sikamaisimmat temput, joita olet elämässäsi tehnyt?

    joo-o. oon yhen miespuolisen ystäväni kanssa harrastanut nettiseksiä,tekstariseksiä..ja oikeesti ollaan pantu muutaman kerran "hämärissä" olosuhteissä/paikoissa... Tätä on jatkunut vuositolkulla, en ees muista kuinka kauan :O Mulla on itellä ollut kaksi vakavaa suhdetta tänä aikana. Mies...
  5. roberta

    nestettä

    Kamalaa,mulla on nestettä kertynyt jalkoisiin käsiin ja jopa kasvoihin! Oikeesti tosi paljon=( Inhottavan kiristävä olo ja särkee jalat työpäivän jälkeen..sormet on ninku nakit ja ei kunnolla toimi..Mitä kamalaa mulle tapahtuu? Juon aika paljon vettä päivän aikana,yli kaks litraa,nii ei voi...
  6. roberta

    croksit

    :wave:
  7. roberta

    Mikä tytöllä oikein on?

    vesirokkoa kuvan, vaikkakin vähän epäselvän perusteella.. ei aina tuu kuumetta.
  8. roberta

    Tramppis teltalla

    Juu, poika osti säästöillään ja juu kyllä sielä mahtuu pomppimaan! Minäkin!
  9. roberta

    croksit

    Mikä olikaan se paikka,jossa oli noita muovikenkiä tarjoushinnoin? Joku nettisivu..täälä oli joku aika sitten linkkiä..
  10. roberta

    Trapoliini teltalla

    Eli juu... tietääkö joku missä myydään niitä jättitramppiksia teltalla? Ja onko "suolasen hintasia?
  11. roberta

    Pihan kivetys/laatoitus

    upupuppista
  12. roberta

    Velkaneuvoja, mitä siellä keskustellaan?

    Soita sinne ja kysele niin selviää. En usko että "pitää" olla luottotiedot mennyt!
  13. roberta

    Pihan kivetys/laatoitus

    Kiitos!! Paljonko sun tutulle tuli yhteensä sitä pinta-alaa? Paljonko tuli maksamaan? Siis suurinpiirtein :) ? Tuo sivusto oli tosi hyvä,lisäsin suosikeihin jotta saan isännälle näyttää =)
  14. roberta

    Pihan kivetys/laatoitus

    ei sulla kuvaa olisi? Mä en oikeen muutakaan keksi kun kivetyksen ja pakkohan tuo on korjata toi piha. Edellinen omistaja vähän korjaillu asvalttia joskus betonilla :| Joka tapauksessa siis vaikka mitä laittaisi niin on tuo vanha piikattava pois. ja kyllähän se kalliiksi tulee. Ei voi mitään.
  15. roberta

    Pihan kivetys/laatoitus

    Onko teille tehty? Minkälainen? Oliko kallista? Meillä on risa asvalttipäällyste ja pitäisi miettiä muita vaihtoehtoja..
  16. roberta

    Jotta lapsilla olisi hyvä olla...

    huh huh........
  17. roberta

    120 levee runkopatjasänky

    Oikeesti mä ostasin sen sängyn...ilmottauru ny pliis
  18. roberta

    120 levee runkopatjasänky

    mä en löytänyt porin alueelta...en oo oikein taitava käyttämään sitä...
  19. roberta

    120 levee runkopatjasänky

    :wave:

Yhteistyössä