Hakutulokset

  1. petriina

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    heippa vaan kaikille ja iloisia ultrauutisia. siellä meidän papunen heilui kun heinämies ja vauhtia oli ihan kamalasti,eli kaikki hyvin lauantain aamu vuodosta huolimatta. huoh, iso kivi tippu sydämeltä. rakenne ultra 7.11 sitä odotellessa:) petriina ja papunen 11+3 ultran mukaan 11+5 mut...
  2. petriina

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Malendra :heart:voimia...itsellä huomenna ultra ja pelottaa ihan kamalasti et mitä siellä tulee vastaan. vuotoa ei luojan kiitos ole ollut enää mut jotenkii pistää mietityttämään täällä pienessä päässä...tiukka yö edessä kun kuitenkin mietin huomista, ja työ aamu . ultra kahden maissa...
  3. petriina

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    11+0 poksuu pelon sekaisissa tunteissa :( aamu yöllä vessassa käydessä rusehtavaa vuotoa,itkun sekaisissa tunteissa takaisin nukkumaan. kaksi takana olevaa keskenmenoa on alkanut samanlaisilla oireilla ja esikoista odottaessa ei ollut värillisä vuotoja ollenkaan...tässäkö tämä nyt sit taas...
  4. petriina

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    moiks vaan kaikille..itkuhan tässä tuli taas kun luin noita pois jääneitten tarinoita ja kama pelko omalle kohdalle taas. Mietin ihan samaa kuin Mesimarjaana et tilaisin ton ultran yksityiseltä mut mies lohdutti et ei se siitä sen kummemmaksi muutu ja tottahan se on..se joko on siellä tai sit ei...
  5. petriina

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Kiitos Arell. Tosiaan 8+1 on päivät oli näköjään sormi lipsahtanut 2.n puolelle :) joo tosiaan toivon et tällä kertaa päästäisiin loppuun asti mut kortit ei ole minun käsissä ja pakko elää ja mennä päivä kerrallaan eteenpäin vaikka kamala pelko onkin koko ajan takarai- vossa. Niin tulee...
  6. petriina

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Heipä hei kaikille Maaliskuun muruille. nyt aion uhmata kohtaloa ja liittyä seuraanne :) Olen seuraillut palstaa jonkun viikon ja edellisten keskenmenojen takia en ole uskaltautunut kirjoittelee aikaisemmin... 38v. neljäs raskaus kaksi keskenmenoa välissä,sairaala Ekks ja laskettu aika...
  7. petriina

    Rakentamiseen asuntolainaa

    meillä mies jäi vuodeksi vuorotteluvapaalle. siitähän saa korvausta jotain 75% palkasta. kyl me pärjättiin vaikka mie olin kotona äitiyslomalla.
  8. petriina

    Häävalssiksi biisiä???

    meidän häissä jos olisi tanssittu häätanssi niin olisin halunnut tomi metsäkedon:tahdon tanssia kanssasi valssin en oo varma onko tämä biisin nimi. mut tykkään kovasti.
  9. petriina

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    mamma2006 ja 2007mie täytän kakut yleensä at soseutan hedelmä coctail purkin soseeksi ja sitä kerman kans. tulee ihanan raikas eikä sellainen makea. kostutusta jos tuntuu et tarttee niin vishy vesi on paras. sit toinen raikas on ihan vaan pakaste mansikat soseeksi eikä sokeria. molempia...
  10. petriina

    Marrasvauvat 2007 * HUHTIKUU*

    TiJo meillä keitellään puuroa kyseisestä hiutaleesta ja hyvin uppoaa. toisena on nalle riisihiutale.mikrossa tulee karkeampaa mut kattilassa ainakin nuo kaurahiutaleet tulee ihan mössöksi.voihan ne ajaa sauvasekoittimella mut ihan kiva et on jotain mitä mutustaa. naurut maittaa varsinkin jos...
  11. petriina

    SUOSITELKAA HOTELLIA RIIKASSA!!!

    meillä on kokemusta ja suosittelen. siisti ja kiva hotelli ja eihän sitä tosiaan hotellissa aikaa vietetä.
  12. petriina

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    sanle: voimia vaan talo projektiin ja kärsivällisyyttä. meillä alkaa sisustus puuhat olla käsillä ja kaakeli kauppaan pitäisi päästä.maalaamaan tekisi mieli mut tosiaan poikaa ei saada minnekään hoitoon niin hommat tosiaan jää miehelle. me aloitettiin viime huhtikuussa kaivamaan pohjaa ja...
  13. petriina

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    kiitos donu ja sanle,kiva tietää etten oo ainutta tallukkata täältä maailmasta napannut hoteisiini. meillä kanssa menossa tuo rakenus projekti ja olenkin entanut miehen nukkua yöt koska hän joutuu aamusta aina aikaisin nousemaan ja me jäädään nukkuu mut nyt olikin siitä kyse et mies ei ollut...
  14. petriina

    Marrasvauvat 2007 *MAALISKUUSSA*

    nyt ottaa kupoliin onko muilla ukot yhtä tyhmii et ei tajua omilla aivoillaan näinkin yksinkertaista asiaa kuin et jos lapsi herää yöllä syömään se joka on vielä hereillä voi MYÖS syöttää ettei sen (lukekaa minun)tarvii herätä kesken unien. ei meillä ainakaan näytä tajuavan. tänää onkin sit...
  15. petriina

    lokakuussa 2007 syntyneet

    poika 21.10 rv.38+2 tänään siis tasan 4kk :heart:
  16. petriina

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    esittelyä meiltäkin. kotoisin olen savosta ,nyt muutaman vuoden asunut etelä-karjalassa. mies huomenna 39, minä 32 ja Eino tänään 4kk. kamala kun on aika vierähtänyt. työpaikka odottaa keittiöhommissa ja mies valtion leivissä nyt tosin vuorotteluvapaalla kun rakennentaan tai siis mies rakentaa...
  17. petriina

    Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

    taitaa ollakin E kirjaimella alkavat nimet ainakin pojilla tänävuona in. meillä siis Eino jos sanna viitsit laitella listalle. olen kirjoittanut monena iltana kommentteja mut jostain syystä kannettava ei anna niitä vaan hävittää tekstin jonnekin. nyt en malta enempää rustailla mut langoilla...
  18. petriina

    vinkkejä vaunu nukutukseen

    ensi viikolla 3kk :heart:
  19. petriina

    vinkkejä vaunu nukutukseen

    pähkäilen ja yritän saada tuota poikaani päiväunille vaunuihin. liikkeellä olevat vaunut on jee mut annas olla kun pysähtyy sillo poika herää. luulen eten todellakaan ole ainoa joka asian kans on joutunut tuskailee eli mikä teillä auttoi asiassa kiitos jos saan vinkkejä. pakollistahan ei se...
  20. petriina

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE MAMMOILLE JA VAUVOILLE ISEJÄ UNOHTAMATTA. joulupuuro porisemassa pitäisi mennä haudoilla käymään kunhan eino herää herra on vielä yö unilla viime yönä nukkui melkein koko yön syöttöjä lukuunottamatta.hänellä kun on ollut tapana valvoa 01-05 joka yö mut tänään antoi...

Yhteistyössä