mun pää hajoaa......en jaksa yksin!

tänään olen ollut hermo romahduksen partaalla... :headwall: tyttö itkee koko ajan, kulkee perässä ja huutaa. en saa edes imuroitua koska alkaa suora huuto, ennen ei ole imurinta pelännyt; päinvastoin! :|
yöt nukuttu huonosti...viime yönä heräsi jo puoli 4 aamuyöllä... :headwall: päiväunia ei nuku kuin max. 1h koko päivän aikana, en saa häntä vain nukkumaan!

lapsen isä "auttaa" kun häntä itseään kiinnostaa...usein sanoo, että on jo sopinut muuta tekemistä. tyttöä ei suostu ottamaan yö kylään milloin minkäkin syyn takia! :kieh: en kertakaikkiaan jaksa...kauhean huono omatunto viime päivistä, varsinkin tänään...
olen karjunut tytölleni ja tiuskinut...yhdessä vaiheessa oli jo pakko mennä toiseen huoneeseen itkemään ja rauhoittumaan. olen todella väsynyt.... :'( tuntuu että, pää hajoaa hetkellä millä hyvänsä...

ei ole ketään kuka auttaisi, edes lapsen isästä ei siihen ole...en edes muista milloin viimeksi olen saanut olla rauhassa....mä en jaksa!

mikä tota tyttöäkin vaivaa, kun koko ajan kitisee...siis oikeasti KOKO AJAN!

onkohan se saanut jotain traumoja kun sille huusin...pyysin kyllä anteeks siltä, mutta maltti meni tosissaan ja en mahtanut mitään....lastani en kyllä voisi satuttaa...mutta tuntuu pahalta kun hänelle huusin....

olen niin loppu...
 
mä en osaa edes kuvitella kuinka väsy oot :( vaikka mulla on mies ja muitakin apuja (tarvittaessa) niin silti meinaa kotiäitiys välillä käydä aika pahasti hermoille...etenkin kun meidän neiti on keksinyt kiukuttelun |O

ei kiltille äiteelle sais olla tuhma ja hankala ja ja ja kaikkea muuta mikä tähän ikään liittyy :ashamed:

voimaa sulle kuitenkin, ja koitat vaan maltaa mieles, mä en kuitenkaan usko että huutaminen on pahinta mitä voit lapselle tehdä...vaikkakin olis kiva ettei itsekään menettäis malttiiaan, mutta me ollaan vaan ihmisiä :hug:

hiukan painaa mullakin nyt remontti/aamuväsymys, joten en ota vastuuta kaikista sanomisistani :whistle:

nauti ainakin kaikista hyvistä hetkistä lapsesi kanssa =)
 
Soitat nyt vaan sille lapsen isälle että Jumalauta! Nyt tarttet ees illaks vapaata itelles! Yleensä äänen korotus ja nyrkin lyönti pöytään vasta tehoaa; silloin ukot älyää että oikeasti vois vähän auttaa...
 
koi-isä
Lapset vaistoaa ja heijastaa vanhempien tuulen, jos olet väsynyt ja ärtynyt lapsi tuplaa sen... eipä paljoa lohduttaa.
Unohda imurointi ja muut, otat rennosti ja teette jotain kivaa... kyllä se siitä. Jos ei asuttaisi kaukana voisitten tulla letuttamaan. :)

Paistaa se päivä joskus risukasaankin!
 
lapsen mummo "ei ehdi" ottaa lasta, toinen mummo ei halua olla tekemisissä edes meidän kanssa...kummeista puhumattakaan...lapsen isän kohdalla ei auta nyrkin pöytään lyömiset...kokeiltu on...hän on niin itsekäs että, oikeinpäähän ottaa, miten joku voikaan olla niin itseään täynnä. omat jutut tärkeimpiä, kuin lapsi...sille en voi mitään...ehkä haen kaupasta korvatulpat vaimentaman tuota huutoa.... :ashamed: :whistle: on niin kauhea olo....
 
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Lapset vaistoaa ja heijastaa vanhempien tuulen, jos olet väsynyt ja ärtynyt lapsi tuplaa sen... eipä paljoa lohduttaa.
Unohda imurointi ja muut, otat rennosti ja teette jotain kivaa... kyllä se siitä. Jos ei asuttaisi kaukana voisitten tulla letuttamaan. :)

Paistaa se päivä joskus risukasaankin!
Voi ku täälläki asuis lähellä joku jonka kans lettuilla..Oletan että puhutaan siis ihan letuista... Tohon seinän taa muuttaa nyt lähipäivinä yh-äiti pienen lapsen kans. Mä todella toivon että saisin siitä kaverin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Lapset vaistoaa ja heijastaa vanhempien tuulen, jos olet väsynyt ja ärtynyt lapsi tuplaa sen... eipä paljoa lohduttaa.
Unohda imurointi ja muut, otat rennosti ja teette jotain kivaa... kyllä se siitä. Jos ei asuttaisi kaukana voisitten tulla letuttamaan. :)

Paistaa se päivä joskus risukasaankin!
Voi ku täälläki asuis lähellä joku jonka kans lettuilla..Oletan että puhutaan siis ihan letuista... Tohon seinän taa muuttaa nyt lähipäivinä yh-äiti pienen lapsen kans. Mä todella toivon että saisin siitä kaverin.
Mähän kutsuin sut koko kesäks meille lettuilemaan...Kipin kapin ny pakkaamaa. :D

 
No sitte jos isä on tollanen kusipää, niin eihän se auta. :/

Menkää ulkoileen! Jonneki missä tiedät lapsen touhuavan mielellään, niin ei jouda sitten kiukkuamaan. Teillä molemmilla pääsee mieli rauhottuun, ja loppupäivä menee taatusti helpommin sitte. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seireeni:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja koi-isä:
Lapset vaistoaa ja heijastaa vanhempien tuulen, jos olet väsynyt ja ärtynyt lapsi tuplaa sen... eipä paljoa lohduttaa.
Unohda imurointi ja muut, otat rennosti ja teette jotain kivaa... kyllä se siitä. Jos ei asuttaisi kaukana voisitten tulla letuttamaan. :)

Paistaa se päivä joskus risukasaankin!
Voi ku täälläki asuis lähellä joku jonka kans lettuilla..Oletan että puhutaan siis ihan letuista... Tohon seinän taa muuttaa nyt lähipäivinä yh-äiti pienen lapsen kans. Mä todella toivon että saisin siitä kaverin.
Mähän kutsuin sut koko kesäks meille lettuilemaan...Kipin kapin ny pakkaamaa. :D
Ai niin. :whistle: Joo mä alan pakkaamaan.

 

Yhteistyössä