Hakutulokset

  1. M

    Ekaa kertaa ivf

    Oikein paljon Onnea Kitty!!! Noin pitkän odottamisen/yrittämisen jälkeen on varmaan upee tunne.
  2. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Onnittelut Haalistunut!! Kyllä se plussaa on. Mulla oli to, pe ja su haalea ja nyt tiistaina selvä viiva. Tein ekat testit apteekin testillä (tiedä sen luotettavuudesta) nyt tein predictorilla ja tuli tosi selkeä täplä. Testipäivä olisi ollut toi perjantai. Mun käsityksen mukaan sieltä ei...
  3. M

    Ekaa kertaa ivf

    Elina :'( Parempi onni ensikerralla! Muille piinaajille ja testaajille pidetään peukkuja. Mä olen ollut edelleen tosi turvoksissa, sanoivat sen johtuvan kun oli paljon munarakkuloita joita jätettiin punkteeraamatta nyt ne on keränneet nestettä. Jos en olisi tullut raskaaksi ne olisi jo...
  4. M

    Ekaa kertaa ivf

    Kyllä näyttäi onnistuneen eli testi näyttää kahta viivaa!!!! ei mikää kaikkein vahvoin mutta kumminkin. Nyt se tuli jo alla kahden minuutin kun ekalla kerralla meni yli viiden minsan. Käyn nyt alkuviikosta verikokeissa, sitä ei jotenkin usko ennen kuin joku kertoo sen. Pitkää pinnaa...
  5. M

    Ekaa kertaa ivf

    Tein aamulla testin, nega :'( Meni jonkin aikaa kun laitoin sen roskiin ja silloin siinä oli heikko viiva!? Mulla loppuu luget vasta tänään joten aijon tehdä vielä huomenna testin, varmuudenvuoksi. Mä olen ollut pari päivää tosi turvoksissa (tukala olo), ei ole voinut pitää housuja jalassa...
  6. M

    Ekaa kertaa ivf

    Hei taas. pp11 menossa ja tuntemuksia jos jonkinlaisia. Viime torstaihin asti ei tuntunut missään mitään sen jälkeen rinnat on ollet arat. Maha on pumpula ja milloin tuntuu vasemmalla milloin oikealla pistoa. Usein on tossa navan alapuolella vaakatasossa sellaista jomotusta. Sitä jomotusta on...

Yhteistyössä