Hakutulokset

  1. A

    ensimmäisen ja toisen lapsen...

    ero helppoudessa. itselläni yksi lapsi joka vuoden ja toinen masussa. alussa ollaan mutta pelottaa... :'( pelkään siis että, esikon vauva aika toistuu. se oli kamalaa aikaa. vauvalla oli koliikki ja heräili öisin 2-3välein ja päivällä nukkui 15min kerralla ja sitten monen tunnin valvomisputki...
  2. A

    YASMIN e-pilleri, kokemuksia?

    sivuvaikutuksena raskaus... :D muuten ihan hyviä...
  3. A

    uusi raskaus ja peräpukamat?

    voidaankohan pukamat poistaa synnytyksen yhteydessä.. :ashamed:
  4. A

    uusi raskaus ja peräpukamat?

    :attn: :attn: :attn:
  5. A

    uusi raskaus ja peräpukamat?

    :laugh: eli aamun avaus... ekassa raskaudessa tuli pumakamat mitkä kestäneet vuoden ja nyt odotan toista. minua pelottaa suuresti että, nuo pahenevat synnytyksessä... miten teillä muilla pukamat omaavilla käynnyt? :ashamed:
  6. A

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    PIMMI84 huomasin että sinullakin pieni lapsi, vielä pienempi kuin minulla ennestään. mitkä ovat fiilikset toisen tulokkaan suhteen? itse olen reilu 1 veen yh-äiti ja tuleva pelottaa..miten jaksan jne...siksi ajattelin kysellä sinun fiiliksiäsi. masukki:harkitsin siis keskeytystä ja olen...
  7. A

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

    eli ikä 22 ja yksi 1vee lapsi. raskaana e-pillereistä huolimatta...yksin. vähän haikea fiilis..vielä ei tietoa mitä teen, mutta ilmottaudun siltikin. LA luultavasti maaliskuun 21.pvä nyt n. 6-7rv. mitään oireita ei ole ollut pahemmin; alavatsa kipeänä ja selkä välillä. huono olo ei ole ja...
  8. A

    Vauvan silmä rähmii

    keitä vettä ja aamuin illoin pyyhit puhtaalla pumpulilla. Muista kumpaakin silmään omat puhtaat pumpulit + kuivaus. vältä tuulessa pitämistä, saattaa pahentaa silmän oireita. Jos kestää viikon pidempää tuosta pyyhkimisestä huolimatta niin LÄÄKÄRIIN, se on myös minun mielipiteeni. Kyseessä joko...
  9. A

    Ikeniä puuduttava aine

    Geelin nimi muistaakseni Bonjela. Sitä saa myös muista maista, muttei suomesta. miksiköhän? :whistle:
  10. A

    mun pää hajoaa......en jaksa yksin!

    lapsen mummo "ei ehdi" ottaa lasta, toinen mummo ei halua olla tekemisissä edes meidän kanssa...kummeista puhumattakaan...lapsen isän kohdalla ei auta nyrkin pöytään lyömiset...kokeiltu on...hän on niin itsekäs että, oikeinpäähän ottaa, miten joku voikaan olla niin itseään täynnä. omat jutut...
  11. A

    mun pää hajoaa......en jaksa yksin!

    tänään olen ollut hermo romahduksen partaalla... :headwall: tyttö itkee koko ajan, kulkee perässä ja huutaa. en saa edes imuroitua koska alkaa suora huuto, ennen ei ole imurinta pelännyt; päinvastoin! :| yöt nukuttu huonosti...viime yönä heräsi jo puoli 4 aamuyöllä... :headwall: päiväunia ei...
  12. A

    Risitäistarjoilusta, auttakaa!!

    hmmm....kiiselli pois, samoin pulla ja leipäjuusto...ellei sitten ole ruoka tarjoilua. meillä oli: karjalanpaisti + potut (tuli väkeä matkan takaa) leipäjuusto ja lakkahillo 3 eri salaattia (muistaakseni feta, aurinkoinen raaste ja joku pasta salaatti) mehua vettä kahvia teetä...
  13. A

    HUOM! AURINKO RASVOISTA....

    onko nyt kellään "pätevää" tietoa noista aurinko voiteista, kun kuitenkaan tuolla pihalla ei viitsisi noin kuumalla pitkähihaisissa hillua. olen käyttänyt 11kk tytölläni nivean 25 sk aurinko rasvaa (nivea for kids)....luin sitten jostain ettei tuon ikäiselle saisi laittaa aurinko rasvaa... olen...
  14. A

    uusi palstailija esittäytyy...

    siis ei kyllä onnistu multa *lähtee lukemaan ohjeet uudelleen* :|
  15. A

    uusi palstailija esittäytyy...

    http://www.mesenet.org/hymiot/2/Mes[img]
  16. A

    uusi palstailija esittäytyy...

    luin jotain ohjeita, joten josko nyt...
  17. A

    uusi palstailija esittäytyy...

    enpä tainnun onnistua
  18. A

    uusi palstailija esittäytyy...

    taustalla olen enimmäkseen pörräillyt ja harmaana joskus jotain kommentoinut...nyt sitten oikein rekisteröidyin...vaikka näiden uusien sivujen kunniaksi! :D olen yhden 2006 heinäkuussa syntyneen neidin yksinhuoltaja äiti.... täytynee nyt sitten kokeilla onnistunko minäkin laittamaan...

Yhteistyössä