Hakutulokset

  1. L

    patti takaraivossa

    mitä vois olla.. mulla patti tuolla kallonpohjassa. kova pallero, ehkä sormen pään kokoinen. ei kipeä. muljuu kun painelee. ollut ehkä puolisen vuotta. tuntuu, että välillä ehkä pienempi, välillä isompi. taas aloin vaivaamaan päätäni..
  2. L

    patti takaraivossa, ei ihan korvantakana.

    ..mikä voi olla? on tosin ollut jo pidempään, muistaakseni viime talvena sen löysin. unohtanut koko jutun ja tänään taas menin löytämään sen. en tiedä onko ollut välillä pois, mutta siellä se taas on. sellainen herneen kokoinen pallero. ehkä just tossa kallonpohjan lihasten päällä, vai mikähän...
  3. L

    Hirvi unessa? mitä tarkoittaa..

    mitähän mahtaa tarkoittaa jos näkee monta yötä hirvestä unta. ensin taisin nähdä vain yhdestä hirvestä, viime yönä niitä oli kaksi ja juoksivat kovaa kyytiä suuret sarvet päässä mun ohitse usvan läpi. uni ei ollut pelottava, mutta siis toistunut pari kertaa eri muodossa..
  4. L

    perunasoselaatikko

    nopeasti perunasoselaatikon ohjeita. perunoita ja jauhellihaa kaapissa ! auttakaahan koti-kokkia! kiitos jo etukäteen! :wave:
  5. L

    kutsukorttiin runo

    semmosta vaan, että voisko joku jelppiä ja kertoa jonkun kivan runon 1v kutsukorttiin? selannut kaikki "runosivut" läpi, eikä tunnu löytyvän..
  6. L

    8kk ikäisen maistelut ja syöminen

    miten opettaa 8kk ikäinen syömään rakeisempaa ruokaa? tuntuu että kaikki jumittaa kurkkuun ja tulee yökkäys. sormi ruokaa olen kokeillut, esim keittänyt makaroonia ja sen semmoista..onko ideoita mitä vois antaa maistella? mitä annatte 8kk ikäisen maistella? täällä hyvä ruokahalu, soseet...
  7. L

    taas tästä hoitoon jättämisestä

    eli 8kk ikäisen lapsosen vuorokauden hoitoon jättämisestä mielipiteitä? eli tarkoitus olis jättää tyttö mummulle vuorokaudeksi..tai siis mummu tulee meille kotiin vahtimaan. meno on tärkeä, joten tottakai jätän tytön hoitoon. ja eihän siinä mitään. äitistä se tuntuu vain pahalta, vaikka...
  8. L

    7kk vihree kakka

    joo siis kiva aihe..mutta meidän lapsella ollut vihree kakka muutaman viikon. siis vihertävää ja ryynimäistä. ei ole kipee, ei masuun koske. ruokahalu hyvä! kaikki siis hyvin! tuli vaan mieleen kysyä, että miksähän se on vihreetä? syönyt kaikkea mahdollista purkki ruokaa, ihan normaalisti...

Yhteistyössä