Hakutulokset

  1. Ä

    Vitsi et tein hyvän löydön kaupassa tänään =)

    Sellainen kattokruunu johon voi laittaa kruunukynttilöitä, mukana tuli lasit jotta saa laitettu tuikkujakin, jotain valurautaa tms JA MAKSOI VAAN 9,90e, oli puoleen hintaan.. ja voi vitsi se on hieno meidän keittiössä :D Meillä kun ei keittiössä ole ruokapöydän päällä lamppua ollenkaan kun...
  2. Ä

    Jos olis vatsatautia, niin eikös oksentelun ois pitänyt jo alkaa? Eilisillasta asti maha ollut tosi kipeä

    Uskaltaakohan huomenna lähteä ihmisten ilmoille jos maha vielä kipeä? Nyt kun on tuota vatsatautia liikkeellä. Eikö oksentelu ala yleensä aika nopeasti jos on vatsatauti kyseessä
  3. Ä

    Pääsettekö yksityisviesteihin?

    mulla ei ole pitkään aikaan avannut koko kansiota
  4. Ä

    Teinköhän väärin? Löysin ruskean läpinäkyvän purkin jossa oli pillereitä, jätin sen rappukäytävän ilmoutustaululle

    talossa asuu paljon vanhuksia, varmasti on jonkun heistä. Entä jos olikin jonkun jotain tosi tärkeitä lääkkeitä, tai jos joku ottaa ne kenelle ne ei kuulu. Mitä niille olis pitänyt tehdä? Jätin ne sen rapun ilmoitustaulun päälle, jonka edestä ne löysin
  5. Ä

    saapi poistaa =)

    ........
  6. Ä

    Miksiköhän tuo yksityisviestien kirjekuori ei muutu aina keltaiseksi jos on uusia viestejä

    välillä se on harmaana vaikka siellä olisikin uusia viestejä. Onko muilla samalla tavalla? sen olen huomannut, että jos on jo lukenut yhden viestin sieltä niin ei ole enää keltainen vaikka olisikin muita viestejä, mutta välillä se ei muutu ollenkaan keltaiseksi
  7. Ä

    Tuolla kirpparipuolella on kyllä ihan turha yrittää tienata mitään ylimääräistä

    kun ostelee samaan aikaan kolminverroin tavaraa mitä on saanut myytyä :whistle: :D
  8. Ä

    iiiiik, mulla oli lähetetyt kansio 154% täynnä, onkohan yv:t silti menneet perille?

    yläpuolella luki ettet voi lähettää uusia viestejä ennenkuin olet poistanut tai siirtänyt tallennetut kansioon, silti mulle on tänäänkin jo vastattu, eli onkohan nyt kaikki yv:ni menneet siltikin perille
  9. Ä

    Jos käy hesessä jossa käy s-etukortti ja hesen kortti niin kumpaa kannattaa käyttää?

    Kummasta saa paremmin bonusta? Vai onko laskettu niin, että molemmista saa samanverran
  10. Ä

    Mitä piirrettyjä teillä katsotaan youtubesta? Mä just hoksasin et siel on toooosii paljon puuhapeteä yms

    tein suosikkeihin oman kansion niille ja nyt siellä on toooosiiii pitkä lista kaikenlaisia piirrettyjä. Helppo klikata ja lapset voi sit katsoa koneelta :D Mitäs teillä katsotaan sieltä? Mä en keksiny oikein ku just noi puuhapetet, tomi traktorit, yhen tohtori sykerön löysin sekä yhden...
  11. Ä

    %*#&%##&%¤% ärsyttää kun miniläppärillä on tuolla kirpparin puolella niin toi mainos pomppaa koko näytön kokoiseksi tuohon

    siis aina kun sinne menee niin pomppaa se kirjakerhon mainos, onko jollain miniläppäriä linuxen käyttöjärjestelmällä ja osais neuvoa mua et miten saan sen asetuksen joka estää tuollaiset..
  12. Ä

    Essi81 sulla yv täynnä, oon yrittänyt jo monta päivää laittaa viestiä

    tyhjennätkö sen verran et saan laitettua viestiä
  13. Ä

    Eikö tosiaankaan saa katsottua koska joku on kirjautunut, ellei löydä jotain hänen viestiään

    siis esim viesteistä ei pääse klikkaamaan nikkiä että pääsis toisen profiilisivulle, vaan pitää klikata jostain viestistä mihin toinen on kirjoittanut. Entä kun sellaista ei löydy? entäs toi haku? kun en ole ikinä saanut sitä toimimaan, toimiiko edes? vai onko vain mussa vika :D aina tulee...
  14. Ä

    Miten saa liitettyä kuvan näkyviin tuonne kirpparille?

    siis niin ettei ole mitään linkkiä tms vaan kuva näkyy suoraan ilmoituksessa. Pitääkö silti laittaa se ensin jonnekkin nettiin? vai saako suoraan koneelta?
  15. Ä

    ä.pakkauksen kuvat kelan sivuilla!

    Siispä nyt on vuoden 2007 äitiyspakkaus kuvina kelan sivuilla... Ihan on kivat vaatteet...toivoisin itse enemmän sellaisia jotka käy molemmille...(toisille värit ei merkitse niin paljon mutta itse en osaisi käyttää sinistä tytöllä noin esimerkiksi) Mutta ulkohaalari on ihan huippu ja muutenkin...
  16. Ä

    Äitiyspakkaus

    Puhutusta äitiyspakkauksesta ei ole vieläkään kuvia kelan sivuilla...eikö todellakaan ole vielä pakkaus jaossa vai mikähän siellä mättää. Käy ihan ärsyttämään pikku hiljaa... Muutamia kuvia olen nähny netistä mut odotan niin kovasti et sais nähdä tarkat kuvat... Itsellä on jo viikko 22 menossa...
  17. Ä

    missä vaiheessa "oikeaan"sänkyyn

    Juu elikkäs meilä tyttö 1v3kk ja mielessä on käynyt jo monesti että missä vaiheessa siirtäis lasten jatkettavaan sänkyyn, kun pinnasänky on sillä lailla hiukka ahdas paikka jo ,mutta en ole vielä hankintaa tehnyt, koska tuntuu että miten se nukkuis omassa oikeessa sängyssä. nyt se on ollut...
  18. Ä

    lidelin vaippa???

    eli kyselisin että ovatko kyseisen puljun vaipta mistään kotoisin,ovatko yhtä imukykyisiä kun esim libero?? en ole uskaltanut ostaa kun ei mitään tietoo onko vaipat siellä kunnollisia ja ovatko 1-vee pojan pepulle sopivai.(ettei siis liian kovia taikka aiheuta ihottumaa) kiitos etukäteen...
  19. Ä

    Leikittekö??

    Siis leikittekö lastenne kanssa paljon päivän aikana siis ihan että istutte lattialla leikkimässä? Vai miten teillä tehdään annatteko mieluummin lastenne leikkiä leikkejänsä keskenään? Yllätys yllätys täälä on taas yksi äiti joka potee huonoa omaatuntoa kun ei osaa leikkiä lasten kans.... :(...

Yhteistyössä