Hakutulokset

  1. S

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Heips Tulin kertomaan että meidän perhe on kasvanut potran pojan verran. Poika siis syntyi 6.12. klo 14.09. Mittaa oli kertynyt 54cm ja painoakin 4605g. Synnytys meni rauhallisemmin kuin olisin uskonutkaan. Torstaiaamuna lorahti housuihin lapsivettä ja tuli vähän veristä limaa. Soitin...
  2. S

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Olen kyllä käynyt päivittäin lukaisemassa jutut mutta olen vapaaehtoistyössä mukana ja yksi isompi tapahtuma vei voimat. Eilen käytiin vaihtaan auto! Jee, olen odottanut sitä kuin lapsi joulua. Kyllä nyt vois lähteä synnyttään kun on edes auto millä koko suuri perhe mahtuis tulemaan...
  3. S

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Heips kaikille pitkästä aikaa! Olin keväällä ja alkukesästä aktiivisesti mukana palstalla, mutta kesälomilla vähän vieraannuin ja elokuun alkupuolelta asti olen ollut saikulla eikä mulla ollu konetta käytössä kuin iltaisin eli tietäähän sen etten pysynyt kärryillä. Nyt mulla on ikioma kone ja...
  4. S

    JOULUNODOTTAJAT HEINÄKUUSSA!

    Heips Vika päivä töissä ja sitten neljä viikkoa lomaa! Meidän pojatkin on laskenut aamuja ja veivät tänään vohveleita päiväkotiin loman alkamisen juhlistamiseksi. Pakko kertoa hauska juttu. Aamulla juttelin esikon (4v) kanssa vauvoista ja hän ihmetteli miksi miesten ja poikien masuissa ei...
  5. S

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Olen ymmärtänyt että täysiaikainen raskaus (40 vkoa) jaetaan 10:een 4 viikon mittaiseen raskauskuukauteen eli 4. raskauskuukausi on viikot 13-16, 5. raskauskuukausi 17-20 jne Korjatkaa jos olen väärässä Sue 17+4 ja 5. raskauskuukausi menossa Ja eiköhän siirrytä jo heinäkuun listalle...
  6. S

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Heippa taas pitkästä aikaa mmilia ja Ummali ainakin kärsii samoista vaivoista kun minä eli alhaisesta hempasta ja sen ah niin ihanista seurauksista. Viime viikolla ryhdistäydyin ja aloin juomaan sitä Kräuterblutsaftia (rautayrttijuoma) ja olo koheni silmissä! Pääsin lopultakin nauttimaan...
  7. S

    Sairaslomaa huonon hemoglobiinin takia?

    Mulla nyt menossa 17. viikko ja hemppa oli viikko sitten tippunu 120 -> 103. Kysyinkin sairaslomaa, sillä lepohan siihen auttaa mutta ei tippunu. En kyllä valitellu vielä silloin väsymystä. Tuntuu että sykekin nousee ja pumppu jyskyttää kovemmin... kurjaa
  8. S

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Ihanaa, lopultakin selviä liikkeitä! Reilu viikon on tuntunut "sisäistä kutinaa" mutta ei niitä liikkeiksi voinut sanoa. Äsken muljahti kaksi kertaa tosi selvästi! Viikkoja siis 16+3 Olen niin happy! :) Muuten väsymys meinaa taas ottaa ylivallan, varmaan johtuu siitä onnettomasta...
  9. S

    Koska ootte tunteneet liikkeet 3.raskaudessa?

    Siis kolmatta odotan ja viikkoja nyt 16+3 ja äsken tuli ekat selvät voltit! Ihanaa, olen kanssa jo odottanut tätä. Reilu viikon on tuntunut "sisäistä kutinaa", mutta ei niitä liikkeiksi voi vannoa. -Sue-
  10. S

    Sairaslomaa huonon hemoglobiinin takia?

    Onko teillä kokemusta millä raskausviikoilla ja millä hempan arvoilla on pistetty sairaslomalle? Itellä olo aika heikko mut terkka ei ainaka antanu sairaslomaa. Kertokaahan kokemuksia!
  11. S

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Heippa kaikille, olenkin pysytellyt taka-alalla jonkun aikaa. Omasta navasta sen verran, että maanantaina oli toinen neuvola 15+2 ja kaikki paitsi hemppa oli ok. Hemppa oli pudonnut 120 -> 103. Olokin on kyllä vähän hutera, hengästyn helposti ja päiväuniakin olen nukkunut. Terkka sanoi että...
  12. S

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Katherinelle paljon voimia ja rohkeutta kohdata suuri suru. Jännä että eilen mulle tuli Meidän Perhe -lehti ja siinä oli juttu kohtuun vkolla 36 kuolleesta vauvasta. Järkytyin siitäkin niin etten voinut lukea koko juttua heti. Ja nyt tämä uutinen. Ei ole sanoja joilla lohduttaa, haleja...
  13. S

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Heips kaikille, nyk Sue ent Suski ilmoittautuu että on lopulta rekisteröitynyt ja mukana jengissä! Nimmarin vaihto johtu rekisteröinnistä. Mauahtavaa, korjaatko nimen listaan Puhtia on tullut lisää, väsymys hellitti ja olo alkaa olla ihan mukava. Ei pahemmin vaivoja, iltaisin välillä...

Yhteistyössä