Hakutulokset

  1. T

    Imetystukiryhmä

    Lapset (vauvat ja isommatkin sisarukset) on tervetulleita imetystukiryhmiin. Monessa paikassa isompia lapsia varten on leluja ja leikkitilaa, ja vauvahan on hyvä olla mukana jo siksikin, että jos on imetyksessä ongelmia, niin voi tarkistaa imuotetta ym.
  2. T

    Raskaus ja miehen haluttomuus

    Onpa ihanaa huomata, ettei olla yksin tämän ongelman kanssa! Koitetaan joo kaikki jaksella, meilläkin sitten imetyksen (silloin oli mun vuoroni olla haluton...) päätyttyä alkoi uusi kukoistuskausi, joka sitten katkesi tähän raskauteen. Mutta onhan se palkintokin kyllä ihana, itselleni tämä...
  3. T

    Raskaus ja miehen haluttomuus

    Kiitokset kovasti sympatioista! Ollaan vajaassa puolessa välissä raskautta ja kaksi kertaa olen saanut hänet raskausaikana houkuteltua petipuuhiin. Nyt ei enää mikään houkuttelu auta. Vauva ei siis vielä ole niin iso, että voisi mitenkään tuntua, mutta kuulemma hänen olemassaolonsa häiritsee ja...
  4. T

    Raskaus ja miehen haluttomuus

    Heh, täällä on erinäisissä keskusteluissa sivuttu raskausajan haluttomuutta ja meillä on tuo ongelma ihan toisinpäin. Itsellä haluja riittäisi, mutta mies ei vaan voi harrastaa seksiä, kun vauva on masussa. Siis kyllähän hänelläkin haluja olisi, mutta hänen ajatuksissaan "se" on nyt vauvalle...
  5. T

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Tämä yksi Titania täällä on ollut toodella laiska kirjoittelemaan mitään, mutta lueskelemassa olen käynyt silloin tällöin. Meillä on nyt oltu "paljaaltaan" :p siis ilman mitään ehkäisyä muutaman viikon ajan, joten listaan voi kyllä jo kirjata meidän yk 1 alkaneeksi. Kiertopäiviä yritän olla...
  6. T

    ensimmäinen ovulaatiotesti tehty

    Heippa! Ovistesteistä täytyy aina muistaa, että ne eivät kerro tapahtuuko ovulaatio todella, vaan ne osoittavat ovulaatiota edeltävän LH-huipun, jonka seurauksena munasolu irtoaa, jos on irrotakseen. Eli ovistestin plussa ei vielä 100% varmasti todista oviksen tapahtumista, vaan vain...
  7. T

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Ippu Jännä juttu tosiaan tuo monta päivää plussaa näyttävä ovistesti! Käypä katsomassa tämä juttu! ;) http://www.peeonastick.com/opkhpt.html Eli ovulaatiotesti voi toimia myös raskaustestinä, koska hCG ja LH ovat samantyylisiä hormoneja... Mutta muistelisin myös, että PCO saattaa häiritä...

Yhteistyössä