Hakutulokset

  1. P

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Itse kävin Mammakeitaan synnytysvalmennuksessa ennen toista synnytystäni, ja olin tosi tyytyväinen. Löysin sen avulla ihan uskomattomia voimavaroja itsestäni :)
  2. P

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Mammakeitaan suositut synnytysvalmennukset jatkuvat taas! Synnytysvalmennus on kaikille avointa, ja siitä vastaavat ammattilaiskätilöt yhdessä vertaistukiäitien kanssa. Seuraava valmennuskerta on 27.-28.2. eli se koostuu kahdesta peräkkäisestä illasta klo 18-20. Osallistumismaksu 25e/pariskunta...
  3. P

    Vauva 2,5 vrk pulauttelee tosi paljon??

    Meillä vauva pulautteli noin 2vrk lapsivedestä johtuen. Tosin ei pulautellut niinkään vain syömisen jälkeen, vaan ihan muutenkin. Parina ekana yönä varsinkin yski ja kakoi ihan kirkasta limaa.
  4. P

    Hyvät imetysliivit?

    Lindexillä on kivoja topattuja imetysliivejä, hintakaan ei päätä huimaa :)
  5. P

    mikä hyvä trikoinenliina?

    Peesaan BaBuni kanssa :) Mulla on se musta, joka on paksumpaa matskua, joten se on niin napakka, että 11kk poitsu kulkee siinä vielä hyvin (no ei kyllä pitkiä matkoja enää niin hyvin). Toisaalta sitten on hiukan hikisempi. Ja vaikka siinä ei ole kavennetut päät, niin ei ole merkistystä, kun on...
  6. P

    Milloin vauvasi on alkanut nukkumaan kokonaisia öitä?

    Minä voin sitten "valvojaäitinä" vastata, että 6kk asti meillä heräiltiin tunnin välein ja vain tissihörpsyt vaivutti uneen. Siitä hiljalleen syömiset vähentynyt, mutta todellakin 7-8kk paikkeilla yöt oli aika kohkaamista, milloin kolisi pää milloin jalat, poitsun harjotellessa taitojaan. Nyt...
  7. P

    Mistä erottaa vauvan runsaan pulauttelun ja oksentamisen?

    Yksi vinkki lisää: Korvikkeen joukkoon voi laittaa sellaista sakeuttajaa (esim. Thicken up, apteekista saa), joka paksuntaa maidon ja näin maito saattaapi pysyä paremmin sisällä. Kannattaa silti kävästä lääkärissäkin, jos asia kovin mietityttää. Nimim. refluksivauvan äiti
  8. P

    NT

    Joo, oli jotain yli 3 (muistaakseni 3,2). Käytiin istukkabiopsiassa, normaali kromosomisto sekä sikiön sydämen uä:ssä, kaikki ok. Täysin terve poika syntyi, joka nyt jo 10kk hurmaava napero :)
  9. P

    Suosittele allergialääkäriä Turussa!

    Meidän refluksivauva on ollut Maire Kaskin (Pulssi) hoidossa koko ajan, ja olemme olleet tooodella tyytyväisiä. Mielestäni on refluksiasioissa asiantunteva. Allergiapuolesta en tosin osaa sanoa, koska meidän poitsun refluksi ei ole ollut allergiaperäistä.

Yhteistyössä