Mitä piirrettyjä teillä katsotaan youtubesta? Mä just hoksasin et siel on toooosii paljon puuhapeteä yms

tein suosikkeihin oman kansion niille ja nyt siellä on toooosiiii pitkä lista kaikenlaisia piirrettyjä. Helppo klikata ja lapset voi sit katsoa koneelta :D

Mitäs teillä katsotaan sieltä? Mä en keksiny oikein ku just noi puuhapetet, tomi traktorit, yhen tohtori sykerön löysin sekä yhden kokonaisen nalle puhin

(en taida osata viel ihan hakea sieltä)

Löytyisköhän sieltä "Ystäväni Anna" joulun pyhinä tulli telkarista ja yhden jakson tajusin talentaa kovalevylle, mutta loput kolme jäi talentamatta. Ovat nyt katselleet sitä yle areenasta, mutta neidille taitaa tulla suurisuru kun ei sitä enään sieltä löydy.

lintukoto
Vissii aika usein katsoneet sitä kun meidän tyttö 5v on alkanut mua sanomaan Assi-tädiksi ja miestä(lapsien isää) Eki-sedäksi ja veljeään Tomiksi.
Nämä nimet seikkailee siinä sarjassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Löytyisköhän sieltä "Ystäväni Anna" joulun pyhinä tulli telkarista ja yhden jakson tajusin talentaa kovalevylle, mutta loput kolme jäi talentamatta. Ovat nyt katselleet sitä yle areenasta, mutta neidille taitaa tulla suurisuru kun ei sitä enään sieltä löydy.

Yhteistyössä